Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 46

Wątek: UWAGA na oddział cyfrowe.pl w Warszawie

  1. #31
    Coś już napisał
    Dołączył
    Feb 2010
    Posty
    83

    Domyślnie

    Niestety, czasem mam wrażenie, że w Polsce kultura nie obowiązuje sprzedawców ani klientów.

    Nie popieram cwaniactwa ale popieram całym sercem kulturę i pozytywne podejście do drugiego człowieka.

  2. #32
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Apr 2008
    Miasto
    gdańsk
    Posty
    21

    Domyślnie

    Szanowny Panie Adamie (vel Introverder),



    Sklep Cyfrowe.pl dokłada wszelkich starań w celu świadczenia wysokiego poziomu obsługi. Z przykrością czytamy krytyczne wypowiedzi na temat jakości obsługi sklepu w Warszawie i mogę zapewnić Pana oraz pozostałych klientów, że zostanie to przez nas dokładnie zbadane oraz zostaną podjęte kroki w celu poprawy stanu rzeczy. Jestem przekonany, że osoby pracujące sklepie w Warszawie nie miały zamiaru Pana urazić czy też zniechęcić, a brak uśmiechu czy wyraźnie życzliwego tonu głosu był spowodowany zmęczeniem lub natłokiem obowiązków służbowych. Zwrócimy uwagę na wszystkie elementy mające wpływ na ocenę naszych pracowników w oczach klientów i będziemy pracować nad ich poprawą.



    Niestety nie sposób nie odnieść się do treści Pana wypowiedzi umieszczonych na publicznym forum internetowym, gdyż przekroczyły one w niektórych miejscach granice przyzwoitości, a także nadają się do wszczęcia interwencji prawnej związanej z naruszeniem godności osobistej.

    Jeśli Redakcja forum usunie wszystkie dane osobowe naszych pracowników, ustaliłem z pracownikami, że powstrzymają się od wszczynania kroków prawnych przeciwko Panu.



    Wracając do treści Pana wypowiedzi to należy poruszyć następujące kwestie:

    1. Przy poprzednim zakupie w naszym sklepie wystawił Pan na forum Optyczne.pl pozytywną opinię naszym pracownikom; cytuję: „Naprawdę fachowa, miła obsługa, wiarygodny sprzedawca”. Było to w marcu tego roku i od tego czasu obsługa się u nas nie zmieniła. Z czego należy wnioskować, że część zamieszczonych w tym wątku określeń jest spowodowana złymi emocjami spowodowanymi problemami z produktem, bądź co bądź kosztownym.

    Praca w sklepie nie polega tylko na - jak to Pan określił - "wypisywaniu faktur i odbieraniu przesyłek", czego myślę doświadczył Pan podczas wymiany kilkudziesięciu maili w ciągu kilku miesięcy przed złożeniem zamówienia (z naszych obliczeń wynika, że odpowiedzieliśmy Panu na ok. 40 wiadomości). Wśród kilku wizyt w naszym sklepie była m.in. Pana wizyty związana z odbiorem towaru, która trwała ok. 1 godziny, gdyż tyle czasu zajęło pracownikom to wydanie wraz z pokazaniem sprzętu, podłączaniem, sprawdzaniem, robieniem zdjęć itp. Co nie jest zachowaniem standardowym w wielu sklepach nastawionych jedynie na szybkie wydanie towaru, bardziej zwłaszcza w sklepach wielkopowierzchniowych.

    Jedna z wizyt była połączona z dłuższą dyskusją o obiektywach Canona z serii 70-200 (wraz szybką prezentacją wielkości obiektywów w zależności od światła). Wielokrotnie w trakcie rozmowy pracownicy wyjaśniali Panu wszelkie sprawy/problemy związane z szeroko pojętą fotografią i dokładniejsze dotyczące konkretnego sprzętu. Można przytoczyć początkowe problemy z obiektywem Sigma – Pana zdjęcia były poruszone, bardzo zaszumione zrobione przy zbyt długim czasie naświetlania oraz bardzo wysokim ISO, co Pana zdaniem były wynikiem źle działającego obiektywu.

    Czy nasi pracownicy nie znają się na tym co robią? Myślę, że reprezentują bardzo dobry poziom wiedzy i doświadczenia fotograficznego, aby udzielać tego typu konsultacji. Oczywiście, zawsze jest pole do dokształcania co nieustannie umożliwiamy naszym pracownikom.



    2. Przyjęta przez Pana metodologia sprawdzania AF jest co najmniej wątpliwa w swojej rzetelności i dokładności, co stwierdziły zewnętrzne osoby w niniejszym wątku jak i w dyskusji na forum Optyczne.pl, gdzie też zamieścił Pan ten sam wpis. To, że serwis Canona dokonał kalibracji może nie wynikać z tego, że przyznał, że obiektyw jest wadliwy, ale robi tak standardowo z każdym zgłoszeniem, nie marnując czasu na sprawdzanie czy wada istnieje rzeczywiście.



    3. Zgłoszenia serwisowe sprzętu prowadzi nasza centrala w Gdańsku, co było Panu przedstawione przez pracowników sklepu w Warszawie, dlatego też sugestia co do samodzielnego udania się na ul. Żytnią nie była podyktowana chęcią pozbycia się Klienta, ale jego dobrem, bo dla klientów z Warszawy przyspiesza procedurę o ok. 4 dni robocze. Ponadto kilkukrotne dzwonienie jednego dnia do naszego serwisu w Gdańsku nie przyspieszy załatwienia Pana reklamacji skoro sprzęt został przekazany serwisowi firmy Canon.



    Podsumowując, zapraszamy Pana do sklepu w Warszawie. Jesteśmy skłonni przyjąć ten obiektyw zwracając Panu gotówkę. W ten sposób umożliwimy Panu wybór innego sklepu fotograficznego dla tego zakupu i porównania jakości obsługi do naszej.



    Z poważaniem

    Jarosław Banacki

    Prezes Zarządu Cyfrowe.pl sp. z o.o.





    PS. Polecamy Panu również lekturę artykułu Piotra Waglowskiego – czołowego polskiego specjalisty od prawa w Internecie - na temat ochrony dóbr osobistych i konsekwencji ich naruszenia. Bardzo pouczający. Link do artykułu: http://prawo.vagla.pl/node/6030

  3. #33
    Początki nałogu Awatar pe.en.de
    Dołączył
    Dec 2009
    Miasto
    Łódź
    Posty
    321

    Domyślnie

    że serwis Canona dokonał kalibracji może nie wynikać z tego, że przyznał, że obiektyw jest wadliwy, ale robi tak standardowo z każdym zgłoszeniem,
    Może tak, a może nie.
    Jak już prezez pisze to powinien coś wiedzieć
    Bo może tylko to są przypuszczenia a może i inne tezy tu zawarte są też przypuszczeniami.
    To też warto może się zastanowić zanim zaczne się straszyć konsekwencjami.
    Kiedyś się mówiło: nie strasz, nie strasz............
    Jeden żółty prezes też rozpoczął bój z użytkownikami, - skutek opłakany.
    Szkoda, bo osobiście optyczne uważam za najlepszą stronę w internecie.
    Starając się być obiektywnym, wyrażam jednak subiektywną opinę.

  4. #34
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Kolego, a napisz może jeszcze co portal optyczne.pl ma do spółki Cyfrowe.pl

  5. #35
    Początki nałogu Awatar pe.en.de
    Dołączył
    Dec 2009
    Miasto
    Łódź
    Posty
    321

    Domyślnie

    o w mordę, wpadka.
    Ale cyfrowe też cenię.
    Starając się być obiektywnym, wyrażam jednak subiektywną opinę.

  6. #36

    Domyślnie

    "nie sądzisz przypadkiem, że podając nazwiska tych Panów naruszyłeś parę punktów ustawy o ochronie danych osobowych.
    Minimum dobrego wychowania wymaga żeby, jeśli już, podajesz nazwiska to należało by się też przedstawić imieniem i nazwiskiem..." [/QUOTE]


    I tu zgadzam się z Janusz Body - znajomy ostatnio wygrał sprawę w podobnej sytuacji, też dotyczyła naruszenia ustawy o ochronie danych osobowych. Nie dość, że osoba, która wcześniej złośliwie zamieszczała wpisy na necie , musiała przeprosić publicznie to dodatkowo jeszcze dostała karę finansową a co za tym idzie jeszcze ma narąbane w papierach. Nie zdziwił bym się, gdyby w tej sytuacji było podobnie i Introverder będzie musiał się tłumaczyć ze swojego wpisu, publicznego obrażania tych dwóch Panów, oraz podania ich danych osobowych. Niektórzy myślą, że są nie do wykrycia w sieci i mogą pisać co im na myśl przyjdzie, niestety są w błędzie.

  7. #37
    Początki nałogu Awatar pe.en.de
    Dołączył
    Dec 2009
    Miasto
    Łódź
    Posty
    321

    Domyślnie

    Nie zbadne są wyroki sądów wojewódzkich.
    Może być jeszcze tak że Introverder znajdzie na potwierdzenie swych słów kilku innych
    świadków, parszywie potraktowanych przez owych których imienia wymawiać nie wolno.
    I owi, przepraszać będą musieli nie tylko Introverdera ale i wszystkich innych.
    Nie mówiąc już o nawiązce zacnej na cele szlachetne.
    Starając się być obiektywnym, wyrażam jednak subiektywną opinę.

  8. #38
    Pełne uzależnienie Awatar dinderi
    Dołączył
    Aug 2009
    Miasto
    Raszyn
    Wiek
    51
    Posty
    3 028

    Domyślnie

    Podejrzewam, znając się trochę na osobowościach "klientow", ze to raczej Introverder będzie - jesli ktos wogóle bedzie - musiał liczyc się z "nawiązkami".

    Widzę, po lekturze listu pana Prezesa, że moja wstepna diagnoza okazała się dośc celna.
    Kontakt ze mną tylko przez e-mail: "mirekkania na yahoo kropka com kropka au". PW nie czytam.
    09. Rób i pokazuj zdjęcia, które podobają się tobie, a nie oglądającym.

    ---Moje zdjecia na FB---

  9. #39

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dinderi Zobacz posta
    Podejrzewam, znając się trochę na osobowościach "klientow", ze to raczej Introverder będzie - jesli ktos wogóle bedzie - musiał liczyc się z "nawiązkami".

    Widzę, po lekturze listu pana Prezesa, że moja wstepna diagnoza okazała się dośc celna.
    Czytając wszystkie posty Introverder-a, skłaniam się do wypowiedzi Dinderi, a opcja z sądem - chodziło o publiczne obrażanie z wyzwiskami, a tego niestety Introverder nie może się wyprzeć ( opisał to na publicznym forum z wyzwiskami i podaniem imion i nazwisk) i tu raczej stoi na pozycji przegranej.

  10. #40
    Moderator Awatar Janusz Body
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    72
    Posty
    5 757

    Domyślnie

    Tak mimochodem.... jak ktoś ma dwa posty (obydwa w tym wątku), zarejestrował się dzisiaj i zajmuje głoś akurat w takiej sprawie to.... nawet jeśli ma rację to jakoś dziwnie to wygląda.

    Z pełnym szacunkiem oczywiście.

    Janusz,
    Old enough to know better - but I do it anyway.

Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •