Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 55

Wątek: Żytnia na dpeview.com

  1. #41
    Uzależniony Awatar djtermoz
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    Boston
    Wiek
    47
    Posty
    990

    Domyślnie

    No to wrzucilem. Co prawda w "Canon Talk" jakos tego na razie nie widze (Tam sie czeka na akceptacje nowego watku czy co? Nie wiem bo bardzo rzadko uzywam to forum)

    Jak pojdziecie po linku to znajdziecie

    P.S. O kurcze, post #500... Laaadnie...

    EDIT: O, juz jest... pojawilo sie

    EDIT2: Pomyslalem ze temat i tak bardziej dotyczy DSLR w szczegolnosci wiec wrzucilem to jeszcze na forum "Canon EOS 20D/10D/D60/D30"
    Teraz czekamy czy ktos sie zainteresuje.
    Ostatnio edytowane przez djtermoz ; 15-11-2005 o 23:00

  2. #42
    Pełne uzależnienie Awatar Kubaman
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    48
    Posty
    4 709

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kocis
    A jednak w dobrym tonie jest psioczyć na serwis. To takie swojskie
    to nie jest swojskie. Gdy Mercedes klasy A wywalał się na teście łosia, ta ukochana marka była torpedowana przez niemiecką prasę i wyśmiewana na potęgę. Oburzeniu nie było końca. A test łosia to nie standartowa procedura testowa zgodna z ISO/TS tylko zwyczajowy test "historyczny". Mercedes mniej kasy by stracił, gdyby zaprzestał produkcji w zasadzie przed jej rozpoczęciem lub po prostu olał śmieszny test. Ale dla zachowania renomy marki przekonstruował samochód i stracił więcej. Dla klientów.

    Nie gadaj więc, że wymaganie jakości od renomowanej marki, za którą wszyscy płacimy grube pieniądze jest jakąś narodową przywarą, czepialstwem i złą wolą. Płacisz - wymagasz.
    Pasja---------------------> www.jakubszyma.pl

    Przedsięwzięcie-------------> www.szyma.com

  3. #43
    Bywalec Awatar Duty
    Dołączył
    Apr 2005
    Wiek
    55
    Posty
    244

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kocis
    Czym więce ludzi w Polsce da zarobić polskiemu dystrybutorowi, tym on więcej włoży w sprawny serwis. Bo będzie to w jego interesie. Na tym polega gospodarczość. I tak działalność nie prowadzi do bankructwa.
    Wiesz co? na początku września zamówiłem 3 szt. 5D w kicie (2 do swojego studia i jedną dla kolegi) u polskiego dystrybutora, który zaopatruje się w Canon Polska. Canon szumnie obiecał sprzedać je 29 września.
    Do dziś Canon Polska nie sprzedał ani jednej sztuki kitów 5D - same body - owszem. Co chwilę się dowiaduję, czemu takie opóźnienie jest? Dzisiaj bezsilny handlowiec mi powiedział, że jak dzwoni do Canona, to włącza w aparacie autodialing i po godzinie najwcześniej ma połączenie. W Canonie stwierdzili, że "może do końca roku kit 5D pojawi się u nich w sprzedaży"!!! Ponadto - nie bardzo się tym przejmują, bo i tak robią 150% normy sprzedaży i się nie wyrabiają!
    I ja mam być patriotą? Kupować w Polsce?
    Wysyłkowo z Hong Kongu 16-35 2,8 L wyszedł mi 4170 zł, a lampa 580 EX 1170 zł! Dostałem w kilka dni po zamówieniu! Aż szkoda gadać, ile to u nas oficjalnie kosztuje!
    Aparaty lepiej kupować na miejscu, bo cena taka sam jak w HK, ale serwis gratis. Żeby tylko dało się je kupić...
    Nieważne, jaki sprzęt posiadasz. Ważne, jak go potrafisz wykorzystać.

  4. #44
    Coś już napisał
    Dołączył
    Aug 2005
    Wiek
    51
    Posty
    60

    Domyślnie

    napisał Kubaman:
    Nie gadaj więc, że wymaganie jakości od renomowanej marki, za którą wszyscy płacimy grube pieniądze jest jakąś narodową przywarą, czepialstwem i złą wolą. Płacisz - wymagasz.
    dokładnie tak. I nie ważne czy sprzęt kupiony w kraju, czy w taniej sieci internetowej. Sprzęt ma działać.

    Ja akurat- jak pisałem w innym wątku- jestem zadowolonym klientem serwisu na Żytniej ( poza niemiłą panią i nieporozumieniem z należnością ). Sprzęt po ich naprawie działa i gdyby nie przypadek Jarka- mógłbym ten serwis polecać. Ale teraz będe z tym ostrożniejszy - bo takie rzeczy nie powinny się zdarzać. A już gadanie o "naprawianiu aż gwarancja się nie skończy" to już bezczelna kpina z klienta. Mój post nie wynika tu z "mody narzekania na tym forum czy narodowej przywary" - jak mówi kocis - lecz z dbałości o własny interes, bo kto wie, czy nie będzie trzeby tam czegoś oddać...
    A choć minęło 15 lat - etos pracy nie tak łatwo sobie przyswoić - najwyraźniej Żytnia potrzebuje w tym temacie życzliwej pomocy;-)
    EOS 50 E +Grip, EOS 350d+BG-E3, EFS 18-55, EF 50 f/1.8 II , EF 75-300 f/4-5.6 USM IS , Flektogon 20 f/2.8, 550 EX, CF 1GB,
    Apacer cd 211, Kiev 88 TTL z obiektywami, Lowepro 400 AW, Photo Trekker Classic, Manfrotto 455 B, 479-4B

  5. #45
    Uzależniony Awatar djtermoz
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    Boston
    Wiek
    47
    Posty
    990

    Domyślnie

    Sa pierwsze odpowiedzi: http://forums.dpreview.com/forums/re...ssage=15884970

    Wyglada na to ze w innych krajach Europy Srodkowo-Wsch. nie jest pewnie lepiej ale zobaczymy jak sie sprawa rozwinie. Jesli macie jakies komentarze to piszcie na dpreview

  6. #46
    Administrator Awatar hazan
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    50
    Posty
    1 719

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez djtermoz
    Sa pierwsze odpowiedzi: http://forums.dpreview.com/forums/re...ssage=15884970

    Wyglada na to ze w innych krajach Europy Srodkowo-Wsch. nie jest pewnie lepiej ale zobaczymy jak sie sprawa rozwinie. Jesli macie jakies komentarze to piszcie na dpreview

    Te opinie nie do końca wydaj mi sie obiektywne - no chyba ze napisze 300 osób i każdy powyżej 18 lat

    Osobiście mam bardzo dobre doświadczenia z serwisem w warszawie i dlatego nie wydaje mi sie aby generalizowanie było całkiem wporządku (choć wiem z opowiadań ze ten serwis potrafi wykrecic numer) ponieważ są tam ludzie którzy zasługują na dobre słowo.

  7. #47
    Bywalec
    Dołączył
    May 2005
    Wiek
    45
    Posty
    151

    Domyślnie

    Fajnie, a ja oddałem mój sprzęt do kalibracji. No to juz widzę w jakim stanie wróci. :-(
    EOS 350D + KIT EF-S 18-55 3.5-5.6 II + Hoya UV, EF 50 1.8 II + Marumi MC-UV, 2 x Kingston ELITE PRO 1GB, Statyw Velbon DF-60 i wiele chęci.

  8. #48
    Pełne uzależnienie Awatar kami74
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Piaseczno
    Wiek
    50
    Posty
    1 492

    Domyślnie

    Ciekawe jakby u nas zadzwonic na Żytnią z Radomia i powiedzieć, że KIT 18-55 przestał działać i zeby ktos przyjechał go zabrać do naprawy ) Przecież by z szoku tam nie wyszli przez tydzień.

  9. #49
    Pełne uzależnienie Awatar DoMiNiQuE
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Ostrów Wlkp.
    Wiek
    43
    Posty
    3 548

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kami74
    Ciekawe jakby u nas zadzwonic na Żytnią z Radomia i powiedzieć, że KIT 18-55 przestał działać i zeby ktos przyjechał go zabrać do naprawy ) Przecież by z szoku tam nie wyszli przez tydzień.
    i to za free

  10. #50
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Radom
    Wiek
    54
    Posty
    647

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kami74
    Ciekawe jakby u nas zadzwonic na Żytnią z Radomia i powiedzieć, że KIT 18-55 przestał działać i zeby ktos przyjechał go zabrać do naprawy ) Przecież by z szoku tam nie wyszli przez tydzień.
    jesteś też z Radomia ? :-)

    Mnie spodobał się taki fragment jednej z odpowiedzi:

    While it may be true that the volume of customers is smaller for this service center than one in Tokyo or New Jersey, it seems to me that if it is an "Authorized Canon Service Center" then they should be expected to have the same level of expertise and provide the same level of service as any other authorized center.

    It's up to Canon to be sure their centers are up to par. If they are not giving equal service then Canon should be notified of this so they can train the personnel and make sure that all of their centers are competent. Bad service from ANY Canon authorized center gives the whole company a bad reputation
    Pozdrawiam
    Marek

Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •