Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Wątek: samyang i lampa Tumax 386AFZ

  1. #11
    Początki nałogu Awatar oskardj92
    Dołączył
    Dec 2009
    Miasto
    Szczecin
    Posty
    423

    Domyślnie

    No dobra, ale taki Nissin Di622 nie kosztuje czterocyfrowej sumy. Za taką cenę taka liczba przewodnia to się opłaca.

    50D, 1000D, 3000N, PS a530, EF-S 17-85mm IS USM, EF-S 18-55mm, EF 28-80mm, EF 75-300mm, Nissin Di622

  2. #12
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    310

    Domyślnie

    Dokładnie, sam korzystam w klubach z 430EX II i potrafi być za słaba w specyficznych lokalach! Także wg. mnie jeżeli kolega jest zainteresowany fotografią imprezy, to taki Nissin wydaje się być najrozsądniejszym minimum.
    Sony NEX-5 + Voigtländer Nokton 35mm f/1.4

  3. #13

    Domyślnie

    "
    Po zamocowaniu lampy Di622 do aparatu prawie wszystkie funkcje lampy kontrolowane są przez automatykę aparatu.
    "
    Nissin to "mocna" lampa, ale wciąż głupi jaś.

    W klubach i tak będzie za słaba, to żaden argument.
    Liczba przewodnia podawana przez producenta tych Chińskich zabawek jest znacznie zawyżona, tak w Nissinie jak wTumaxie.

  4. #14
    Początki nałogu Awatar oskardj92
    Dołączył
    Dec 2009
    Miasto
    Szczecin
    Posty
    423

    Domyślnie

    Co Nissin za słaby do klubów ?! Chyba żartujesz.
    Ja pare osiemnastek i innych imprez cyknąłem w różnych różniastych klubach i nigdy nie narzekałem na niską liczbę przewodnia. Momentami wolę Nissina niż systemową 580EX II. Jak coś nie daj Boże się stanie to tracisz np ok 450zł za Nissina, a nie np ok 1500zł za 580EX II.

    50D, 1000D, 3000N, PS a530, EF-S 17-85mm IS USM, EF-S 18-55mm, EF 28-80mm, EF 75-300mm, Nissin Di622

  5. #15
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    310

    Domyślnie

    Na przykład jak komuś poleci kubek piwa na twój sprzęt - na szczęście w moim wypadku sprzęt cudem przeżył, chociaż początkowo miał fochy i strzelał kiedy chciał
    Sony NEX-5 + Voigtländer Nokton 35mm f/1.4

  6. #16
    Uzależniony Awatar iso
    Dołączył
    Aug 2009
    Posty
    547

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez panmateusz Zobacz posta
    Na przykład jak komuś poleci kubek piwa na twój sprzęt - na szczęście w moim wypadku sprzęt cudem przeżył, chociaż początkowo miał fochy i strzelał kiedy chciał
    pijany był :-D ponawiam pytanie: czy lampa (ustawiona na 35mm) ze stofenem pokryje cały kadr 8mm strzelając na wprost?

  7. #17
    Początki nałogu Awatar oskardj92
    Dołączył
    Dec 2009
    Miasto
    Szczecin
    Posty
    423

    Domyślnie

    Ja sądzę, że nie.

    50D, 1000D, 3000N, PS a530, EF-S 17-85mm IS USM, EF-S 18-55mm, EF 28-80mm, EF 75-300mm, Nissin Di622

  8. #18

    Domyślnie

    Skoro pozwalasz zalewać sprzęt kawą to już lepiej kup na alledrogo starego vivitara, minolte czy inną lampę z niskim napięciem stracisz 100zł A NIE 450...przecież system pozostaje ten sam - walić po suficie pełną mocą...., więc po co przepłacać.

    Czym się kierujesz pisząc, że wolisz Nissina od 580EX II?
    Sprzęt kupuje się żeby go używać, a nie zalaminować i postawić na półce.

    Jakoś nie przekonuje mnie argument o wyższości głupiego jasia nad lampą z pełnym manualem, zwłaszcza w czasach iso 25 600.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez oskardj92 Zobacz posta
    Co Nissin za słaby do klubów ?! Chyba żartujesz.
    Ja pare osiemnastek i innych imprez cyknąłem w różnych różniastych klubach i nigdy nie narzekałem na niską liczbę przewodnia...
    W pizzeriach z sufitem na 3,5m ?
    Ostatnio edytowane przez mateuszkaratysz ; 06-09-2010 o 20:36 Powód: Automerged Doublepost

  9. #19
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    310

    Domyślnie

    Co do 8mm - według mnie też nie. Udało mi się to jedynie przy ciemnym pomieszczeniu, gdzie wszystkie ściany były białe, lampa na M 1/1. Co do posta mateuszkaratysz, okay widać że znasz klubową sytuację bardzo dobrze, także...

    Także... tak, jestem idiotą bo nie byłem w stanie ochronić swojego sprzęt przed nagłym zalaniem (byłem, ale o tym nie wiem, bo specjalnie go nastawiłem, żeby sobie popił), nie odbijam światła od sufitów, gdyż tego nie da się robić (chociaż w pizzeriach na 3,5m da się) i uważam, że umiem (mimo, że nie umiem) na tyle zgrabnie korzystać z odpowiednich czasów, że 430EX II w większości wypadków jest wystarczająca. Uważam także, że Nissin jest lepszy przy tym zastosowaniu, bo jest tańszy (chociaż nie jest lepszy, bo lepiej kupić 580EX II), a za fotografię klubową w Polsce dostaje się grosze (wcale się nie dostaje groszy, dlatego trzeba kupować drogi sprzęt).

    *przytoczenia w nawiasach to przyszłe odpowiedzi mateuszkaratysz. Ostrzeżenie o obrazie użytkownika przyjmę z pokorą. Dziękuję dobranoc
    Sony NEX-5 + Voigtländer Nokton 35mm f/1.4

  10. #20

    Domyślnie

    no to tera ja... obiektyw jest jak na moje potrzeby bardzo w porzadku, jestem mega zadowolony pomimo tego , ze nie kosztowal milion zlotych. Co do lampy to przy kitowym obiektywie rowniez daje rade jak na moje potrzeby choc poszedlem po najnizszej linii oporu . Z obiektywem fisheye pewne niedoswietlenie, co przy dobrym kadrowaniu i swiatlach na scenie mozna po czesci zniwelowac. Poza tym wg mnie momentami nawet z tym niedoswietleniem po bokach daje fajny efekt kiedy skupiam sie nie tym jednym konkretnym muzyku. dufozor na pewno zakupie bo pomoze. wiem wiem wiem slaby jestem i sie nie znam ale mi sie podoba i moim kolegom tez a o to chodzi zeby miec fajne pamiatki z wypraw a nie zdjecia do gazety. pozdrawiam wszystkich amatorow


    i nie amatorow tez.....Oi!

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •