[QUOTE=micles;849497]W takim wypadku trzeba podzielić to na kilka battle'ów. Albo najlepiej na n jednoosobowych. Wtedy każdy będzie miał warunki takie jakie sobie wymyśli, każdy wygra i wszyscy będą zadowoleni.
QUOTE]
Nie wiem czemu na to wcześniej nie wpadłem? Zrobię sobie swojego battla.
Nie ogranicza mnie wyobraźnia ponieważ jej nie posiadam.
nie chce mi sie czytac 12 stron w skrocie moze ktos opisac o co chodzi, bo bym sie przylaczyl
dobre
:-)
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
ale ocenianie dwóch zestawów - jednego sam repo a drugiego z plenerem mija się z celem..... bo repo i plener to zupełnie inne bajki. - według mnie.
poza tym 60 fot REPO to nie lada wyzwanie, kadry muszą być naprawdę dobre.
Wygra ten, który będzie miał najciekawsze kadry, niepowtarzające się motywy, różne punkty widzenia. Obróbka będzie miała mniejsze znaczenie - dobre, reporterskie mięcho samo się obroni.
witoldk: byłem u Ciebie na blogu, i jakoś się nie zanudziłem, a obejrzałem dużo fot....
Ostatnio edytowane przez michal_sokolowski ; 04-08-2010 o 14:12 Powód: Automerged Doublepost
Przez wielu niepotrzebnych tutaj użytkowników prosty temat ustawkowy rozrósł się do 115 postów. Streszczać nie ma w sumie co, bo ostatnie 5-10 postów mówi samo za siebie.
STRESZCZENIE
Robimy battle'a ślubnego.
-Reportaż + plener (jeżeli ktoś czegoś nie ma/nie chce dać, to może dać bez)
-60 zdjęć (jeszcze nie do końca ustalone czy wliczony jest w to plener, czy 60 repo + ileś (20?) plener)
-800pix, bez ramek (żeby był jak najbardziej jednolity sposób prezentacji zdjęć)
-foty na jednym serwerze (się załatwi jak już będzie wiadomo ile ma to ważyć itp)
-watermark/logo canon-board/inne w celu zabezpieczenia się przed kradzieżą (też nieustalone)
-liczba opcji w sondzie = liczba uczestniczących + 1 ("nie głosuję bo zdjęć jest za dużo")
-termin do 30 sierpnia (plener MM-architekci, którego para wyjechała na wczasy)
-termin do 30 sierpnia (plener MM-architekci, którego para wyjechała na wczasy)
to mnie jakoś rozbawiło
:-)
Jakie style , stylem jest ilość zdjęć ? No bez przesady już... zaraz się okaże że większość oddaje 30 zdjęć więc ma problem wybrać 60 ... pewne zasady chyba mogły by być jednolite.
no comment...
Moim zdaniem 60zdjęć i jeżeli ktoś chce dać samo repo to daje samo repo, jak chce z plenerem to z plenerem - jego sprawa jak zostanie odebrany materiał przez głosujących. Możemy ew. wprowadzić ogranicznik typu z plenerem ale maks. 15fot z pleneru.
Można przygotować jakieś specjalne logo typu: "wielki battle ślubny Canon Board" i jak już będą wyniki to nie usuwać zdjęć tylko podpisać sety nazwiskami i rozpropagować na świat
P.S.
sorry michał ale spóźniłeś się 3posty i ok.20min bo 7 to jestem ja :-Ppozwolę sobie uzupełnić listę :
30 sierpnia, 60 zdjęć, 800pix bez ramek.
1. micles (accepted)
2. Pawel_G
3. MM-architekci (accepted)
4. witoldk (accepted)
5. hanyzewski (accepted)
6. Cichy?
7. Ja
Także:
30 sierpnia, 60 zdjęć, 800pix bez ramek.
1. micles (accepted)
2. Pawel_G
3. MM-architekci (accepted)
4. witoldk (accepted)
5. hanyzewski (accepted)
6. Cichy?
7. Goomis (accepted)
8. michal_sokolowski
5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk
no dobra, jeszcze kwestia nagrody dla wygranego .........
co proponujecie ? ja proponuję że każdy z przegranych kupuje wygranemu po 5 browarków.
???
EOSy, 17-40/4L, 24-70/2.8L, 50/1.8, 85/1.8, 100-300/4.5-5.6, Raynox 250, manfrotto, 420EX, 580EX I, II, elinchrom+ skyport.
www.magaczewski.blogspot.com
www.fotogaleria.magaczewski.pl