Strona 1 z 11 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 115

Wątek: Uwaga na FOTOJOKERA

Mieszany widok

  1. #1
    smARTwaw
    Guest

    Domyślnie Uwaga na FOTOJOKERA

    W dzisiejszych czasach zdecydowana większość sklepów dba nie tylko o swój zysk ale także o zadowolenie klientów. Powszechną stała się możliwość zwrotu lub wymiany towaru, który bądź nie odpowiada naszym potrzebom bądź okazał się uszkodzony. NIE w FOTOJOKERZE! Kilka dni temu miałem kolejny dowód na to, że ta firma nastawiona jest tylko i wyłącznie na zysk a nie na dobro klienta. Zakupiłem w jednym ze sklepów drobne akcesorium fotograficzne za kilkadziesiąt złotych. Po odpakowaniu okazało się, że sprzęt NIE DZIAŁA jak należy. I choć usterka urządzenia byłą ewidentna, zakup miał miejsce 15 minut wcześniej, Pan sprzedawca z diablim uśmieszkiem stwierdził: nie wymienimy tego Panu, takie mam polecenie od kierownika sklepu... To niestety częsta praktyka w sklepach sieci FOTOJOKER.

    Czy jest o co robić raban? Myślę, że tak! Ja zakupiłem coś co kosztowało mnie mniej niż 50 PLN. Ale osobiście znam fotografów, którzy zakupili sprzęt fotograficzny wart kilka tysięcy złotych i "utopili się" gdyż sprzedawca salonu Fotojoker skwitował to z uśmieszkiem w prosty sposób: niech Pani idzie do serwisu bo my Pani tego nie wymienimy...

    OSTRZEGAM - unikajcie FOTOJOKERA!!!

    Dziś mamy w Polsce całą masę sklepów fotograficznych, które traktują poważnie klienta i w przypadku zakupienia uszkodzonego towary, bez słowa wymieniają go na sprawny! Nieco niższa cena nie jest warta stresu przez jaki przejdziecie musząc odsyłać do serwisowej naprawy sprzęt za grube tysiące zakupiony... poprzedniego dnia!

  2. #2
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    3 225

    Domyślnie

    Muszę przyznać, że jestem zaskoczony. Moje kontakty ze sklepem FotoJoker są jak najbardziej pozytywne. Kupilem tam Body 50D i kilka innych dodatków - miła obsługa i żadnych problemów. Może po prostu miałeś pecha
    Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII

  3. #3
    smARTwaw
    Guest

    Domyślnie Może...

    Bolku, może i tak - ale to nie w tym rzecz... to że sprzedawca jest miły, to całkiem uzasadnione. Po pierwsze taką ma pracę a po drugie chce sprzedać towar... nie bardzo sobie wyobrażam, żeby mu się to często udawało gdyby był NIEMIŁY Ja natomiast piję do czegoś innego: FOTOJOKER jest dziś jednym z naprawdę nielicznych jeżeli nie jedynym sklepem na rynku, w którym kupujesz coś (w salonie) i jak tylko wyjdziesz za drzwi, nie masz już szans na zwrot/wymianę towaru, nawet jeśli jest ewidentnie "fabrycznie" uszkodzony!
    Wielu ludzi nie zwraca na to uwagi do czasu kiedy pojawi się taki problem! Moja serdeczna koleżanka wpadła na zakupie Nikona D200, który okazał się być ewidentnie wadliwy od dnia # 1 i nie było nawet szans na to aby go wymienić na inny! Dziewczyna przez kilka miesięcy bujała się z serwisem, żeby w końcu dać za wygraną i robić na wpół sprawnym sprzętem. Przepraszam ale to średniowiecze, które powinno się tępić. Zrozumie to tylko ktoś kto odkładał miesiącami albo latami na wymarzony sprzęt i kupił uszkodzony a nieuczciwe praktyki sklepu nie dają mu szansy zwrotu uszkodzonego towary już w dniu zakupu!

    Pozdrawiam Cię serdecznie

  4. #4
    Początki nałogu Awatar Bart3k
    Dołączył
    Dec 2008
    Miasto
    Bielsko-Biała
    Posty
    316

    Domyślnie

    smARTwaw nie chcę bronić fotojokera... ale nigdzie nie napisali że sklep/salon stacjonarny musi przyjąć z powrotem sprzęt wadliwy... taka możliwość istnieje ustawowo WYŁĄCZNIE w zakupie na odległość... przy sklepie stacjonarnym masz możliwość sprawdzenia i przetestowania sprzetu przed zakupem... wiadomo że 2 sprawa to zadowolenie klientów... i to jest bezcenne bo 1 niezadowolony zniechęci do zakupów więcej osób niż100 zadowolonych zachęci... ale to już inna bajka o której handlowcy zapominają.
    Canon 5D mkII|Canon 40D|Canon 17-40 4L|Sigma 120-400 4.5-5.6|Canon 50 1.8|Falcon 8 3.5|Metz48

  5. #5
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Gdańsk
    Posty
    19

    Domyślnie

    @Bart3k

    Bzdury piszesz, przy sprzedazy na odległość sklep ma obowiązek przyjąć towar nawet w 100% sprawny.

    Jeśli mowa o zakupie w sklepie stacjonarnym to sklep ma obowiązek przyjąć towar wadliwy.

  6. #6
    Bywalec Awatar tormentor
    Dołączył
    Sep 2007
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    218

    Domyślnie

    Mnie tylko cholernie intryguje coz to za tajemnicze "drobne akcesorium fotograficzne za kilkadziesiąt złotych" ze nawet na forum fotograficznym nie chcesz nazwac tego po imieniu...
    FF:5Dmk2|T17-35/2.8-4.0|T28-75/2.8|C35/2|C50/1.4|T70-200/2.8|||crop:40D|C18-55 IS||| Metz 58 AF-1|Sunpak 4000AF|wyzwalacze Phottix |Velbon Sherpa 250R|akcesoria...
    Zdjęcia: maxmodels.pl | digart.pl | flickr |
    "I have a very low tolerance level for stupid bullshit" - George Carlin

  7. #7
    Początki nałogu Awatar gervee
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Kraków
    Posty
    371

    Domyślnie

    Jakoś fotojokera nie będę wychwalał . Kolega tam kupił aparat - Canona 40d po tym jak obmacał mojego. Porobił nim trochę zdjęcia i aparat padł - niestety sposób załatwienia naprawy pozostawia wiele do życzenia. O ile wiem to ostatnio miała być sprawa w sądzie - opieszałość miejskiego rzecznika konsumenta doprowadziła do przeciągnięcia sprawy na prawie rok. Jaki finał to jeszcze nie wiem ale z opowieści to sposób podejścia Fotojokera do osoby, która kupiła u nich sprzęt nie był prokliencki - warto mieć to na uwadze dokonując tam poważniejszych zakupów.
    ||| FotogRAF ||| FotoKRAK ||| www.rebacz.pl ||| TaWanda ||| 500px |||

  8. #8
    Początki nałogu Awatar Bart3k
    Dołączył
    Dec 2008
    Miasto
    Bielsko-Biała
    Posty
    316

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mane Zobacz posta
    @Bart3k

    Bzdury piszesz, przy sprzedazy na odległość sklep ma obowiązek przyjąć towar nawet w 100% sprawny.
    no popatrz... a czy właśnei dokładnie tego nie napisałem??
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez Sergiusz Zobacz posta
    Laboratorium CEWE COLOR to fabryka.
    trudno sie nie zgodzić.... jakoś mnie nigdy zdjecia z FJ nie pasowały raz za ciemne 2 poprawiane na siłę przez specjalistów.... fotoksiążki jakie robią też nie zachwycają jakoscią... ale tam się wali setki sztuk na dobę książek więc i jakoś wykonania jaka jest widac ... niestety
    Ostatnio edytowane przez Bart3k ; 29-07-2010 o 12:08 Powód: Automerged Doublepost
    Canon 5D mkII|Canon 40D|Canon 17-40 4L|Sigma 120-400 4.5-5.6|Canon 50 1.8|Falcon 8 3.5|Metz48

  9. #9
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Sklep sklepem, ale poziom wiedzy niektórych "znafcuf" jest zatrważający.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Mniej więcej na poziomie niektórych sprzedawców, których oni sami tak ganią.


    Sklep ma oczywiście obowiązek towar uszkodzony przyjąć o ile się zna przepisy i wie na co się powołać.
    Ostatnio edytowane przez MC_ ; 25-07-2010 o 17:11 Powód: Automerged Doublepost

  10. #10
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    3 225

    Domyślnie

    Jest na tym forum wiele opisów Kolegów , którzy nawet po paru dniach wymieniali w sklepach i marketach nieostre obiektywy i nikt im nie robił problemów. Ważne jest tylko aby sprzęt nie nosił śladów użytkowania , był w oryginalnym opakowaniu i z dowodem zakupu. Poza tym sklep ma obowiązek wymienić wadliwy towar na wolny od wad, zwłaszcza w dniu zakupu. Jedynie zwrot towaru za zwrotem pieniędzy to dobra wola kierownika/właściciela.
    Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII

Strona 1 z 11 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •