Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 55

Wątek: Żytnia na dpeview.com

  1. #21
    Pełne uzależnienie Awatar p13ka
    Dołączył
    Mar 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    56
    Posty
    1 013

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kocis
    Uważam osobiście, że korzystanie z dobrodziejstw serwisu w Polsce powinno być poprzedzone zakupem produktu w Polsce. W przeciwnym wypadku niech kupujący ma się na baczności (prawo rzymskie). A nie uprawianie frajerstwa. Zakupy w tanich sieciach internetowych, a egzekucja jakości w sewisach. Albo rypka albo pipka jak mawiają górale żywieccy.
    Chcesz powiedzieć, że jeżeli kupię sobie Canonka w dowolnym kraju UE i będę chciał naprawić go w serwisie krajowym to powinienem mieć się na baczności? Dlaczego? Bo nie będę wówczas w stanie wyegzekwować od serwisu odpowiedniej jakości? A jak kupię w Polsce to wtedy odpowiednią jakość serwisu mam jak w banku? Nie bardzo to rozumiem.

  2. #22
    Pełne uzależnienie Awatar muflon
    Dołączył
    Mar 2004
    Miasto
    Zürich
    Wiek
    47
    Posty
    6 763

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kocis
    Uważam osobiście, że korzystanie z dobrodziejstw serwisu w Polsce powinno być poprzedzone zakupem produktu w Polsce.
    Nie obraź się, ale to są brednie. Serwis to jest usługa - taka jak szewc, krawiec, pucybut na ulicy. Bezpłatna (lub raczej "w cenie aparatu") - jeśli masz sprzęt na gwarancji, z dystrybucji krajowej lub dowolnej innej autoryzowanej. Płatna - w każdym innym przypadku. Co więcej, serwis ma (chyba) prawo nawet odmówić serwisowania sprzętu kupionego w US poza oficjalnymi kanałami Canon Europe. I jeśli by tak robili - no problem.

    Jednak jeśli już decydują się wykonać usługę za pieniądze (bo w każdym przypadku klient za usługę płaci, nawet poniekąd w wypadku naprawy gwarancyjnej), to powinna ona być wykonana poprawnie. Lub, jeśli się nie da (całkiem możliwe - po przeczytaniu posta Duty to naprawdę żal mi się zrobiło tych serwisantów, niezależnie od tego gdzie musza pracować ;-) ) wymiana sprzętu na taki, który działa prawidłowo.

    Prosta logika, prawo rzymskie tu niepotrzebne.

    W sumie pomysł z wątkiem na dpreview jest całkiem spoko. Może rzeczywiście nie "my użytkownicy", ale "ratunku, serwis" jak najbardziej. Kocis, możesz się do takiego wątku dopisać jako zadowolony klient, jeśli chcesz ;-)

  3. #23
    Początki nałogu
    Dołączył
    Feb 2005
    Miasto
    Góra
    Wiek
    65
    Posty
    472

    Domyślnie

    Z grubsz tak.
    Czym więce ludzi w Polsce da zarobić polskiemu dystrybutorowi, tym on więcej włoży w sprawny serwis. Bo będzie to w jego interesie. Na tym polega gospodarczość. I tak działalność nie prowadzi do bankructwa.
    Chyba, że sam Canon założy swój serwis fabryczny. Ale to już inna bajka.

    To do wypowiedzi p13ki.

  4. #24
    Początki nałogu
    Dołączył
    Feb 2005
    Miasto
    Góra
    Wiek
    65
    Posty
    472

    Domyślnie

    Muflon, kolejny raz piszesz o bredniach.
    OK. To są brednie pisane przez zadowolonego klienat, który wydał na sprzęt Canona 60kzł i w dodatku został dobrze potraktowany przez serwis. Do diabła jestem jakimś unikatem? czy co?

  5. #25
    Pełne uzależnienie Awatar muflon
    Dołączył
    Mar 2004
    Miasto
    Zürich
    Wiek
    47
    Posty
    6 763

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kocis
    Muflon, kolejny raz piszesz o bredniach.
    Ależ to nic osobistego - nawet nie wiedziałem, że już kiedyś użyłem tego określenia w stosunku do tego, co napisałeś.
    Cytat Zamieszczone przez kocis
    OK. To są brednie pisane przez zadowolonego klienat, który wydał na sprzęt Canona 60kzł i w dodatku został dobrze potraktowany przez serwis. Do diabła jestem jakimś unikatem? czy co?
    Nie, nie jesteś unikatem. Ostrożnie zaryzykowałbym stwierdzenie, że może nawet jesteś w wiekszości Natomiast to nie chodzi o tą wiekszośc, ale o tych, którzy nie zostali dobrze potraktowani przez serwis, mimo tego, że wydali 2k/5k/10k/20k/(niepotrzebne skreślić) na sprzęt Canona. To, gdzie jest kupiony, jaką ma gwarancję (czy w ogóle) nie ma tu żadnego znaczenia. W moim poście powyżej podkreśliłem dwa słowa, które właściwie mogłyby być w nim jedyne: usługa i za pieniądze.

  6. #26
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kocis
    Muflon, kolejny raz piszesz o bredniach.
    OK. To są brednie pisane przez zadowolonego klienat, który wydał na sprzęt Canona 60kzł i w dodatku został dobrze potraktowany przez serwis. Do diabła jestem jakimś unikatem? czy co?
    Znowu jakieś szpanerstwo. A kiego ***a kogo obchodzi, że Ty masz 60k PLN na sprzęt Canona? Serwis powinien być standaryzowany-powtarzalny dla Ciebie i dla Jasia czy Małgosi z 300D +kit!
    Dla zawodowców jest odrębna usługa/obsługa.
    the silence is deafening

  7. #27
    Początki nałogu
    Dołączył
    Feb 2005
    Miasto
    Góra
    Wiek
    65
    Posty
    472

    Domyślnie

    I dobrze, tylko niech kilku niezadowolonych nie dominuje. Jak napisałem jako zadowolony to zaraz brednie i szpan. Czy coś jest nie tak ze mną? Czy ja jestem na niewłaściwym forum?
    Myślę, że problem ze złymi opiniami o serwisie tkwi w tak zwanej postawie roszczeniowej. JA JAKO POSIADACZ CANONA WYMAGAM...... i najczęściej towarzyszy temu arogancja i (wpisać dowolne negatywne postawy). Jak ktoś jest z natury pieniaczem to "czapkę sprzeda, pas zastawo a.." serwis na Żytniej zniszczy. Śmieszne to.
    Ostatnio edytowane przez kocis ; 15-11-2005 o 17:36

  8. #28
    Pełne uzależnienie Awatar muflon
    Dołączył
    Mar 2004
    Miasto
    Zürich
    Wiek
    47
    Posty
    6 763

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kocis
    I dobrze, tylko niech kilku niezadowolonych nie dominuje.
    A kto mówi o dominacji? Ja też nie popieram tekstów typu "znaleźć i nakopać" i najchętniej widziałbym samych zadowolonych forumowiczów prześcigających się w wychwalaniu serwisu (sam nie omieszkałem pochwalić szwajcarskiego przy opisie swoich problemów). Ale jeśli ktoś ma problem z serwisem Canona, to również jest to jak najbardziej właściwe forum (podobnie jak Dpreview), żeby o tym napisać.

  9. #29
    Początki nałogu
    Dołączył
    Feb 2005
    Miasto
    Góra
    Wiek
    65
    Posty
    472

    Domyślnie

    A jednak w dobrym tonie jest psioczyć na serwis. To takie swojskie

  10. #30
    Pełne uzależnienie Awatar muflon
    Dołączył
    Mar 2004
    Miasto
    Zürich
    Wiek
    47
    Posty
    6 763

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kocis
    A jednak w dobrym tonie jest psioczyć na serwis.
    No a co ma do cholery zrobić ktoś, komu rzeczony serwis wciska kity takie jak w ostatnim watku zaczętym przez Jarka? Skulić uszy po sobie, powiedzieć grzecznie "do widzenia" i zastanawiać się nad marnością tego świata i błogosławić jaśnie pana serwisanta, że w ogóle udzielił audiencji??? Tak jak za kiedyś w sklepie z wędliną, gdzie "kerowniczka" była jak kapitan na statku - pierwsza po Bogu? Wydawało mi się, że te czasy się skończyły, jakieś 15 lat temu.

Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •