Strona 10 z 12 PierwszyPierwszy ... 89101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 115

Wątek: Uwaga na FOTOJOKERA

  1. #91

    Domyślnie

    Pozwolę sobie nawiązać do tej dopłaty 30zł, gdy się zamawia sprzęt w FJ przez ich sklep internetowy. Otóż, nie dość że nawet z dopłatą ceny często są i tak konkurencyjne, to jeszcze przez to 30zł otwiera się przed nami możliwość zwrotu sprzętu w ciągu 10 dni bez podania przyczyny. Jednak to co kupiliśmy nie oddajemy do sklepu, bo tam go faktycznie nie przyjmą ale wysyłamy do ich siedziby. Na koszt własny, niestety. Po dwóch tygodniach mają obowiązek zwrócić kasę.
    Tak właśnie bujałem się z uszkodzoną lampą Nissin Di622, co stwierdziłem jakieś dwa dni po zakupie. Co prawda z tym zwrotem zeszło troszkę dłużej niż 2 tygodnie ale w końcu cała zabawa zakończyła się dobrze.

    Reasumując, jak już ktoś chce dokonać zakupu w FJ, to TYLKO PRZEZ ICH SKLKEP INTERNETOWY.
    W innym przypadku, kupując w ich sklepie "na piechotę", od razu po wyjściu ze sprzętem, czy stwierdzeniu nawet tego samego dnia usterki, możemy niestety zostać z przysłowiową ręką w nocniku.
    "C’est en faisant n’importe quoi, qu’on devient n’importe qui!”

  2. #92
    Dopiero zaczyna Awatar oszy
    Dołączył
    Sep 2009
    Miasto
    Rumia
    Wiek
    45
    Posty
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez damiank Zobacz posta
    Te 30zł za odbiór u nich w sklepie stacjonarnym stoi w ich regulaminie sklepu internetowego, ale czasami faktycznie wychodzi taniej zamówić przez ich stronkę i dopłacić te 30PLN. Ja powiem tak, że jak 2 lata temu kupowałem właśnie z odbiorem w sklepie, to te 30pln nie było z kosmosu, bo raz, że widziałem w zamówieniu, że wychodziło z ich magazynu centralnego i dopiero na drugi dzień miałem, że do odbioru, a nawet dostałem tel z tego sklepu, a na pudełku i była zdaje się nawet nalepka od kuriera. Reklamówkę tez dostałem Nikona Teraz może zmienili system, żeby nie tracić na każdej przesyłce i jak co jest na sklepowym magazynie, to można za chwile odebrać.
    Ja kupowałem C 50 1.4 u nich. W necie porównałem ceny - 1327. Upewniłem się telefonicznie czy mają na stanie w sklepie w Gdyni (nie zamawiałem) i pojechałem kupić. W sklepie okazało się, że szkło z półki kosztuje 1499 i że trzeba złożyć zamówienie przez internet żeby była cena internetowa. Miła pani zaoferowała mi skorzystanie ze sklepowego laptopa do złożenia zamówienia i obiektyw był dostępny dla mnie w cenie internetowej natychmiast. Oczywiście doliczyli 30 zł za kuriera do sklepu. Z jednej strony myślę sobie, że klient nie powinien płacić za zaopatrzenie sklepu w towar, ja szkło wziąłem z półki, nikt mi go nie dowoził. Z drugiej zaś strony polecam ten sklep właśnie dzięki miłej i obeznanej w temacie obsłudze.
    40D + C17-85 + C50/1.4 + C70-300 + 430EX II
    Amatora pstryczki

  3. #93

    Domyślnie

    macgaw
    witaj.
    odp1. nie nie wciskali mi aparatu bo sam kupiłem i wybrałem .
    odp2.mogłem go przetestować tylko co do jakość zdjęć niestety nie video ponieważ nie maja takiej możliwość.
    odp3.to nie było 15 minut przeczytaj ze zrozumieniem to co napisałem.i postaw się w mojej sytuacji .

    Sprawa dotyczy braku możliwość rozwiązania problemu w sposób cywilizowany zgodny z prawem i co najważniejsze w obecnych czasach poszanowaniem klienta.
    Bo to dzięki naszym zakupom i ci Panowie dostają co miesiąc wypłatę.

    Sam prowadzę sklep i spotykam się z różnymi problemami przy zakupie towaru.
    Moje sprzedawczynie przechodzą szkolenia w takich właśnie sytuacjach jak moja , i w każdym przypadku nawet takim jak mój kupujący jest traktowany poważnie. Jest poinformowany o sposobach załatwienia sprawy w sposób korzystny dla obu stron.Jeżeli ktoś przychodzi do mojego sklepu w ciągu 4 dni z problemem załatwiam go natychmiast wymieniam towar na nowy lub zwracam kasę.Bo to ja odpowiadam za to co sprzedaję w pierwszej kolejność.
    Jeżeli jesteś sprzedawcą telefonów to powinieneś wiedzieć te podstawowe (dzieci nawet to wiedzą) zasady że klient nasz Pan ,bo jak nie ma klienta to niema co do garnka wrzucić.
    Co do sprawy aktualnie jest zgłoszone do Państwowej Inspekcji Handlowej.
    Rozmowę mam nagraną jak odzywam się do sprzedawców i jak odzywają się oni do mnie nie ma tam ani z Ich strony ani też z mojej oznak przysłowiowego chamstwa.Jest tylko to że nie przysługuje mi żadna inna możliwości jak naprawa w as Canon.

  4. #94

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez oszy Zobacz posta
    ...Miła pani zaoferowała mi skorzystanie ze sklepowego laptopa do złożenia zamówienia i obiektyw był dostępny dla mnie w cenie internetowej natychmiast. Oczywiście doliczyli 30 zł za kuriera do sklepu...
    A to tutaj ja już tak wspaniale nie miałem. Laska w FJ odmówiła mi skorzystania ze sklepowego laptopa i odebrania lampy od ręki, twierdząc, że i tak muszę czekać do jutra, bo zanim moje zamówienie trafi do centrali, centrala wyśle jakiś e-formularz do sklepu o dostępność i otrzyma stosowne potwierdzenie, mija nieraz cały dzień.
    Ale przynajmniej odłożyła mi lampkę na zaplecze do następnego dnia, mając tylko jedną sztukę na stanie. Sympatyczny gest.
    "C’est en faisant n’importe quoi, qu’on devient n’importe qui!”

  5. #95
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    3 225

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mariuszseba Zobacz posta
    Kupno aparatu w Fotojoker -- odradzam.
    Krótko mówiąc :
    Aparat Canon SX20Is kupiony 04.09.2010.(sobota) usterka stwierdzona tego samego dnia.Odwiozłem aparat do sklepu następnego dnia 05.09.2010.(niedziela)
    Sprzedawca -tylko naprawa
    Ja-proszę o wymianę na inny wolny od wady
    Sprzedawca -niema takiej możliwości tylko serwis w Warszawie.
    Ja-powołuję się na ustawę o towarze nie zgodnym z u mową
    Sprzedawca- my mamy swój regulamin i do serwisu albo Pan zabiera aparat taki jaki jest.
    Ja -zgadzam się na naprawę .
    -----------------------------------
    Stan na teraz serwis w Warszawie stwierdził że usterka była już w momencie zakupu tzn.
    nie stwierdzili żadnych moich ingerencji w sprzęt (rozkręcanie uderzenie itp.)
    Ale usterka nie może być naprawiona przez serwis w Warszawie i wysyłają go do Niemiec.
    Podsumowując :
    Aparat miałem 1 dzień (nie cały bo kupiłem go po południu)
    w Polskim serwisie był tydzień i pojechał teraz do Niemiec tam może być nawet cztery tygodnie zaczekam bo niema innego wyjścia.

    Zmuszony bylem kupić drugi aparat (wyjazd na Urlop) padło na Nikona P100 W Media Markt.
    WNIOSEK !!!!!
    NIGDY WIĘCEJ FOTOJOKER
    W takiej sytuacji trzeba wykazać się wiedzą na temat przysługujacych praw i dochodzić swego a nie dać się wodzić za nos.
    Było o tym pisane wielokrotnie - wystarczy poczytać.
    Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII

  6. #96

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bolek02 Zobacz posta
    W takiej sytuacji trzeba wykazać się wiedzą na temat przysługujacych praw i dochodzić swego a nie dać się wodzić za nos.
    Było o tym pisane wielokrotnie - wystarczy poczytać.
    1
    Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania. Domniemanie to oznacza, iż to sprzedawca musi dowieść, że towar w momencie wydania był zgodny z zapisami umowy.
    2
    Na równi z zapewnieniem producenta traktuje się zapewnienie osoby, która wprowadza towar konsumpcyjny do obrotu krajowego w zakresie działalności swojego przedsiębiorstwa, oraz osoby, która podaje się za producenta przez umieszczenie na towarze swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego.


    Mamy XXI wiek nie średniowiecze, idąc na zakupy mamy prawo do satysfakcji nie do nerwów.
    D700 +SB-900+17-55mm f/2.8G ED-IF AF-S DX+70-200mm f/2.8G ED-IF AF-S VR+wiele innych i tak od 15 już lat pasja foto.

  7. #97
    Bywalec Awatar gregorio1972
    Dołączył
    Dec 2009
    Miasto
    Nowy Sącz
    Wiek
    53
    Posty
    125

    Domyślnie

    odsyłam Cię do : USTAWA z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.1) (Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.). Jeżeli nie będziesz miał do niej dostępu prześlę. Zdarzyć się może, że trzeba będzie wkroczyć na drogę sądową ale warto się czasem spierać o swoje i wbrew temu co ogólnie się myśli nie jest to takie straszne

  8. #98
    Początki nałogu Awatar Juriko
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    485

    Domyślnie

    Ostatnio tylko czytam, ale jak czytam ten wątek to się zastanawiam ile mam lat i czy w ogóle coś się zmieniło od czasów panowania jedynej partii i brata ze wschodu.
    Towaru niby mamy w bród ale ludzie jakby się zatrzymali, a kierują nimi jakieś paragrafy, a Leszek Balcerowicz od 1990 mówi coś o wolnym rynku etc.
    Rację ma mariuszseba gdy pisze:
    "Jeżeli jesteś sprzedawcą telefonów to powinieneś wiedzieć te podstawowe (dzieci nawet to wiedzą) zasady że klient nasz Pan ,bo jak nie ma klienta to niema co do garnka wrzucić."
    Reszta nieistotna. Jeśli handlowiec tego nie rozumie, to niech czym prędzej zmieni branżę, albo ustrój.
    Klient ma zawsze rację, nawet wtedy, zwłaszcza wtedy, gdy jej nie ma.

  9. #99
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    32

    Domyślnie

    Witam.
    Widzę, że sporo sprzedawców się tutaj wypowiada to może dostanę rzetelną odpowiedź na swoje pytanie:
    - Kilka dni temu pisałem do e-fotojokera z pytaniem - "Gdy zamówię u Państwa sprzęt z odbiorem w salonie FJ to czy będę mógł ten sprzęt w salonie przetestować i w razie np. FF lub BF w obiektywie odmówić zapłaty za ten sprzęt"
    Pan z e-fotojokera mi odpisał: "Oczywiście jeżeli sprzęt nie będzie spełniał Pana oczekiwań to może Pan nie płacić za przesyłkę a salon w którym byl zamówiony sprzęt ma obowiązek odesłać ten sprzęt lub wymienić Panu na inny egzemplarz"
    Więc Ja na następny dzień pojechałem do tego salonu i spytałem się jak Oni to interpretują no i kobieta która tam pracuje odpowiedziała mi: "Jeżeli Pan zamówi sprzęt w e-fotojokerze z odbiorem w naszym salonie to nawet jak coś jest nie tak z obiektywem to musi Pan nam zapłacić za ten sprzęt a następnie wysłać do siedziby tego e-fotojokera i wtedy faktycznie Oni mają obowiązku zwrócić Panu pieniądze".
    Zastanawiam się która wersja jest prawdziwa? Wolałbym żeby tego Pana z e-fotojokera.?

  10. #100
    Bywalec Awatar gregorio1972
    Dołączył
    Dec 2009
    Miasto
    Nowy Sącz
    Wiek
    53
    Posty
    125

    Domyślnie

    Bzdura możesz odstąpić od umowy tym bardzie, że nie została ona jeszcze zawarta to, że sprowadzą sprzęt do sklepu to nie wszystko, jeżeli w chwili sprawdzenia coś jest nie tak nie odbierasz go. NIE POPEŁNIASZ ŻADNEGO PRZESTĘPSTWA LUB WYKROCZENIA.
    Regulamin :
    III. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

    W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do poinformowania sprzedawcy o tym fakcie - dostarczając pisemne oświadczenie osobiście lub przesyłając je na adres siedziby Sprzedawcy w terminie 10 dni od dnia odebrania zakupionego towaru. Klient jest zobowiązany do dostarczenia na własny koszt na adres siedziby sprzedawcy zwracanego towaru w terminie 14 dni od złożenia pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony sprzedawcy towar i jego opakowanie musi być w stanie nie zmienionym, kompletnym, nie noszącym śladów używania, chyba że zmiana wynika z czynności mieszczących się w granicach zwykłego zarządu. Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu pieniędzy za zwrócony towar w terminie 14 dni od otrzymania towaru zwróconego w drodze odstąpienia od umowy. Warunkiem otrzymania zwrotu pieniędzy jest zwrot towaru i jego opakowania na warunkach wskazanych wyżej, w wymienionym terminie. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy nie wyłącza uprawnień Użytkownika wynikających z odpowiedzialności Sprzedawcy za wady towaru oraz gwarancji producenta. Firmie Fotojoker przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku nie odebrania towaru zamówionego ze sklepu w terminie 3 dni od otrzymania powiadomienia iż towar został przygotowany do odbioru.
    Pisze od dnia odebrania towaru - a Ty go przecież nie odbierasz jak jest wadliwy

Strona 10 z 12 PierwszyPierwszy ... 89101112 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •