SPROCKET
80D | C10-22 | C15-85 | C24 stm | C60 macro | C70-300 is II| 3 x CPL Marumi
Moja wycieczkowa galeria
A jak byście skonfrontowali zakup 70-300 VC USD do 70-200/2.8 bez tych bajerów?
Rozumiem, że jeśli ktoś potrzebuje 2.8 to nie kupi 70-300, ale jeśli chodzi o samą długość ogniskowej oraz użytkowanie na codzień..? warto? Czy mimo wszystko lepiej dołożyć do 70-200/2.8?
50D + 17-55/2.8 IS USM
Do trybu makro można się posłużyć w tym wypadku Raynoxem DCR-250. Moim zdaniem mogłoby być to fenomenalne połączenie. Na 70mm może być niestety winietować, ale w makro i tak używa się raczej dłuższych ogniskowych.
T 70-300 vc jest mniejszy, lżejszy,i na pewno praktyczniejszy,ale 70-200/2.8 ma światło,którego czasami nie da się zastąpić stabilizacją .
Jak dla mnie to nie ma sensu porównywać T 70-300/4-5.6 z 70-200/2.8. Bo jednak różnica w świetle i te 100mm to dość duża różnica. Wszystko jest zależne od tego kto czego potrzebuje. Ja gdybym miał kasę na 70-200 2.8 to bym się nie zastanawiał bo i tak nigdy nie używałem ogniskowych >200mm a światło zawsze się przyda
"Nie wiesz i pytasz - wstydzisz się raz;
Nie wiesz i nie pytasz - wstydzisz się całe życie"
50D; SIGMA 17-50 f/2.8; TAMRON 70-200 f/2.8; Peleng 8mm / E-400; ZD17,5-45; ZD40-150
tylko... czy to jest ważne??? "Galeria - zapraszam."
Ma ktoś RAWA z tego tamiego z 5d mk2 ?
Często wycinam i ciekawi mnie czy obraz 1:1 jest ok
5D MK2, 450D, 10-22/3.5-4.5, 28/1.8, 50/1.4, 100 L IS, 70-200/4 L IS, 24-105/4 L IS, 18-55 IS, Kenko 1,4x, Metz 58 AF-1 i inne
100 2.8 macro - sprzedam
Czyli do tego Tamrona można podpiąć Raynoxa DCR - 250?