Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Wątek: Serwis czy reklamacja

Mieszany widok

  1. #1
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    27

    Domyślnie Serwis czy reklamacja

    Witam
    Mam Canon SX-20 i od pewnego czasu zacina mi sie przycisk migawki, jest to dość upierdliwe i postanowiłem coś z tym zrobić.
    Aparat jest kupiony w RTVEuroAGD jest jeszcze na gwarancji i teraz co lepiej zrobić oddać do sklepu jako reklamacja czy szukać jakiegoś serwisu ?

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar Mellan
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    59
    Posty
    1 851

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez unkas8 Zobacz posta
    [...]Aparat jest kupiony w RTVEuroAGD jest jeszcze na gwarancji i teraz co lepiej zrobić oddać do sklepu jako reklamacja czy szukać jakiegoś serwisu ?
    Nad czym się tu zastanawiać, jak masz gwarancję? Wolisz płacić i ją stracić?
    C-F-K - forever

  3. #3
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    27

    Domyślnie

    W sumie to myślałem że można oddać do serwisu jako gwarancja ale tak to chyba nie przejdzie i pozostaje sklep

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar Mellan
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    59
    Posty
    1 851

    Domyślnie

    Sklep i tak go przekaże do naprawy jedynemu autoryzowanemu serwisowi robiącemu naprawy gwarancyjne dla canonów, czyli e-csi w Warszawie, na żytniej.
    Można i tak, zaoszczędzisz czasu na pośrednictwie sklepu.
    C-F-K - forever

  5. #5
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    27

    Domyślnie

    Tyle że w mojej okolicy (Opolskie) chyba ciężko będzie znaleźć porządny serwis wiec zostaje chyba sklep.

  6. #6
    Pełne uzależnienie Awatar Mellan
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    59
    Posty
    1 851

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez unkas8 Zobacz posta
    Tyle że w mojej okolicy (Opolskie) chyba ciężko będzie znaleźć porządny serwis wiec zostaje chyba sklep.
    W Twojej okolicy najbliższy porządny serwis jest w Berlinie

    Więc chyba najmniejszy kłopot będzie jak oddasz do sklepu.
    C-F-K - forever

  7. #7
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    1 660

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez unkas8 Zobacz posta
    Tyle że w mojej okolicy (Opolskie) chyba ciężko będzie znaleźć porządny serwis wiec zostaje chyba sklep.
    Naprawy gwarancyjne realizuje tylko E-CSI w Warszawie na Żytniej.
    http://www.e-csi.pl/pl/wysylka.html
    Na pośrednictwie przez sklep stracisz tylko czas.

  8. #8

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez zaitsev Zobacz posta
    Naprawy gwarancyjne realizuje tylko E-CSI w Warszawie na Żytniej.
    http://www.e-csi.pl/pl/wysylka.html
    Na pośrednictwie przez sklep stracisz tylko czas.
    Nie prawda.
    Reklamując w sklepie ma się sporo przywilejów zagwarantowanych ustawowo.
    Możesz domagać się naprawy lub wymiany na inny egzemplarz.
    Gdy to nie pomoże możesz chcieć zwrotu pieniędzy.
    Powinni także pokryć koszty przesyłki.
    Wystarczy poszukać w necie o niezgodności towaru z umową.
    W przypadku używania gwarancji zdajemy się na dobrą wolę producenta.
    W umowach gwarancyjnych jest na ogół sporo kruczków i zapisów bardzo niekorzystnych dla klienta.
    Często wymiana na inny egzemplarz jest obiecywana dopiero po wielu bezskutecznych naprawach.
    Jeszcze nie widziałem gwarancji gdzie by pisali o zwrocie pieniędzy gdy nie potrafią naprawić towaru.
    Szczególnie moim zdaniem warto używać niezgodności towaru z umową gdy serwis gwarancyjny ma bardzo kiepską opinię.
    Np. Nikon, sam to przerobiłem z nimi.

  9. #9
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    1 660

    Domyślnie

    Opisujesz już sytuację, gdy trzeba walczyć o naprawę. A moja wypowiedź dotyczy sytuacji, gdy jest ewidentna wada produktu i sprzęt można wysłać samemu bezpośrednio do serwisu.
    Cytat Zamieszczone przez Tomek67 Zobacz posta
    Jeszcze nie widziałem gwarancji gdzie by pisali o zwrocie pieniędzy gdy nie potrafią naprawić towaru.
    Jeszcze nie słyszałem o sklepie, który zwrócił pieniądze tak o, za wadliwy sprzęt foto.
    Zresztą wymiana sprzętu na inny egzemplarz to też tylko i wyłącznie dobra wola sklepu i masz do niej prawo bodajże po trzech nieudanych próbach naprawy.
    Czyli tak czy siak, trzeba na to sporo czasu poświęcić. Im większy sklep, tym mniej się z Tobą liczą i tym dłużej sobie poczekasz.

  10. #10

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez zaitsev Zobacz posta
    Jeszcze nie słyszałem o sklepie, który zwrócił pieniądze tak o, za wadliwy sprzęt foto.
    Zresztą wymiana sprzętu na inny egzemplarz to też tylko i wyłącznie dobra wola sklepu i masz do niej prawo bodajże po trzech nieudanych próbach naprawy.
    Czyli tak czy siak, trzeba na to sporo czasu poświęcić. Im większy sklep, tym mniej się z Tobą liczą i tym dłużej sobie poczekasz.
    Polecam google i "niezgodność towaru z umową".
    To nie jest dobra wola sklepu.
    Kiepski sklep może robić trudności to fakt.
    Na razie korzystałem tego dwa razy i o dziwo sklepy przyjęły reklamację bezproblemowo.

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •