To może srebrniki (30) tak dzwonią?
A zdanie "ksiądz załatwiony" brzmi strasznie (jak z raportu SB).
Chyba pojechaliście sobie totalnym offtopem o tym, kto bierze a kto nie. Tylko ryba nie bierze. A może by tak powrócić odrobinkę do tematu? Wiem, że są już takie więc sprecyzuje. Czy 50 będzie trafiała afem przy niedużym świetle? Wiadomo, ze to szkło lubi być ruletką. I czy 100 nie będzie zbyt długa? Może da radę przy ciasnych kadrach? Ew może kit przymknięty do 6.3 i lampa na wprost? Dałoby to jakąś możliwość ciekawszego kadrowania, szeroki kąt i 50 w jednym.
400d + bg-e3 + 18-55 MK II + Samyang Fish Eye 8mm + 100 2.8 macro USM + 50 1.8 MK II + 55-200 USM + Speedlite 420ex + kabel e-TTL II 4,5m + Benro T-660ex
Od wszystkich uznanych wyjątków istnieją wyjątki
stawiam na 50/1.8 ... robic jak najwiecej bez flesza
reszta bedzie gorsza ale musisz miec troche inne kadry
nie boj sie ISO 1600
mozesz probowac ze statywu jak masz (oczywiscie statyczne ujecia)
statyw w kosciele na slubie ??
był watek o tym i stanelo, ze ewentualnie monopod. Z rozstawianiem i składaniem statywu jest za duzo zamieszania...
Iso 1600 i co ma byc to bedzie.
40D + BG-E2N + 16-35 + 50 + 85 + 70-200
Dodam tylko, ze licencja nie jest zadna ZGODA na fotografowanie. Jeden ksiadz na 100 o to pyta ;>
Zgodę wyraża ksiądz, a ta licencja ma mu ułatwić podjęcie decyzji. Podstawa jednak to kulturalna rozmowa jeszcze przed całą ceremonią.