Strona 12 z 12 PierwszyPierwszy ... 2101112
Pokaż wyniki od 111 do 115 z 115

Wątek: Uwaga na FOTOJOKERA

  1. #111
    Bywalec Awatar macgaw
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Piła
    Posty
    115

    Domyślnie

    [QUOTE=mariuszseba;870488]
    Jeżeli jesteś sprzedawcą telefonów to powinieneś wiedzieć te podstawowe (dzieci nawet to wiedzą) zasady że klient nasz Pan[/QUOTE

    to chyba nie ta epoka juz gdyby tak bylo to faktycznie nie mialbym co do garnka wlozyc.
    to co mam kazdemu wymienic telefon na nowy po np. 4 dniach, bo jednak stwierdzil ze mu sie kolor nie podoba?? nie zartuj

    dla mnie to smieszne

    gdybym prowadzil sklep ze skarpetkami to wiesz... nie widze wymiany na inne po 15 minutach, bo powiedzmy kupil 4 rozmiary za male.

    jesli kupi samochod.... to jak?? tez mam mu wymienic na nowy po 15 min,.. no bez jaj

    sa takie czasy jakie sa i nie ma nigdzie takiego zapisu ze "sprzedawca musi" i tego sie trzymamy.

    w moim przypadku czasami robie tak ze przyjmuje towar i daje nowy... ale to sa moi klienci, ew tacy ktorzy norlamnie zagadaja. jest to przypadek 2 na 100.

    zasada!!
    zanim kupie to sprawdzam ogadam, macam, robie fotki, czytam forum (to w pierwszej kolejnosci)

    po odejsciu od kasy... po 15 minutach... kiedy juz klienta nie widze nie wiem co on ze sprzetem zrobil... to sorry.

    oczywiscie inna sytuacja jest gdy klient kupi telefon, parafuje umowe i powie ze moze jednak inny model - to wtedy bez dwoch zdan wymieniam na nowy!! bo wiem ze sie z nim nic nie stalo....

    ale tu chodzi o te 15 minut

    wtedy juz reklamacja z tytulu jakiego juz klient sobie zyczy
    i jesli chce na nowy to prosze bardzo. niezgodnosc - roszczenie klienta - nowy telefon - ja mam podstawe na pismie to wymieniam....

    co mi po tym ze po 15 minutach wraca i mam mu wydac nowy......
    ...
    teraz po twojemu napisze....
    ooo wie pan co jednak nie pasuje mi ten sprzet, chce nowy inny...
    -tutaj kieruje sie twoja teoria "klient nasz pan"....
    alez oczywiscie prosze sobie wybrac....

    klient sie cieszy ze ma nowy, a ty odsylasz do seriwsu... po kilku dniach przychodzi ci odpowiedz ze sprzed uszkodzony z winy klienta (no upadl -ale nie widac zadnych zewnetrznych uszkodzen) i, ze np. naprawa plyty glownej... i co wtedy powiesz?? wykladasz ze swoich??

    to powodzenia
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez mariuszseba Zobacz posta
    Jeżeli jesteś sprzedawcą telefonów to powinieneś wiedzieć te podstawowe (dzieci nawet to wiedzą) zasady że klient nasz Pan
    to chyba nie ta epoka juz gdyby tak bylo to faktycznie nie mialbym co do garnka wlozyc.
    to co mam kazdemu wymienic telefon na nowy po np. 4 dniach, bo jednak stwierdzil ze mu sie kolor nie podoba?? nie zartuj

    dla mnie to smieszne

    gdybym prowadzil sklep ze skarpetkami to wiesz... nie widze wymiany na inne po 15 minutach, bo powiedzmy kupil 4 rozmiary za male.

    jesli kupi samochod.... to jak?? tez mam mu wymienic na nowy po 15 min,.. no bez jaj

    sa takie czasy jakie sa i nie ma nigdzie takiego zapisu ze "sprzedawca musi" i tego sie trzymamy.

    w moim przypadku czasami robie tak ze przyjmuje towar i daje nowy... ale to sa moi klienci, ew tacy ktorzy norlamnie zagadaja. jest to przypadek 2 na 100.

    zasada!!
    zanim kupie to sprawdzam ogadam, macam, robie fotki, czytam forum (to w pierwszej kolejnosci)

    po odejsciu od kasy... po 15 minutach... kiedy juz klienta nie widze nie wiem co on ze sprzetem zrobil... to sorry.

    oczywiscie inna sytuacja jest gdy klient kupi telefon, parafuje umowe i powie ze moze jednak inny model - to wtedy bez dwoch zdan wymieniam na nowy!! bo wiem ze sie z nim nic nie stalo....

    ale tu chodzi o te 15 minut

    wtedy juz reklamacja z tytulu jakiego juz klient sobie zyczy
    i jesli chce na nowy to prosze bardzo. niezgodnosc - roszczenie klienta - nowy telefon - ja mam podstawe na pismie to wymieniam....

    co mi po tym ze po 15 minutach wraca i mam mu wydac nowy......
    ...
    teraz po twojemu napisze....
    ooo wie pan co jednak nie pasuje mi ten sprzet, chce nowy inny...
    -tutaj kieruje sie twoja teoria "klient nasz pan"....
    alez oczywiscie prosze sobie wybrac....

    klient sie cieszy ze ma nowy, a ty odsylasz do seriwsu... po kilku dniach przychodzi ci odpowiedz ze sprzed uszkodzony z winy klienta (no upadl -ale nie widac zadnych zewnetrznych uszkodzen) i, ze np. naprawa plyty glownej... i co wtedy powiesz?? wykladasz ze swoich??

    to powodzenia
    Ostatnio edytowane przez macgaw ; 01-10-2010 o 09:07 Powód: Automerged Doublepost
    6D, Sigma 24 mm f/1.4 Art, Canon 100 mm f/2.8 IS USML, Canon 70-200 f/2.8 IS II

  2. #112
    Dopiero zaczyna Awatar Van
    Dołączył
    Feb 2010
    Posty
    17

    Domyślnie

    sender_pl, tak się składa, że też zdarzało mi się popełniać gafy przy kupnie i tu podzielę się swoimi kilkoma uwagami, dla czego tak a nie inaczej :
    1. jeśli wyskoczysz z "dziobem" ja chce i się domagam, momentalnie sprzedawcy włączają się także blokady na NIE -to też człowiek a po tylu klientach dziennie ilu taki sprzedawca ma jest wyczulony na nerwy i irytacje, więc zupełnie do załatwienia wszystko jest nawet bez dopłaty tylko z uśmiechem i spokojnie
    2. pryncypałowie w większości jasno i wyraźnie uświadamiają pracownikom, że nie ma zwrotów a jeśli to są procedury reklamacji, więc na wszelki wypadek większość sprzedawców zakłada, ze nie da sie, ale...jeśli pkt1. to też da się
    3. Jeśli miałeś body i obiektyw i mogłeś zobaczyć na miejscu - 50D ma wyświetlacz o takiej jakości, że da się na nim sprawdzić, nie trzeba laptopa nosić.
    4. mariuszseba dokładnie napisał co i jak, to jest w razie totalnego NIE ze strony sprzedawcy , wtedy tylko trzeba poprosić obsługę , gdzie ma wywieszoną tabliczkę z prawami konsumenta - sklepy są obowiązane by to było dostępne i widoczne, jeśli jest podsunąć pod nos ze stwierdzeniem - proszę o respektowanie
    5. mimo paru moich gaf , uśmiech i życzliwość w obie strony dała bardzo dobre rezultaty - teraz mogę chodzić do FJ i wybierać jak w gruszkach

  3. #113

    Domyślnie

    macgaw
    Czytałeś o czym pisałem?
    Czy odpisujesz tak ot sobie?
    kolor?15 minut?gdzie tak napisałem?
    D700 +SB-900+17-55mm f/2.8G ED-IF AF-S DX+70-200mm f/2.8G ED-IF AF-S VR+wiele innych i tak od 15 już lat pasja foto.

  4. #114
    Bywalec
    Dołączył
    Jun 2009
    Miasto
    wlkp.
    Wiek
    51
    Posty
    186

    Domyślnie

    Ja mam same pozytywne (póki co) doświadczenia z FotoJokerem, a byłem już w co najmniej 10 sklepach. Oczywiście czasami wiedza sprzedawcy mogłaby być lepsza, ale zawsze była miła obsługa.
    Nie miałem też takich problemów, że coś nie działało itp., ale zdziwiony jestem z takiego podejścia firmy o zasięgu krajowym.
    6D|5D+BG-E4|7D|40D+BG-E2|S14 f2.8 EX HSM|C 24L MkI|35L|C 50 f1.4|C 85 f1.8|C 100 f2.8 USM Macro|C 24-70 f2.8 L|C 70-200 f2.8 L IS|C 100-400 IS L|T 17-50|S 10-20 f4-5.6|C 18-200IS|C 580EXII|C 580EX i tyle...

  5. #115
    Pełne uzależnienie Awatar jacek_73
    Dołączył
    Oct 2010
    Miasto
    53 N, 18 E
    Wiek
    51
    Posty
    2 587

    Domyślnie

    Tak narzekacie na FJ . Hm? mi też trafiła się wadliwa sigma, poszedłem do sklepu (zupełnie innego niż ten w którym kupowałem), sprzedawca się uśmiechnął ( w zasadzie nie miał innego wyboru bo gumą :-D ), wypisał glejt i po dwóch tygodniach miałem wymieniony na egzemplarz pozbawiony wad.

    A teraz ilu dziennie trafia się kupujących co sami nie wiedzą czego chcą? I niestety szukają tylko pretekstu, bo by chcieli coś wymienić, więc nie dziwmy się podejrzliwości sprzedających.
    Jestę fotografę
    miszcz martwi się o podpis

Strona 12 z 12 PierwszyPierwszy ... 2101112

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •