Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 456
Pokaż wyniki od 51 do 55 z 55

Wątek: Żytnia na dpeview.com

  1. #51
    Pełne uzależnienie Awatar kami74
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Piaseczno
    Wiek
    50
    Posty
    1 492

    Domyślnie

    Marek C nie z Warszawy ale akurat Radom przyszedł mi pierwszy do głowy jako miejsce oddalone o ok. 100 kM od serwisu.

  2. #52
    Zablokowany Awatar pn_
    Dołączył
    Aug 2005
    Miasto
    Wiesbaden
    Posty
    857

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hazan
    Te opinie nie do końca wydaj mi sie obiektywne - no chyba ze napisze 300 osób i każdy powyżej 18 lat

    Osobiście mam bardzo dobre doświadczenia z serwisem w warszawie i dlatego nie wydaje mi sie aby generalizowanie było całkiem wporządku (choć wiem z opowiadań ze ten serwis potrafi wykrecic numer) ponieważ są tam ludzie którzy zasługują na dobre słowo.
    Samo istnienie przypadkow zlego potraktowania klientow bardzo zle swiadczy o serwisie, niezaleznie od ludzi potraktowanych jak nalezy.

    Co mnie obchodzi 100 zadowolonych, jezeli ze mna ktos obejdzie sie jak z natretem i byle splawic.

  3. #53

    Domyślnie

    Ja mam złe doświadczenia. O tym było w innym wątku. Ale negatywne wypowiadanie się o serwisie jako całości pewnie byłoby przesadzone. Negatywnym elementem było np doradzenie mi (zamiast usunięcie usterki AF w 20D) wyostrzanie sobie zdjęć w PS-ie. Jak również fakt niebejrzenia w kompie zjęć tekstowych, które dostarczyłem na płytce CD. Mam natomiast wątpliwości czy aby firma Canon nie olewa kwestii doposażenia i szkolenia pracown ików serwisu. Czy czasami serwis nie jest postawiony "pod ścianą" przez samego producenta lub jego regionalnego przedstawiciela.

  4. #54

    Domyślnie Odp: Żytnia na dpeview.com

    Mam aktualnie taką sytuacje. Nowy 6d przez mc ostrzyl jak brzytwa, po tym czasie af dziala jak 3 mpx aparacik. Zero ostrosci. Dziś wysle po raz 2 na zytnią. Problem w tym, że oni nie widzą problemu. Pierwsza naprawa niby zrobiona a zero efektu. Mało tego zalezy mi na czasie, polecili rejestracje na cps, celem uzyskania statusu srebro złoto lub platyna co uprawnia do naprawy w jeden dzien. I co? Otrzymałem srebrny i w momencie checi ustalenia daty dostarczenia aparatu, okazalo sie ze srebrny nic mi nie daje - wczensiej nie wspomnial pan kierownik o tym ktora opcja daje taka mozliwosc. Generalnie, jak sie pisze ze ustarka wyglada jak A, oni że nie bo B. I tak w kolo macieju....

  5. #55

    Domyślnie Odp: Żytnia na dpeview.com

    Każdy serwis jest tak dobry, jak dobrzy są ludzie, którzy w nim pracują. Korzystałem z napraw i regulacji gdy miałem 1100D i 650D. Ale jakoś dziwnie zawsze byłem zadowolony z usług serwisu. Z Canona 70-200/2,8 też jestem zadowolony po regulacji na Żytniej.
    Teraz mam 7D i jeszcze nie wiem, bo z niczym u nich nie byłem. Dało mi kiedyś do myślenia, gdy odbierałem sprzęt i przyszedł profesjonał z 1DX. Poprosił na wstępie o kontakt z panem X, który wyszedł do niego i poszli sobie spokojnie na zaplecze .
    C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
    www.cobalt.fr.pl

Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 456

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •