Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Skalowalny podpis w PS- jak?

Mieszany widok

Bywalec

Domyślnie Skalowalny podpis w PS- jak?

Witam,
    Postanowiłem stworzyć w PS podpis który dodawałbym w formie znaku wodnego do swoich zdjęć. Zrobiłem to w następujący sposób : stworzyłem nowy dokument z przezroczystym tłem na które nałożyłem kilka linijek tekstu w różnych czcionkach. Następnie kopiuje ten podpis, wklejam na zdjęciach które chcę oznaczyć, ustawiam krycie i mam to czego chcę. Problem w tym, że zapisuje zdjęcia w różnych rozdzielczościach i do każdej musiałbym dostosowywać wielkość czcionki oddzielnie (co wiąże się z tworzeniem podpisu niemal od początku). Proszę o pomoc w stworzeniu tego podpisu w taki sposób abym mógł go swobodnie skalować bez straty jego jakości.
    Niestety jestem raczej amatorem w obsłudze PS i sam nie jestem w stanie znaleźć rozwiązania.

Pozdrawiam
    Daniel
    Canon EOS 50D + 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM + 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM + 50mm f/1.8 + 580EX II

Początki nałogu Awatar korona-pl
    Miasto
    Kraków, PL

Domyślnie

Ctrl+T
    pozdrawiam
    Jacek

nie karmię troli...

Bywalec

Domyślnie

Niestety takie skalowanie powoduje niekaceptowalne pogorszenie jakości podpisu nawet przy nie wielkich zmianach rozmiaru. Chodzi mi bardziej o stworzenie czegoś w stylu obrazu wektorowego.
    Canon EOS 50D + 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM + 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM + 50mm f/1.8 + 580EX II

Początki nałogu Awatar korona-pl
    Miasto
    Kraków, PL

Domyślnie

Tekst w PS to jest wektor... Ctrl+T nie powoduje pogorszenia jakości tekstu.
    Jeżeli jednak chcesz wykorzystać bitmapę, to trzeba podpis zrobić odpowiednio duży i skalować w dół.
    Pokaż może jakiś przykład jak ma wyglądać ten podpis/znak wodny.
    pozdrawiam
    Jacek

nie karmię troli...

Bywalec

Domyślnie