-
Zakładać softbox na lampę 580wxII?
Serdecznie wszystkich witam!
Jak sądzicie, czy warto na plenerze ślubnym używać lampę 580exII z softboxem o wymiarach 80x120 na statywie + blendę? Czy wspomniany softbox nie jest za duży do tego typu lampy? Zależy mi na w miarę prawidłowym oświetleniu całej sylwetki jak i Młodej Pary. Jestem początkująca;-) Proszę o wyrozumiałość. Pozdrawiam!
Ps. na lampy studyjne w tej chwili mnie nie stać...
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
http://fotozakupy.pl/softbox/quantuu...x120-cm,10374s oto link do softboxa
Ostatnio edytowane przez migawkanatalia ; 31-07-2010 o 11:07
Powód: Automerged Doublepost
-
-
Początki nałogu
myślę że 580ex da radę spokojnie, tylko musisz mieć przejściówkę z mocowania bowensa do lamp systemowych żeby założyć softboxa.
...coś takiego:
http://allegro.pl/item1156914247_qua...wych_bk_3.html
-
zależy o jakim plenerze mowa
jak w ostrym słońcu to nie da rady taka lampa z takim softboxem. Jak w pomieszczeniach lub zaciszu studyjnym to da rade.
-
Sesja będzie późnym popołudniem.... kto wie... może będzie pochmurny dzień. Dzękuje za porady
-
pomyśl może lepiej o czymś takim LINK nie dość że bardzo mobilne to mniejsza powierzchnia do oświetlenia przez lampe a co za tym idzie zabiera mniej z mocy lampy i takiej wielkości softboxem można próbować troszke powalczyć ze słońcem. Sporo ludzi tego używa i sobie chwalą
posiada podwójny dyfuzor więc i światło jest bardzo przyjemne.
-
Bywalec
Znajomy fotograf zawsze mi mówi, że softbox na lampie na plenerze slubnym to podstawa.
A skoro juz o softach mówimy to czy na taki plener taka okta się nada.
Planują znajomym zrobic plener i potrzebuje kupic cos do modelowania śwtała.
Sprawdzi się?
-
Rozumiem, że taki softbox na lampie 580exII jest zbyt duży tak?
-
-
za duży
-