Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Wątek: Serwis czy reklamacja

  1. #11
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    27

    Domyślnie

    zaitsev rozumiem że jest to sprawdzony i pewny serwis ?

  2. #12
    Pełne uzależnienie Awatar Mellan
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    59
    Posty
    1 851

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez unkas8 Zobacz posta
    zaitsev rozumiem że jest to sprawdzony i pewny serwis ?
    Wciąż nie rozumiesz, TO JEST JEDYNY W KRAJU serwis, który wykona naprawę w ramach gwarancji.
    C-F-K - forever

  3. #13

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez zaitsev Zobacz posta
    Naprawy gwarancyjne realizuje tylko E-CSI w Warszawie na Żytniej.
    http://www.e-csi.pl/pl/wysylka.html
    Na pośrednictwie przez sklep stracisz tylko czas.
    Nie prawda.
    Reklamując w sklepie ma się sporo przywilejów zagwarantowanych ustawowo.
    Możesz domagać się naprawy lub wymiany na inny egzemplarz.
    Gdy to nie pomoże możesz chcieć zwrotu pieniędzy.
    Powinni także pokryć koszty przesyłki.
    Wystarczy poszukać w necie o niezgodności towaru z umową.
    W przypadku używania gwarancji zdajemy się na dobrą wolę producenta.
    W umowach gwarancyjnych jest na ogół sporo kruczków i zapisów bardzo niekorzystnych dla klienta.
    Często wymiana na inny egzemplarz jest obiecywana dopiero po wielu bezskutecznych naprawach.
    Jeszcze nie widziałem gwarancji gdzie by pisali o zwrocie pieniędzy gdy nie potrafią naprawić towaru.
    Szczególnie moim zdaniem warto używać niezgodności towaru z umową gdy serwis gwarancyjny ma bardzo kiepską opinię.
    Np. Nikon, sam to przerobiłem z nimi.

  4. #14
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    1 660

    Domyślnie

    Opisujesz już sytuację, gdy trzeba walczyć o naprawę. A moja wypowiedź dotyczy sytuacji, gdy jest ewidentna wada produktu i sprzęt można wysłać samemu bezpośrednio do serwisu.
    Cytat Zamieszczone przez Tomek67 Zobacz posta
    Jeszcze nie widziałem gwarancji gdzie by pisali o zwrocie pieniędzy gdy nie potrafią naprawić towaru.
    Jeszcze nie słyszałem o sklepie, który zwrócił pieniądze tak o, za wadliwy sprzęt foto.
    Zresztą wymiana sprzętu na inny egzemplarz to też tylko i wyłącznie dobra wola sklepu i masz do niej prawo bodajże po trzech nieudanych próbach naprawy.
    Czyli tak czy siak, trzeba na to sporo czasu poświęcić. Im większy sklep, tym mniej się z Tobą liczą i tym dłużej sobie poczekasz.

  5. #15

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez zaitsev Zobacz posta
    Jeszcze nie słyszałem o sklepie, który zwrócił pieniądze tak o, za wadliwy sprzęt foto.
    Zresztą wymiana sprzętu na inny egzemplarz to też tylko i wyłącznie dobra wola sklepu i masz do niej prawo bodajże po trzech nieudanych próbach naprawy.
    Czyli tak czy siak, trzeba na to sporo czasu poświęcić. Im większy sklep, tym mniej się z Tobą liczą i tym dłużej sobie poczekasz.
    Polecam google i "niezgodność towaru z umową".
    To nie jest dobra wola sklepu.
    Kiepski sklep może robić trudności to fakt.
    Na razie korzystałem tego dwa razy i o dziwo sklepy przyjęły reklamację bezproblemowo.

  6. #16
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Zwrotu pieniędzy można żądać tylko pod pewnymi warunkami.

  7. #17
    Pełne uzależnienie Awatar najeli
    Dołączył
    Nov 2008
    Miasto
    Gdańsk
    Wiek
    42
    Posty
    992

    Domyślnie

    Na naprawę gwarancyjną oddawałam sprzęt do serwisu przez sklep.
    Wygodniej, nie trzeba się bać, że zabraknie jakiejś pieczątki w gwarancji, pakować sprzętu, zastanawiać się kto pokryje koszty wysyłki itp itd.

    Na naprawę niegwarancyjną wysyłałam sprzęt bezpośrednio do serwisu.
    www.najeli.pl * fb.com/najeli.fotografia
    C5 * C5d * C40d * C17-40/4L * C50/1.4 * C85/1.8 * C100/2.8L * C70-200/4L * Samyang 8mm * 430exII

  8. #18
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    1 660

    Domyślnie

    A propos zwrotu pieniędzy.
    Konsument może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy (zwrotu pieniędzy), dopiero gdy nastąpiła jedna z sytuacji:

    - naprawa lub wymiana jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów,
    - sprzedawca nie zdoła wymienić lub naprawić produktu w odpowiednim czasie (przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia),
    - naprawa albo wymiana naraża kupującego na znaczne niedogodności.

  9. #19
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    3 225

    Domyślnie

    Najlepiej udaj się do placówki w której dokonałes zakupu, zgłoś oficjalnie reklamację i niech oni dalej zajmą się sprawą - tak będzie najprościej. Po co ponosić koszty związane z wysyłką do serwisu itp ...
    Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII

  10. #20
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    27

    Domyślnie

    Dokładnie zrobiłem tak jak piszesz aparat oddany do reklamacji w sklepie.

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •