Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 55

Wątek: Żytnia na dpeview.com

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar muflon
    Dołączył
    Mar 2004
    Miasto
    Zürich
    Wiek
    47
    Posty
    6 763

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kocis
    I dobrze, tylko niech kilku niezadowolonych nie dominuje.
    A kto mówi o dominacji? Ja też nie popieram tekstów typu "znaleźć i nakopać" i najchętniej widziałbym samych zadowolonych forumowiczów prześcigających się w wychwalaniu serwisu (sam nie omieszkałem pochwalić szwajcarskiego przy opisie swoich problemów). Ale jeśli ktoś ma problem z serwisem Canona, to również jest to jak najbardziej właściwe forum (podobnie jak Dpreview), żeby o tym napisać.

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz Golinski
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    46
    Posty
    8 623

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kocis
    Myślę, że problem ze złymi opiniami o serwisie tkwi w tak zwanej postawie roszczeniowej. JA JAKO POSIADACZ CANONA WYMAGAM......
    Ty jak rozumiem, nie wymagasz nic? Więc nic dziwnego, że jesteś zadowolony
    30D | 85/1.8 | 135/2 | 70-200/4 | T17-50/2.8 | 100-300/4.5-5.6 | 50/1.4 | 650 | 430EX | Sherpa 600r
    Zdjęcia - Iran, folk, jazz, wątek galeriowy


    FoFot.pl
    Canon IRC

  3. #3
    Uzależniony Awatar djtermoz
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    Boston
    Wiek
    47
    Posty
    990

    Domyślnie

    Jesli naprawde chcecie cos wrzucic na dpreview to tu jest propozycja ktora ulozylem na poczekaniu:

    Bad Canon service in Poland. How is it in your country?

    I've thought the story is worth sharing. There is only one authorized Canon service center in Poland and lucky one who doesn't have to deal with them. Poland may be a small and insignificant market for Canon but there is still a lot of Canon DSLR users who would like to get a good quality service for their equipment. We have heard a lot from pleased users dealing with Canon service centers in New Jersey or California. I've just wondered how it looks in other countries - i.e. smaller markets than U.S., Japan, or Germany?

    Here are some things my Polish friends heard from "experienced" service staff in Polish service center:
    - "it's a studio DSLR, you don't need a precise AF there" (about a common problem with FF/BF)
    - "this is how it goes when you buy a shitty camera" (about customer's 20D. now you now what you paid for - $1500 for a "shitty" camera)
    - "European warranty is not valid in Poland or Germany" (oh yeah? so where these countries are? in Africa?)
    - "to fix FF/BF we have to make corrections for all your lenses" (which may be true if all lenses have defect, but they work perfect with another body, and that body works perfect with other lenses. and we're talking about 4 L lenses, not the cheapest glass)
    - "it doesn't matter. if you print 4x6" you wouldn't notice that" (again related to the FF/BF problem. and i thought that we buy 6-12 mpx cameras to print larger pictures than 4x6")
    - "you should sharpen it in Photoshop" (about significant focusing problems. stupidest advice ever)

    BTW, Polish users have positive experience with service centers in Germany, Switzerland, and different countries so it seems that only our technicians are lazy...

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez djtermoz
    Jesli naprawde chcecie cos wrzucic na dpreview to tu jest propozycja ktora ulozylem na poczekaniu:

    [I]Bad Canon service in Poland. How is it in your country?
    Ja bym jeszcze puścił z linkiem
    http://www.canon.pl/gdzie_serwisowac/fotovideo/
    w miejscu gdzie piszesz only one service center.
    Puść to zobaczymy jak się dyskusja potoczy. Jak będzie trzeba się podpisać to wal na PW.
    the silence is deafening

  5. #5
    Uzależniony Awatar djtermoz
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    Boston
    Wiek
    47
    Posty
    990

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gietrzy
    Puść to zobaczymy jak się dyskusja potoczy. Jak będzie trzeba się podpisać to wal na PW.
    To co mam to wrzucic? Tylko nie wiem czy "Canon Talk" to akurat najlepsze miejsce bo tam sa glownie kompakty. "Canon SLR Lens Talk" moglby byc choc to akurat forum o obiektywach wylacznie. O lustrzankach sa 3 fora - na wszystkie 3 nie wrzuce...

  6. #6
    Początki nałogu
    Dołączył
    Feb 2005
    Miasto
    Góra
    Wiek
    66
    Posty
    472

    Domyślnie

    A jednak w dobrym tonie jest psioczyć na serwis. To takie swojskie

  7. #7
    Pełne uzależnienie Awatar muflon
    Dołączył
    Mar 2004
    Miasto
    Zürich
    Wiek
    47
    Posty
    6 763

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kocis
    A jednak w dobrym tonie jest psioczyć na serwis.
    No a co ma do cholery zrobić ktoś, komu rzeczony serwis wciska kity takie jak w ostatnim watku zaczętym przez Jarka? Skulić uszy po sobie, powiedzieć grzecznie "do widzenia" i zastanawiać się nad marnością tego świata i błogosławić jaśnie pana serwisanta, że w ogóle udzielił audiencji??? Tak jak za kiedyś w sklepie z wędliną, gdzie "kerowniczka" była jak kapitan na statku - pierwsza po Bogu? Wydawało mi się, że te czasy się skończyły, jakieś 15 lat temu.

  8. #8
    Pełne uzależnienie Awatar Kubaman
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    48
    Posty
    4 709

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kocis
    A jednak w dobrym tonie jest psioczyć na serwis. To takie swojskie
    to nie jest swojskie. Gdy Mercedes klasy A wywalał się na teście łosia, ta ukochana marka była torpedowana przez niemiecką prasę i wyśmiewana na potęgę. Oburzeniu nie było końca. A test łosia to nie standartowa procedura testowa zgodna z ISO/TS tylko zwyczajowy test "historyczny". Mercedes mniej kasy by stracił, gdyby zaprzestał produkcji w zasadzie przed jej rozpoczęciem lub po prostu olał śmieszny test. Ale dla zachowania renomy marki przekonstruował samochód i stracił więcej. Dla klientów.

    Nie gadaj więc, że wymaganie jakości od renomowanej marki, za którą wszyscy płacimy grube pieniądze jest jakąś narodową przywarą, czepialstwem i złą wolą. Płacisz - wymagasz.
    Pasja---------------------> www.jakubszyma.pl

    Przedsięwzięcie-------------> www.szyma.com

  9. #9
    Coś już napisał
    Dołączył
    Aug 2005
    Wiek
    51
    Posty
    60

    Domyślnie

    napisał Kubaman:
    Nie gadaj więc, że wymaganie jakości od renomowanej marki, za którą wszyscy płacimy grube pieniądze jest jakąś narodową przywarą, czepialstwem i złą wolą. Płacisz - wymagasz.
    dokładnie tak. I nie ważne czy sprzęt kupiony w kraju, czy w taniej sieci internetowej. Sprzęt ma działać.

    Ja akurat- jak pisałem w innym wątku- jestem zadowolonym klientem serwisu na Żytniej ( poza niemiłą panią i nieporozumieniem z należnością ). Sprzęt po ich naprawie działa i gdyby nie przypadek Jarka- mógłbym ten serwis polecać. Ale teraz będe z tym ostrożniejszy - bo takie rzeczy nie powinny się zdarzać. A już gadanie o "naprawianiu aż gwarancja się nie skończy" to już bezczelna kpina z klienta. Mój post nie wynika tu z "mody narzekania na tym forum czy narodowej przywary" - jak mówi kocis - lecz z dbałości o własny interes, bo kto wie, czy nie będzie trzeby tam czegoś oddać...
    A choć minęło 15 lat - etos pracy nie tak łatwo sobie przyswoić - najwyraźniej Żytnia potrzebuje w tym temacie życzliwej pomocy;-)
    EOS 50 E +Grip, EOS 350d+BG-E3, EFS 18-55, EF 50 f/1.8 II , EF 75-300 f/4-5.6 USM IS , Flektogon 20 f/2.8, 550 EX, CF 1GB,
    Apacer cd 211, Kiev 88 TTL z obiektywami, Lowepro 400 AW, Photo Trekker Classic, Manfrotto 455 B, 479-4B

  10. #10
    Uzależniony Awatar djtermoz
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    Boston
    Wiek
    47
    Posty
    990

    Domyślnie

    Sa pierwsze odpowiedzi: http://forums.dpreview.com/forums/re...ssage=15884970

    Wyglada na to ze w innych krajach Europy Srodkowo-Wsch. nie jest pewnie lepiej ale zobaczymy jak sie sprawa rozwinie. Jesli macie jakies komentarze to piszcie na dpreview

Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •