Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Wątek: Zakładać softbox na lampę 580wxII?

Domyślnie Zakładać softbox na lampę 580wxII?

Serdecznie wszystkich witam!
    Jak sądzicie, czy warto na plenerze ślubnym używać lampę 580exII z softboxem o wymiarach 80x120 na statywie + blendę? Czy wspomniany softbox nie jest za duży do tego typu lampy? Zależy mi na w miarę prawidłowym oświetleniu całej sylwetki jak i Młodej Pary. Jestem początkująca;-) Proszę o wyrozumiałość. Pozdrawiam!
    Ps. na lampy studyjne w tej chwili mnie nie stać...
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    http://fotozakupy.pl/softbox/quantuu...x120-cm,10374s oto link do softboxa
    Ostatnio edytowane przez migawkanatalia ; 31-07-2010 o 11:07 Powód: Automerged Doublepost

Początki nałogu Awatar luc_october

Domyślnie

myślę że 580ex da radę spokojnie, tylko musisz mieć przejściówkę z mocowania bowensa do lamp systemowych żeby założyć softboxa.
    ...coś takiego:
    http://allegro.pl/item1156914247_qua...wych_bk_3.html

Domyślnie

zależy o jakim plenerze mowa jak w ostrym słońcu to nie da rady taka lampa z takim softboxem. Jak w pomieszczeniach lub zaciszu studyjnym to da rade.

Domyślnie

Sesja będzie późnym popołudniem.... kto wie... może będzie pochmurny dzień. Dzękuje za porady

Domyślnie

pomyśl może lepiej o czymś takim LINK nie dość że bardzo mobilne to mniejsza powierzchnia do oświetlenia przez lampe a co za tym idzie zabiera mniej z mocy lampy i takiej wielkości softboxem można próbować troszke powalczyć ze słońcem. Sporo ludzi tego używa i sobie chwalą posiada podwójny dyfuzor więc i światło jest bardzo przyjemne.

Domyślnie

Znajomy fotograf zawsze mi mówi, że softbox na lampie na plenerze slubnym to podstawa.
    A skoro juz o softach mówimy to czy na taki plener taka okta się nada.
    Planują znajomym zrobic plener i potrzebuje kupic cos do modelowania śwtała.
    Sprawdzi się?

Domyślnie

Rozumiem, że taki softbox na lampie 580exII jest zbyt duży tak?

Domyślnie