Cytat Zamieszczone przez MacGyver Zobacz posta
Kupując 1D Mk III istotnie warto zadbać o dobrą optykę ale wcale nie muszą to być 16-35/2.8 II, 24-70/2.8 i 70-200/2.8 IS.
Muszą, do reporterki. Koniec kropka. Wręczanie dyplomów/odznaczeń/itp. - najgorszemu wrogowi nie życzyłbym strzelania tego EF 24/2.8

Cytat Zamieszczone przez MacGyver Zobacz posta
Ja używam 17-40/4 i 24-105/4 IS i nie narzekam.
To wszystko co piszesz, to prawda, tylko pod jednym warunkiem: amotorka + dużo czasu, nie w reporterce.

Cytat Zamieszczone przez MacGyver Zobacz posta
Nie każdy potrzebuje światłą f/2.8, zwłaszcza że w 1D Mk III z powodzeniem można używać wyższych czułości, bez istotnej straty jakości obrazu.
Dokładnie dlatego Gazeta ma w de (czasy debiutu D3) Nikona FX z jego hiper iso, jedno powtarzali wszyscy: od 1D4 chcą lepszego 6400.
6400 i 2.8 daje czasy gwarantujące spokój umysłu reportera, f/4 to lekki kwas/wyciąganie na kompie. W przypadku 1D3 kończy się to tragicznie (banding).