Cytat Zamieszczone przez Adramelech88 Zobacz posta
1. Czy słać na Żytnią czy lepiej gdzie indziej?
Jeżeli naprawa gwarancyjna - nie masz wyboru, tylko Żytnia.

Cytat Zamieszczone przez Adramelech88 Zobacz posta
2. Czy wysyłać body, obiektywy czy i to i to?
Proponuję wysłać tylko body. Tamrona daruj sobie od razu, nawet go nie dotkną.

Wykonają Ci następującą rzecz - "skalibrują" Ci puszkę do ich wzorcowego 85/1.8. Czyli sfotografują Ci coś takiego:
i jeżeli coś będzie na oko nie bardzo, to przebiją w programie serwisowym parametr odpowiedzialny za odległość ostrzenia. Po czym powtórzą zabawę.

Cytat Zamieszczone przez Adramelech88 Zobacz posta
3. Na co zwrócić uwagę, jak dokładnie mam opisać swój problem i czy trzeba przy tym nękać i grozić, żeby sprzęt doszedł do mnie naprawiony w powiedzmy normalnym czasie, a nie po 3 miesiącach w stanie niezmienionym? Prosiłbym o ogólne sugestie i rady, jeśli można.
W zgłoszeniu wpisz po prostu "Frontfocus ze wszystkim posiadanymi obiektywami". Daruj sobie epopeje i dołączanie płyt z twórczością własną.

Jest tylko jeden sposób, żebyś był zadowolony. Umów się, że odbierzesz sprzęt OSOBIŚCIE. Wyjdziesz z wyregulowanym sprzętem i zrobisz własne testy. Jeżeli wypadną niesatysfakcjonująco, wrócisz poprosisz o zmianę parametru w żądaną przez Ciebie stronę.

Oczywiście, może się zdarzyć, że Ci wszystko zrobią "zdalnie". MOŻE. I to nie jest ich wina.

Cytat Zamieszczone przez Adramelech88 Zobacz posta
4. Na stronie jest, że serwisują max 14 dni. Jak to jest w rzeczywistości?
Zwykle szybciej.

Cytat Zamieszczone przez Adramelech88 Zobacz posta
5. Nie zauważyłem tego na ich stronie, ale Tamronów chyba nie obsługują?
j.w.

W radach powyższych nie doszukuj się mojego krytycznego nastawienia do serwisu na Żytniej. Oni robią tak, jak im Tatuś Canon każe. Z g...m, które Tatuś Canon ukręcił.