Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Digital IXUS II - padnięta matryca ?

Mieszany widok

Domyślnie Digital IXUS II - padnięta matryca ?

Witam, to mój pierwszy post. Zaznaczam ze nie jestem fotografem itp. po prostu mam ten aparacik i dobrze służył dopóki nie zaczęły pojawiać się fioletowa paski na zdjęciach. Jak chwilę "pochodził" to było ok ale teraz wszystko zgasło i jest ciemność. Z tego co czytałem to padła matryca ccd. Czy istnieje możliwość jej wymiany, jakiś serwis ?

pozdrawiam Mateusz

Początki nałogu Awatar Adlatus
    Miasto
    Puszczykowo

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez mateo383 Zobacz posta
    Czy istnieje możliwość jej wymiany, jakiś serwis ?
    Zadzwoń do serwisu na Żytniej w Warszawie tel. (22) 379 20 90 i zapytaj czy ten model kwalifikuje się do bezpłatnej (na koszt producenta) wymiany matrycy. Mój PowerShot A60 (rocznik 2004) dzisiaj wrócił z serwisu i działa jak nówka (prawie). Naprawa na koszt producenta - wada fabryczna. Objawy uszkodzenia takie jak w twoim aparacie.

Wejdź na http://www.e-csi.pl/pl/wysylka.html i poczytaj jak dostarczyć sprzęt do serwisu (numerem seryjnym nie przejmuj się).

Pełne uzależnienie Awatar gietrzy

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez mateo383 Zobacz posta
    fioletowa paski na zdjęciach.
    Padnięta matryca Sony. Wyślij do serwisu na adres z poprzedniego postu - powinieneś dostać nowszego Ixusa (niestety). Mi dwa razy przysłali Ixus70.
    the silence is deafening

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    Padnięta matryca Sony. Wyślij do serwisu na adres z poprzedniego postu - powinieneś dostać nowszego Ixusa (niestety). Mi dwa razy przysłali Ixus70.
    Wysłałem i z tego co piszą to wymienią przetwornicę matrycy i dostanę z powrotem swój aparat. A dlaczego piszesz że niestety ?

Bywalec Awatar bob_
    Miasto
    woj. opolskie

Domyślnie

Ja akurat wymieniałem 2 lata temu takim modelu jak autor wątku opisuje. Przysłali aparat z wymienioną matrycą. Działa do dziś. Sprawdź na Żytniej!