Strona 1 z 10 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 94

Wątek: Mój pierwszy raz na ślubie

Coś już napisał

Domyślnie Mój pierwszy raz na ślubie

Witam,
    no i stało się. Znajomi, którzy za 3 tyodnie tygodnie mają ślub poprosili mnie właśnie dzisiaj (sic!), zebym jako główny fotograf "obleciał" ich ślub aparatem. Nie ukrywam, że jestem amatorem, ale na tyle świadomym, że wiem fotografowanie ślubu to nie jest taka oczywista sprawa, ale niezręcznie było mi odmówić.
    Ale konkretnie:
    Mam: Canon 400D, C50 F1.8, Sigma 18-200 f 3,5-6,3 (wiem, że porażka), karta 16GB i 2x 4 GB.
    Mój ostatni zakup to lampa C580 - tak naprawdę dopiero uczę się.
    Pozyczam: Canon 50d + szkło 17-40 f4.0. Może będę miał inne szkłą, ale raczej ciemne, o stałce nie mam co marzyć.

Slub ma być za 3 tygodnie, w starej katedrze (jeszcze w niej nie byłem) o godzinie 17, a więc będzie ciemno. Potem będzie obiad. Nie wiem czy chcą plener, ale to już najmniejszy problem.
    Chciałbym uniknąć gorączkowego latania po kościele i nagłej wymiany szkieł stąd proszę Was o pomoc:
    Jak to wszystko zestawić, żeby grało (szkło, puszki, lampa)?
    Czy do lampy dokupić stofen?
    Jak tu ustawiać lampę (TTL czy ręcznym)?
    Na jakiej ogniskowej robić poszczególne ujęcia w kościele?
    No i ten nieszczęsny balans bieli. Będą okna, świece i moja lampa - można jakoś uniknąć rożnych zabarwień ?

Z góry dzięki za pomoc!

Uzależniony Awatar Handelson
    Miasto
    Piła

Domyślnie

http://canon-board.info/showthread.php?t=5085
    Tutaj znajdziesz na 100% wszystkie odpowiedzi na swoje pytania...
    EOS 5DMkII + BG-E6; C 14 L II; C 24 L II; C 50 1.4; C 85 1.8; C 135 L; C 580 EX II; Sherpa 450 R; Kata D-3N1-30; Crumpler Master Delhi 620 i drobiazgi...

Bywalec Awatar blazejs
    Miasto
    Czechowice-Dziedzice

Domyślnie

Zaraz ci zamkna watek bo jest tego pelno na forum Ale ja bym sugerowal kupno filtrow CTO na lampe..
    2 EOSy (jeden na film), pare dalmierzy, troche szkla...