[quote=Dominooo;851697]Wpływ na opinię o jakości obsługi mamy małyquote]Oj macie, macie i to duży. Ale nie poprzez treść umów, tylko poprzez to, jak się ubieracie, uśmiechacie, rozmawiacie, czy jesteście skłonni iść Klientom na rękę itd...
Niedawno byłem na ślubie (jako gość), po którym kilkoro gości pytało o fotografa, który tam był, jeszcze ZANIM zobaczyli jego foty. Po prostu był sympatyczny. Nikt o umowy nie pytał.
Kiedy młodzi odbierali zdjęcia, potrafił się dogadać, dać zdjęcia, które były dla nich WAŻNE, a których wcześniej nie uwzględniał, bo były technicznie słabsze.
Pozostawił po sobie dobre wspomnienie, choć w moim osobistym przekonaniu fotki były nienadzwyczajne.
Przy podejściu w stylu "mam w umowie paragraf na wszystko i możecie mnie pocałować w nos" kariery nie wróżę.
Frontem a nie d* do Klienta, Koledzy!