Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 29

Wątek: Canon 50D + Tamron 17-50

Mieszany widok

Dopiero zaczyna

Domyślnie Canon 50D + Tamron 17-50

Witam serdecznie.

Wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem Tamrona 17-50, Canona 50D kupiłem parę dni wcześniej. Jest to moja pierwsza lustrzanka, i pierwsze w miarę rozsądne szkło. Niestety nie mam doświadczenia z innymi Tamronami czy wogóle innymi szkłami. Z tąd moja prośba - czy moglibyście mi pomóc ustalić czy mój obiektyw jest tak ostry jak powinien być, czy raczej mydli ?? Napiszcie mi jakie zdjęcie powinienem wykonać, żebyście mogli ocenić - karty do testowania FF/BF - wydaje mi się, że ostrzy dobrze. Może banknot jakiś ?? Czy poprostu jakiekolwiek zdjęcie z dużą ilością detali.
    Pozdrawiam serdecznie.

Początki nałogu Awatar Bogdan56_Ch
    Miasto
    Chrzanów

Domyślnie

Po prostu rób zdjęcia. Jeżeli będą one spełniać twoje oczekiwania, to nie zawracaj sobie głowy testami.

Dopiero zaczyna

Domyślnie

Chodzi mi raczej o to, że jeśli będzie źle, to mam szansę go jeszcze zwrócić i dozbierać trochę kasy na Tamrona od Cichego.

Pełne uzależnienie

Domyślnie

Dawaj jakis banknot w 17 i 50mm oba na 2.8. Zrob kilka prob aby wybrac te najbardziej ostre. Mialem doswiadczenie z 50D i 17-50 wiec nieco wiem jak powinno byc przy sprawnym tami i 50d

Domyślnie

Tamrony te przy 2.8 dosyć mydlą. Przeważnie dopiero przy 5.6 są całkowicie ostre.

Pełne uzależnienie Awatar dziobolek
    Miasto
    Dublin/Ireland

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Pls Zobacz posta
    Tamrony te przy 2.8 dosyć mydlą. Przeważnie dopiero przy 5.6 są całkowicie ostre.
    A to ciekawe. Pierwszy raz słyszę taką opinię. Sądzisz po swoim egzemplarzu???
    IMHO jak się kupuje u profesjonalisty, to są ostre od pełnej dziury ;-)

Pozdrówka!
    "Nie wiesz i pytasz - wstydzisz się raz;
    Nie wiesz i nie pytasz - wstydzisz się całe życie"

50D; SIGMA 17-50 f/2.8; TAMRON 70-200 f/2.8; Peleng 8mm / E-400; ZD17,5-45; ZD40-150