Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: FOTOZAKUPY.PL - przebieg naprawy gwarancyjnej

  1. #1

    Domyślnie FOTOZAKUPY.PL - przebieg naprawy gwarancyjnej

    Dnia 23.06.2010. w firmie FOTOZAKUPY.PL w Tarnowskich Górach oddałem do naprawy gwarancyjnej obiektyw TOKINA 100mm. Sprzęt został wysłany do serwisu w Holandii dnia 19.07.20010(zapis w karcie gwarancyjnej). Dnia 12.08.2010 zostałem poinformowany drogą internetową, ze firma MIGOMEX przekazała sprawny obiektyw do siedziby sprzedawcy. Pomimo mojej deklaracji osobistego odebrania i sprawdzenia sprzętu w sklepie został on wysłany tego samego dnia firmą kurierską DHL. Następnego dnia po wpisaniu numeru przesyłki na stronie DHL zauważyłem, iż ze strony sklepu zaszła pomyłka i obiektyw został wysłany na inny adres w okolice Piotrkowa Trybunalskiego (zamiast do Rudy Śląskiej). Dnia 18.08.2010 po moim telefonie do firmy FOTOZAKUPY.PL otrzymałem informację, iż sprzęt jest gotowy do odebrania. Na miejscu, po zapoznaniu się z kartą gwarancyjną odmówiłem przyjęcia sprzętu, ponieważ nie został dotrzymany termin naprawy wynoszący 21 dni, wymieniony w gwarancji. Kolejnego dnia, 19.08.2010, w formie pisemnej odmówiłem przyjęcia sprzętu, oczekując na podstawie karty gwarancyjnej wydania nowego obiektywu.
    W związku z odmową realizacji zapisów w karcie gwarancyjnej przez sprzedawcę, który przyjmował sprzęt do naprawy gwarancyjnej, złożyłem „Zgłoszenie do Miejskiego Rzecznika Konsumentów” w przedmiotowej sprawie.
    Czekam na dalszy rozwój sprawy.

    Poniżej cytuję zapisy karty gwarancyjnej o których była wyżej mowa:

    1. Sprzedawca gwarantuje kupującemu sprawne działanie sprzętu, na który wydana jest niniejsza gwarancja. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Ujawnione w tym okresie wady powstałe z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej, będą usunięte bezpłatnie w terminie 21 dni od daty dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego wymienionego w gwarancji.
    2. Reklamującemu przysługuje prawo do wymiany sprzętu na nowy jeżeli:
    w okresie gwarancji zakład usługowy dokona czterech napraw, a sprzęt będzie nadal wykazywał wady uniemożliwiające użytkowania go zgodnie z przeznaczeniem, zakład usługowy twierdzi, że usunięcie wady nie jest możliwe, naprawa nie została wykonana w terminie wymienionym w pkt. 1 lub w innym terminie uzgodnionym na piśmie z reklamującym.
    3. W celu dokonania naprawy reklamujący dostarczy uszkodzony obiektyw do punktu , w którym dokonał zakupu lub wyśle go na własny koszt na adres serwisu:
    Fotoserwis Naprawa Sprzętu Fotograficznego A.B. Kadeja
    31-110 Kraków, ul. Czapskich 1

    Opinie na dany temat pozostawiam Wam, co o Tym sądzicie?
    Agencja Fotograficzna PerfectShot - www.perfectshot.pl
    PerfectLove - fotografia ślubna - www.perfectlove.pl

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar Krzychu
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Ambush Country
    Wiek
    49
    Posty
    3 611

    Domyślnie

    Ja sądzę że śmierdzi to wyłudzeniem...
    Pozdrowienia,
    KZ
    KZ Aviation Photography

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    A ja myślę, że śmierdzi to realizowaniem własnych uprawnień.

  4. #4
    Bywalec Awatar Saapcio
    Dołączył
    Jan 2009
    Miasto
    Otwock
    Wiek
    59
    Posty
    192

    Domyślnie

    Witam serdecznie.

    Kilka rzeczy tam kupiłem. Normą były dziwne pomyłki , ale zawsze zakończenie szczęśliwe :smile:.
    Realizacja zamówienia zwykle w terminie nieco (mniej lub bardziej) wydłużonym. Generalnie do przyjęcia.

    Pozdrawiam i powodzenia.
    ....C50E....C40D

  5. #5
    Pełne uzależnienie Awatar ewg
    Dołączył
    Sep 2006
    Posty
    1 079

    Domyślnie

    Jurol, wszystko pięknie ładnie, tylko w gwarancji nie napisali jak długo Ci przysługuje to "prawo do wymiany sprzętu na nowy" a 21 dni już dawno minęło... Zakładając optymistycznie, że okres "przysługiwania" może się zakończyć wyłącznie wraz z wydaniem Ci nowego obiektywu a nie wcześniej, to możesz się cieszyć tym prawem nawet całe życie!

    Ok, to taki żarcik był. - Popieram i czekam na finał! (Może dożyję... ;-))
    mój aparat: [Ô] , szkła: OOO , statyw: /i\ , fotki: \\\-:\

  6. #6

    Domyślnie

    A przy okazji, co tej Tokinie było, że ją osierociłeś?
    "C’est en faisant n’importe quoi, qu’on devient n’importe qui!”

  7. #7
    Początki nałogu Awatar sprocket73
    Dołączył
    May 2008
    Miasto
    Jaworzno
    Wiek
    52
    Posty
    489

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jurol Zobacz posta
    Opinie na dany temat pozostawiam Wam, co o Tym sądzicie?
    Sądzę, że całe lato byłeś bez obiektywu, więc współczuję. Termin 21 dni został przekroczony znacznie, więc nowy obiektyw się należy. Chociaż gdybym był na Twoim miejscu, to chyba wolałbym mieć stary naprawiony, niż mieć nadzieję na nowy kiedyś.
    SPROCKET
    80D | C10-22 | C15-85 | C24 stm | C60 macro | C70-300 is II| 3 x CPL Marumi
    Moja wycieczkowa galeria

  8. #8

    Domyślnie

    Kupowałem u Nich kiedyś Metza 48, ale Pani się pomyliła i wysłała model 58. Oczywiście wcześniej zapłaciłem za 48.
    W sumie mogłem siedzieć cicho i mieć lepszą lampę za mniejsze pieniądze. Ale tak sobie pomyślałem, że jednak ktoś za to zapłaci - może ta dziewczyna z magazynu co się pomyliła ?
    Krótko mówiąc, napisałem co i jak i zdeklarowałem, że nie będę odsyłał, tylko dopłacę różnicę.
    Wszystko skończyło się ok, tylko obiecanego gratisa na oczy nie oglądałem :P - no cóż....
    Zostawiłem w tym sklepie sporo dużych pieniędzy, i ogólnie nie narzekam.

    Mój pierwszy post - witam wszystkich

  9. #9

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez VomitroN Zobacz posta
    A przy okazji, co tej Tokinie było, że ją osierociłeś?
    Prawdopodobnie padła przysłona, obiektyw blokował każdy aparat, nie domykał przysłony.

    Cytat Zamieszczone przez sprocket73 Zobacz posta
    Sądzę, że całe lato byłeś bez obiektywu, więc współczuję. Termin 21 dni został przekroczony znacznie, więc nowy obiektyw się należy. Chociaż gdybym był na Twoim miejscu, to chyba wolałbym mieć stary naprawiony, niż mieć nadzieję na nowy kiedyś.
    Tej Tokiny używam tylko i wyłącznie latem.
    Agencja Fotograficzna PerfectShot - www.perfectshot.pl
    PerfectLove - fotografia ślubna - www.perfectlove.pl

  10. #10
    Początki nałogu Awatar OrzelPiotr
    Dołączył
    Sep 2009
    Miasto
    St-ce
    Wiek
    45
    Posty
    350

    Domyślnie

    Generalnie słaby sklep, zrobiłem u nich zamówienie złożone z kilku pozycji, od razu zapłaciłem jako, że realizacja mieściło się w przedziale 7 dni , czekałem prawie 14 dni, całkowity brak odzewu na maile, rozmowa telefoniczna to samo - nawet nie potrafili podać terminu realizacji. Wniosłem o anulowanie zamówienia oraz zwrot pieniędzy. Zamówiłem to samo w raysfoto.pl przesyłka doszła na drugi dzień od złożenia zamówienia.
    Ostatnio edytowane przez OrzelPiotr ; 19-07-2011 o 13:53
    7D+BGE7, 10-22, 24-105L, 100L, 70-200L II, TCx2III, 580II.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •