Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 55

Wątek: Żytnia na dpeview.com

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie Żytnia na dpeview.com

    OK, trzeba coś z tym zrobić.
    Chciałbym, aby zamieszczać tu propozycję textu będącego skargą na serwis Canona, który pójdzie na dpreview.

    temat: CANON WE NEED HELP - [CANON SERVICE CENTER IN POLAND]

    My, polscy użytkownicy/właściele Canona chcielibyśmy powiadomić firmę Canon o praktykach stosowanych w autoryzowanym serwisie Canona (tu ich nazwa, adres, link www).
    Tu mój text (głownie odpowiedź do Jarka) z postu #17
    http://canon-board.info/showthread.p...near#post99793

    Chcielibyśmy się dowiedzieć jak przebiega procedura kalibracji obiektywu w serwisach w Irvine, CA i xxx,NJ - uważanych za bardzo wzorowe serwisy Canona w USA.
    Jaki obiektyw jest uważany za obiektyw referencyjny według którego kalibrowane są aparaty Canon. Według w/w serwisu raz jest to 50/1.8 II znany z tenfdencji do FF raz jest 85/1.8.
    Według nas powinien to być obiektyw 135L.

    Chcielibyśmy aby Canon Japan zwrocił uwagę na żenującą wiedzę techników (przepraszam wszystkich miłych techników z Żytniej, ale trzeba to napisać w tej formie) mylących obiektyw 135L z obiektywem 28-135 IS. !!!

    Ponadto chcielibyśmy zwrócić uwagę, że według techników z w/w serwisu większość (lekko naciągane) użytkowników canon-board.info posiada gówniany sprzęt - koniecznie fraza shity gear*

    * - disclaimer
    I tu text Jarka, że jak koleżanka poszła do serwisu to tej powiedzieli gówniany, itp.

    No to dopisujcie dalszy ciąg skargi. I proszę nie zbaczajcie z tematu bo się bagno zrobi.
    Ostatnio edytowane przez gietrzy ; 15-11-2005 o 11:18
    the silence is deafening

  2. #2

    Domyślnie

    Sorry, ale dla mnie brzmi to strasznie infantylenie. Nie mozna sie w takim oficjalnym pismie powolywac na to ze technik pomylil szkla.... na wszystko co napiszesz trzeba miec papier. Taka formula to straszne gdybanie. Poza tym nie zostawiaj czegos nie skonczonego, jak kazdy bedzie dopisywal to wyjdzie paranoja. Skoro sie za to wziales to zbierz wrazenia 2-4 osob, napisz pismo profesjonalnie (ton, powołaj sie na konkretne osoby i wpisy w karte gwarancyjną) i zbierz podpisy. Dodatkowo problemem jest fakt, ze Forum Canon nie jest tworem formalnym i jako strona niby kto ma je reprezentowac? Wychodzi na to ze Admin, ale wowczas to on musi to pismo skierowac, podpisac i wyslac. jeskli to ma byc skarga luznej grupy osob, to marne szanse, ze ktos to nawet przeczyta.

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar minek
    Dołączył
    Jan 2005
    Miasto
    Łódź
    Wiek
    47
    Posty
    1 386

    Domyślnie

    A może, skoro dpreview to tylko forum, a nie miejsce do składania oficjalnych pism, trzeba napisać w tonie:
    Posłuchajcie jak to u nas wygląda:
    I tutaj kilka opisów, przykładow dialogów z serwisantami i inne przygody.

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar Jac
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    W-wa/Bielany
    Posty
    4 813

    Domyślnie

    albo podejscie pro.. skany wpisow gwarancji adresy niezadowolonych itp rzeczy zebrane razem w oficialne pismo do kilku oddzialow canona (EU, USA) plus tylko powiadominie na dpreview, albo luzna dyskusja na dpreview i jak to u nas wyglada

  5. #5
    Początki nałogu
    Dołączył
    Feb 2005
    Miasto
    Góra
    Wiek
    66
    Posty
    472

    Domyślnie

    Proszę, nie pisz "My, polscy użytkownicy..." . Sugeruje to, że wypowiadasz się z upoważnienia wszystkich użytkowników Canona w Polsce. A jest to kłamstwo. Ja mam swoje osobiste doświadczenia w kontachtach z serwisem Canona diametralnie odmienne. I sądzę, że chces w ten sposób załatwić jakieś swoje ambicjonalne sprawy lub własne problemy. Pisz od siebie i o swojej sprawie.

  6. #6
    Bywalec Awatar Maciej
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    Babimost
    Wiek
    56
    Posty
    171

    Domyślnie

    Wydaje mi się, że redagowanie pism i zbieranie podpisów to taka nasza polska przypadłośc. Moim zdaniem powinniście nie wszyscy razem ale każdy z osobna wysłać maile do centrali canona. W mailu można się powołać na swoją, konkretną sprawę. Jeden, dwa maile może nie zrobią na nich może wrażenia ale kilka utrzymanych w podobnym tonie napewno.
    Wydaje mi się, że tworzenie petycji - nawet z podpisami - zamydla całą sprawę bo przecież każdy przypadek jest inny.
    Ilość maili powinna zrobić swoje.
    Takie jest moje zdanie.

  7. #7

    Domyślnie

    Maciej - nie masz racji chyba w tym wypadku. Pisanie pojedynczego klienta kojarzone jest z namoloscia i tyle Zawsze poparcie jkaiejs organizacji, nawet nieformlanej, wzmacnia wydzwięk takiego listu. niemniej w wypadku polskiego rynku sprzetu semi-profi iprofi to jest to kropla w morzu sprzedazy Canona i oni i tak nas oleja. Choc podkreslam po raz drugi, ze inicjatywa jest sluszna.

  8. #8
    Uzależniony Awatar djtermoz
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    Boston
    Wiek
    47
    Posty
    990

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez minek
    A może, skoro dpreview to tylko forum, a nie miejsce do składania oficjalnych pism, trzeba napisać w tonie:
    Posłuchajcie jak to u nas wygląda:
    I tutaj kilka opisów, przykładow dialogów z serwisantami i inne przygody.
    Zgadzam sie. Zadnych pseudo oficjalnych pism na forum bo to jest forum fotograficzne a nie prawnicze. Jesli juz naprawde chcecie cos tam umiescic to powinno to byc w tym tonie:

    Posluchajcie jak wyglada autoryzowany serwis w Polsce, kraju moze mniej waznym dla Canona niz USA czy Japonia ale z tysiacami uzytkownikow DSLR. Niestety dla tych ludzi sytuacja wyglada tragicznie.
    Tutaj opis przypadkow z serwisu - to co wrzuciliscie w poprzednim watku o walce z Zytnia (o "regulowaniu" FF/BF w PS, o recznym ostrzeniu w studio, itd).
    Na koniec zdanie typu: Zastanawiam sie czy w innych mniejszych krajach (czyli malych rynkach zbytu) serwis tez wyglada w ten sposob?

  9. #9
    Bywalec Awatar Maciej
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    Babimost
    Wiek
    56
    Posty
    171

    Domyślnie

    Może i masz rację ale ja uważam że właśnie życzliwą namolnością można zdziałac cuda. Piszę trochę z własnego doświadczenia.
    Swego czasu potrzebowałem instrukcji po polsku do samochodu honda. Olano mnie w dwóch serwisach (nie bede wymieniał miast bo po co). Zacząłem wiec skrobać maile do centrali honda polska i tam potraktowano mnie milej ale też zbywano. Nie ustawałem jednak i cierpliwie wysyłałem maile ale z kopią do centrali w GB. Po trzecim dostałem kompletnie nową instrukcję z przeprosinami że to tak długo trawało oraz jako bonus dostałem ściereczke do wycierania szyb. Byłem zadowolony. Ale czy to się uda z canonem - nie wiem ale warto próbować.

  10. #10
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    55
    Posty
    2 320

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Maciej
    Po trzecim dostałem kompletnie nową instrukcję z przeprosinami że to tak długo trawało oraz jako bonus dostałem ściereczke do wycierania szyb. Byłem zadowolony. Ale czy to się uda z canonem - nie wiem ale warto próbować.
    Zastanawiam się co by musiał przysłać Canon PL aby zrekompensować utarczki z serwisem?

Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •