Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 55

Wątek: Canon EOS 7D - dziwne szumy.

Dopiero zaczyna

Domyślnie Canon EOS 7D - dziwne szumy.

Witam.

Od dłuższego czasu niepokoi mnie kwestia szumów na niedawno zakupionym 7D. Jestem osobą początkującą, wcześniej przez ~1,5roku uczyłem się na 300D. Podstawy znam, zaczynam już wariować i nie wiem czy to ze mną coś nie tak, czy z aparatem? Problem polega na brzydkim i intensywnym szumieniu mojego 7D nawet na iso w okolicach 100-400. Dla przykładu wrzucam nietkniętego rawa, jpg i crop 100% z rawa, przekonwertowany do jpg na quality=100 (PS CS5 jeśli ma to jakiekolwiek znaczenie).
    Warunki oświetleniowe nie były najlepsze (średnio oświetlone pomieszczenie z oknem naprzeciwko aparatu) ale też i nie na tyle kiepskie, żeby 7D na iso 400 sobie nie radził, a obraz wygląda fatalnie :/ 300D sobie lepiej radził. Daję przykład z takich warunków, bo przy idealnym oświetleniu jest nieco lepiej, a przecież nie o to chodzi, żeby robić zawsze w dobrym świetle.
    Jeśli potrzebne będą ustawienia z aparatu - proszę pisać które - podam.
    raw:
    http://pawelwrobel.com/frazpc/IMG_6644.CR2

jpg:
    http://pawelwrobel.com/frazpc/IMG_6644-.jpg

crop:
    http://pawelwrobel.com/frazpc/crop.jpg
    7D + C 50mm/1.4 + Samyang 8mm/3.5 Fisheye

Pełne uzależnienie Awatar gietrzy

Domyślnie

Krótko i brutalnie: czas na pełną klatkę N****a jeśli masz zamiar oglądać każde zdjęcie w 1:1.
    the silence is deafening

Dopiero zaczyna

Domyślnie

dziękuję za świetną i merytoryczną odpowiedź. Nie mam zamiaru oglądać każdego zdjęcia w 1:1, ale 300D sobie lepiej radził... Aha i tu jeszcze nie ma tragedii, bo tak jak wspomniałem - warunki oświetleniowe były średnie.
    Próbuję odpowiedzieć na pytanie czy to ze mną jest coś nie tak, czy z aparatem?

Pełne uzależnienie
    Miasto
    Wrocław

Domyślnie