Panowie, skoro nie ma odzewu odnośnie dwóch zdjęć, wnioskuję, że dajemy po jednym.
Zdjęcia zamieszczamy na imageshack, potem wysyłamy regulaminowego maila:

"14. Wszystkie linki do zdjęć w bitwach wysyłamy na adres:

battlecage@gmail.com


prawidłowy mail powinien zawierać:

1. jako tytuł maila należy wpisać koniecznie tytuł z wątku w w którym się umawiacie - jest to spowodowane tym ze czasami filtr antyspamowy niektóre wiadomości przenosi do folderu spam - łatwiej je z tamtąd wtedy wyłowić
np: [Battle] Mosty nocą
2. link do "ustawki" czyli wątku gdzie sie umawiacie co? kto? z kim? i do kiedy?
3. liczbę osób biorących udział w battlu
4. link do zdjecia na imageshack.us (ostatni link z wyświetlonych po uploadzie czyli direct link to photo (lub kilka linków do zdjęć zgodnie z ustaleniami)
5. nick z forum"


Pełny regulamin zabawy jest tu.

Termin wysyłania linków zgodnie z sugestią oskardj92 upływa w czwartek do 24-tej.
O ile nikt z biorących udział nie zgłosi uwag, to w piątek poproszę MacGyvera o wystawienie battla.