Strona 11 z 11 PierwszyPierwszy ... 91011
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 115

Wątek: Uwaga na FOTOJOKERA

Mieszany widok

  1. #1

    Domyślnie

    Ależ ja nie twierdzę, że nie masz racji.
    Wiem co to "Ustawa konsumencka" i "niezgodność towaru z opisem".

    Jednak sam zauważ, że w twojej wypowiedzi nie ma nic o natychmiastowej wymianie produktu na nowy.

    Jak sam stwierdziłeś, jeśli wada wynikła przed upływem 6 miesięcy, to sprzedawca musi dowieźć, że wada była "wrodzona", a to znaczy, że musi odesłać towar do serwisu, oni przeprowadzą ekspertyzę i dopiero po tym sprzedawca "z czystym sumieniem" może wydać nowy towar.
    Dalej nigdzie nie ma wzmianki, że sprzedawca MUSI wydać towar nowy od razu.

    A co do firmy Canon, to z tego co czytam ich serwis też nie działa jakoś bezproblemowo, też miewają wpadki (i to chyba całkiem sporo) więc czego się mają czepiać - sami nie są bez winy.

    Ja toczyłem pewien spór z firmą u której kupiłem lampę.
    Nie minęło jeszcze 6 miesięcy, a lampa przestała błyskać.
    I co, powołałem się na ustawę, a oni to za przeproszeniem mieli w ......
    Na lampę czekałem 3 miesiące i nic nie pomogły pisma z Federacji Praw Konsumenta itp.

  2. #2
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    4 868

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mariuszseba Zobacz posta
    mini21
    Zrozum jedno że:
    Na równi z zapewnieniem producenta traktuje się zapewnienie osoby, która wprowadza towar konsumpcyjny do obrotu krajowego w zakresie działalności swojego przedsiębiorstwa, oraz osoby, która podaje się za producenta przez umieszczenie na towarze swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego.Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania. Domniemanie to oznacza, iż to sprzedawca musi dowieść, że towar w momencie wydania był zgodny z zapisami umowy.
    Sprawa podejścia firmy Fotojoker do klienta jest krótko mówiąc prymitywna.
    Dziwię się że Firma Canon nie reaguje na zachowanie Fotojokera.Przecież takie podejście odstrasza ludzi od Firmy.
    Czy nie mamy prawa do tego aby kupując towar w sklepie mieć pewność że nasze ciężko zarobione pieniądze wydajemy na towar sprawny?
    I że w momencie kiedy okaże się że był on uszkodzony w chwili zakupu mieć prawo do wymiany na nowy?
    Otóż mamy takie prawo!
    Moja sprawa ma finał w PiH .
    I wierz mi warto było tam zadzwonić i posłuchać jakie ma się prawa.
    ale kto Ci broni zlozyc reklamacje na podstawie niezgodnosci towaru z umowa i na pismie zarzadac zwrotu gotowki? smialo ..

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar bebesky
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    kielce
    Wiek
    54
    Posty
    1 231

    Domyślnie

    a ja jestem ciekaw jak wyglądało to mydło - może jakieś zdjęcie ci pozostało?
    o fotografii im więcej wiem tym mniej wiem a efekty coraz gorsze

  4. #4

    Domyślnie

    Zdjęcia niestety nie ostały się żadne. Wyglądało jak kompletny brak ostrości. Po bokach byłem w stanie zrozumieć, ale nie w centrum kadru i nie na f8 - choć moim zdaniem skoro szkło ma f4-5.6 to od 4 powinien ładnie ostrzyć, a nie od 8.
    To tyle tytułem offtopa.

    Tak czy siak sprawę z sigmą udało się załatwić, wystarczyła niewielka doza zawziętości i uporu w kontaktach z FJ. W sumie chyba jednak dobry sklep :P tak ironicznie napiszę. Ja tam więcej kupował drogich rzeczy nie będę.

  5. #5
    Dopiero zaczyna Awatar Van
    Dołączył
    Feb 2010
    Posty
    17

    Domyślnie

    sender_pl, tak się składa, że też zdarzało mi się popełniać gafy przy kupnie i tu podzielę się swoimi kilkoma uwagami, dla czego tak a nie inaczej :
    1. jeśli wyskoczysz z "dziobem" ja chce i się domagam, momentalnie sprzedawcy włączają się także blokady na NIE -to też człowiek a po tylu klientach dziennie ilu taki sprzedawca ma jest wyczulony na nerwy i irytacje, więc zupełnie do załatwienia wszystko jest nawet bez dopłaty tylko z uśmiechem i spokojnie
    2. pryncypałowie w większości jasno i wyraźnie uświadamiają pracownikom, że nie ma zwrotów a jeśli to są procedury reklamacji, więc na wszelki wypadek większość sprzedawców zakłada, ze nie da sie, ale...jeśli pkt1. to też da się
    3. Jeśli miałeś body i obiektyw i mogłeś zobaczyć na miejscu - 50D ma wyświetlacz o takiej jakości, że da się na nim sprawdzić, nie trzeba laptopa nosić.
    4. mariuszseba dokładnie napisał co i jak, to jest w razie totalnego NIE ze strony sprzedawcy , wtedy tylko trzeba poprosić obsługę , gdzie ma wywieszoną tabliczkę z prawami konsumenta - sklepy są obowiązane by to było dostępne i widoczne, jeśli jest podsunąć pod nos ze stwierdzeniem - proszę o respektowanie
    5. mimo paru moich gaf , uśmiech i życzliwość w obie strony dała bardzo dobre rezultaty - teraz mogę chodzić do FJ i wybierać jak w gruszkach

  6. #6

    Domyślnie

    macgaw
    Czytałeś o czym pisałem?
    Czy odpisujesz tak ot sobie?
    kolor?15 minut?gdzie tak napisałem?
    D700 +SB-900+17-55mm f/2.8G ED-IF AF-S DX+70-200mm f/2.8G ED-IF AF-S VR+wiele innych i tak od 15 już lat pasja foto.

  7. #7
    Bywalec
    Dołączył
    Jun 2009
    Miasto
    wlkp.
    Wiek
    51
    Posty
    186

    Domyślnie

    Ja mam same pozytywne (póki co) doświadczenia z FotoJokerem, a byłem już w co najmniej 10 sklepach. Oczywiście czasami wiedza sprzedawcy mogłaby być lepsza, ale zawsze była miła obsługa.
    Nie miałem też takich problemów, że coś nie działało itp., ale zdziwiony jestem z takiego podejścia firmy o zasięgu krajowym.
    6D|5D+BG-E4|7D|40D+BG-E2|S14 f2.8 EX HSM|C 24L MkI|35L|C 50 f1.4|C 85 f1.8|C 100 f2.8 USM Macro|C 24-70 f2.8 L|C 70-200 f2.8 L IS|C 100-400 IS L|T 17-50|S 10-20 f4-5.6|C 18-200IS|C 580EXII|C 580EX i tyle...

  8. #8
    Pełne uzależnienie Awatar jacek_73
    Dołączył
    Oct 2010
    Miasto
    53 N, 18 E
    Wiek
    51
    Posty
    2 587

    Domyślnie

    Tak narzekacie na FJ . Hm? mi też trafiła się wadliwa sigma, poszedłem do sklepu (zupełnie innego niż ten w którym kupowałem), sprzedawca się uśmiechnął ( w zasadzie nie miał innego wyboru bo gumą :-D ), wypisał glejt i po dwóch tygodniach miałem wymieniony na egzemplarz pozbawiony wad.

    A teraz ilu dziennie trafia się kupujących co sami nie wiedzą czego chcą? I niestety szukają tylko pretekstu, bo by chcieli coś wymienić, więc nie dziwmy się podejrzliwości sprzedających.
    Jestę fotografę
    miszcz martwi się o podpis

Strona 11 z 11 PierwszyPierwszy ... 91011

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •