Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Wątek: [waldit2t] moje pierwsze wypociny

Coś już napisał
    Miasto
    paisley-Szkocja
    najwazniejsze to miec pasje....

Coś już napisał
    Miasto
    paisley-Szkocja
    Ostatnio edytowane przez waldit2t ; 08-08-2010 o 20:40 Powód: Automerged Doublepost

Coś już napisał
    Miasto
    paisley-Szkocja

Domyślnie

hmmm chyba nikomu sie nie podobaja....z reszta zero komentarzy samo o sobie swiadczy

Pełne uzależnienie Awatar xxkomarxx
    Miasto
    Rzeszów, Tarnobrzeg, Sandomierz

Domyślnie

wg mnie przyjemne fotki ale jestem amatorem i się nie znam. Micles pewnie znajdzie mase szczegółów które trzeba poprawić, jest w tym mistrzem a tu ma macro wiec na pewno sie czegoś doszuka . Nikt się nie odzywa bo każdy zainteresował sie battlem z siergiuszem)

Coś już napisał
    Miasto
    paisley-Szkocja

Domyślnie

heh no cos w tej bitwie chyba jest ;p co prawda ja tez jestem poczatkujacym i dlatego krytyka jest mile widziana w szczegolnosci doswiadczonych osob, w koncu kazdy uczy sie na bledach

Bywalec Awatar christof
    Miasto
    Wrocław

Domyślnie

Witam, z góry zaznaczam, że to co napiszę poniżej ma być krytyką konstruktywną, która może zdopinguje Cię do pracy i zaowocuje czymś ciekawszym.