Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Wątek: Serwis czy reklamacja

  1. #1
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    27

    Domyślnie Serwis czy reklamacja

    Witam
    Mam Canon SX-20 i od pewnego czasu zacina mi sie przycisk migawki, jest to dość upierdliwe i postanowiłem coś z tym zrobić.
    Aparat jest kupiony w RTVEuroAGD jest jeszcze na gwarancji i teraz co lepiej zrobić oddać do sklepu jako reklamacja czy szukać jakiegoś serwisu ?

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar Mellan
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    59
    Posty
    1 851

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez unkas8 Zobacz posta
    [...]Aparat jest kupiony w RTVEuroAGD jest jeszcze na gwarancji i teraz co lepiej zrobić oddać do sklepu jako reklamacja czy szukać jakiegoś serwisu ?
    Nad czym się tu zastanawiać, jak masz gwarancję? Wolisz płacić i ją stracić?
    C-F-K - forever

  3. #3
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    27

    Domyślnie

    W sumie to myślałem że można oddać do serwisu jako gwarancja ale tak to chyba nie przejdzie i pozostaje sklep

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar Mellan
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    59
    Posty
    1 851

    Domyślnie

    Sklep i tak go przekaże do naprawy jedynemu autoryzowanemu serwisowi robiącemu naprawy gwarancyjne dla canonów, czyli e-csi w Warszawie, na żytniej.
    Można i tak, zaoszczędzisz czasu na pośrednictwie sklepu.
    C-F-K - forever

  5. #5
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    27

    Domyślnie

    Tyle że w mojej okolicy (Opolskie) chyba ciężko będzie znaleźć porządny serwis wiec zostaje chyba sklep.

  6. #6
    Początki nałogu Awatar oskardj92
    Dołączył
    Dec 2009
    Miasto
    Szczecin
    Posty
    423

    Domyślnie

    Nie mieszaj! Masz gwarancje i idż do sklepu. Powiedz co i jak i daj mi żeby wysłali do naprawy gwarancyjnej. Dzięki temu nie będziesz musiał bawić się w pakowanie i opłate za przesyłke itp.

    50D, 1000D, 3000N, PS a530, EF-S 17-85mm IS USM, EF-S 18-55mm, EF 28-80mm, EF 75-300mm, Nissin Di622

  7. #7
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    27

    Domyślnie

    tak więc zrobię dzięki za pomoc.
    A tak na marginesie ciekawe czy w serwisie zaktualizują soft ?

  8. #8
    Początki nałogu Awatar oskardj92
    Dołączył
    Dec 2009
    Miasto
    Szczecin
    Posty
    423

    Domyślnie

    Ja jak oddawałem swojego 1000D to mi zaktualizowali.

    50D, 1000D, 3000N, PS a530, EF-S 17-85mm IS USM, EF-S 18-55mm, EF 28-80mm, EF 75-300mm, Nissin Di622

  9. #9
    Pełne uzależnienie Awatar Mellan
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    59
    Posty
    1 851

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez unkas8 Zobacz posta
    Tyle że w mojej okolicy (Opolskie) chyba ciężko będzie znaleźć porządny serwis wiec zostaje chyba sklep.
    W Twojej okolicy najbliższy porządny serwis jest w Berlinie

    Więc chyba najmniejszy kłopot będzie jak oddasz do sklepu.
    C-F-K - forever

  10. #10
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    1 660

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez unkas8 Zobacz posta
    Tyle że w mojej okolicy (Opolskie) chyba ciężko będzie znaleźć porządny serwis wiec zostaje chyba sklep.
    Naprawy gwarancyjne realizuje tylko E-CSI w Warszawie na Żytniej.
    http://www.e-csi.pl/pl/wysylka.html
    Na pośrednictwie przez sklep stracisz tylko czas.

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •