Jak nudny?
szczerze mowiac, sam zaczalem sie zastanawiac nad zmianami
24-105 na 24 II
70-200/4 na 2.8
ciezka sprawa
szkoda mi 24-105, mam ostry egzemplarz i na na "kotlecie" sprawdza sie pieknie
ale wlasnie moc stalek jest kuszaca
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
No dobra dalaczam sie do interpelacji.
Stan: 5d, 24-105L 50/1.4 70-200/4.0L.
Sprzedac 24-105L i przutulic 24IIL.
Nie sprzedawac 24-105L a dokupic 35L?
Ostatnio edytowane przez ArturBonoVox ; 01-08-2010 o 02:14 Powód: Automerged Doublepost
Na 35mm można jeszcze fajnie portretować, a na 24mm... no sam nie wiem... chyba by mi było już trochę za szeroko, bo to już bardzo różne szkła jakby nie patrzeć... Bo na przykład dla mnie do reporterki i portretu 35mm na FF jako najszersze rektalinearne to chyba optimum... Plus rybka oczywiście... ;-)
Jakbym miał brać obydwie ogniskowe (~24+35), z czego jedna wersja tańsza, to raczej bym wziął 35L + np. Sigma 20/1.8 (jedna z niewielu Sigm, którą toleruję ;-))... No ale oczywiście 24L + 35L każdy by przyjął.![]()
Twardy orzech do zgryzienia.
Ja wlasnie uwielbiam 24mm do portretu, nawet jak czasem przerysuje. 50/1.4 jestem zmuszony robic bo to jedyna stalka. z 70-200 uzywam w 99% 200mm.
Ciezka sprawa.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Chodzi o to czy slusznym posunieciem jest pozbywanie sie 24-105. Do tego nie mam przekonania.
Ostatnio edytowane przez ArturBonoVox ; 01-08-2010 o 12:14 Powód: Automerged Doublepost
Oczywiście chodziło mi tylko o stałki... Bo np. takie 17-40L zawsze można wykorzystać do rozciągnięcia migawki z błyskiem w tańcu...
To może 200/2.8?
Wiesz, jak Ci pasuje 24mm to bierz... Bo jednemu będzie pasować 35mm, a komu innemu 24mm, do tych samych zastosowań.
Z tym, że warto by było sprawdzić obydwa te szkła w akcji, przed zakupem.
To ze 24 mnie kreci to wiem ale szkoda 24-105 bo to zacne szklo. Tu chodzi raczej o manewr finansowy. najlepiej miec oba.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
I jak to jest z ta winieta w 24L?
Ostatnio edytowane przez ArturBonoVox ; 01-08-2010 o 12:28 Powód: Automerged Doublepost