Z tego co wiem bo chodzę na koncerty to zazwyczaj po pierwsze: są wymagane akredytację, po drugie: zastrzeżone w większości artystów focenie tylko trzech pierwszych piosenek a po trzecie: zastrzeżone w umowie bez lampy błyskowej
Z tego co wiem bo chodzę na koncerty to zazwyczaj po pierwsze: są wymagane akredytację, po drugie: zastrzeżone w większości artystów focenie tylko trzech pierwszych piosenek a po trzecie: zastrzeżone w umowie bez lampy błyskowej
Mój blog
http://damianleciak.blogspot.com/
oraz portal na którym działam
http://www.wiadomosci24.pl/
no tak jak pisalem ... lampa wkurza wszystkich, publike, artystów i ostatnio nawet księży![]()
Canon FF
Koncertów zbyt wiele nie fotografuję, ale jak już się jakiś trafi to lampa i tak leży w torbie. Z lampą robię może 0,5% zdjęć. Z Twoimi szkłami nie poszalejesz - ciemno. Kupiłbyś 50/1.8 i możesz działać sensownie.
Koncerty to raczej klimat światła zastanego. Chyba, że poza koncertami przewidujesz jakiś zastosowanie dla lampy.
Damian34 -> oj tak, księża się ostatnio wycwanili i już nie chcą błysku lamp
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
EDIT: Miało być do arrow, pomyliłem nicki![]()
Ostatnio edytowane przez Paviarotti ; 05-09-2010 o 18:57 Powód: Automerged Doublepost
5D3, 6D, 50D, S14/2,8, 17-40/4L, 24/1.4IIL, S50/1.4EX, 85/1.8, 100L macro, 135/2L, 70-200/2.8L, 100-400L
Hehe, wy narzekacie że lampa na koncertach się nie nada i w ogóle herezja, a allxages udowadnia że właśnie z lampą można robić zaje... zdjęcia: http://www.canon-board.info/showthread.php?t=36281
Aż zazdrość łapie jak się patrzy na takie zdjęcia.
też uwazam że na niektórych koncertach lampa się przyda lekko doświetlając postacie od frontu.
bo jeśłi śpiewak czy inny szarpidrut stoi blisko brzegu sceny a jest kiepskie światlo z przodu tylko bardzo mocne od tyłu to robiąć foto bez lampy mamy klimatyczne foto ale nie mamy śpiewającego, a doświetlając lekko (podkreślam lekko) lampą śpiewającego mamy ładne foto gdzie mamy zachowany klimat i oświetlonego śpiewaka. tylko trzeba umieć uzywac lampy i aparatu.
i nie mowcie ze tylko jasne stałki na koncerty. bo sam używam zóma i to średniej jasności (2,8)
Canon 1D MK III, 300D x2| BG-E1 | Tokina 12-24 f/4 SPRZEDAM | Canon: 24-70 f/2,8 L | | 28 f/1.8 | 50 f/1.4 | 85 f/1.8 | 75-300 f/4-5.6 | 420EX |
zamiennik RS-60E3 | EOS -> m42 | Revuenon 50 f/1,8 | MC 3M-5CA 8/500 | pierścionki | First Opticam PRO-6604G + inny badziewny trójnóg
www.nagor.prv.pl - FOTOblog.
to może zapytam się inaczej.. jakie szkło wybrać.. prócz 50/1.8 (lepsze)
a jezeli chodzi o np. 50-70?? 70-??
koncert np. w garażu ujedziesz 430-stką![]()
... a tak poważnie - jak wyżej: 85 1.8 lub "seteczka" to dobry pomysł w Twoim przypadku
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
... no i oczywiście 50 1.4 też weź pod uwagę !
Ostatnio edytowane przez dr Dundersztyc ; 07-09-2010 o 19:01 Powód: Automerged Doublepost
Tylko szkoda ze seteczki i 80 nima na allegro.. albo ja jestem jakiś ułomny w szukaniu
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
tzn takich jasnych
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
APO 50-150 mm F2.8 II EX DC HSM a ten obiektyw??
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
i pytanie mam dlaczego moja sigma 70-300mm F4-5.6 APO DG macro uważacie za za ciemną??
Ostatnio edytowane przez thunber ; 08-09-2010 o 13:16 Powód: Automerged Doublepost