Zdjęcie 1.
- uciekł wzrok;
- przekrzywienie na niekorzyść;
- kolory jakieś wyblaknięte.
Zdjęcie 2.
- ponownie uciekł wzrok;
- prawa dłoń wygląda jak po amputacji palców;
- za lewą podeszwą jakiś biały papier.
Tak ogólnie myślę, że oba zdjęcia byłyby atrakcyjniejszy gdyby były b&w. Dla mnie kolory w tych dwóch kadrach działa na niekorzyść zdjęć.
Dzięki za ocenę Co masz na myśli że uciekł wzrok możesz rozwinąć
Chyba o to, że modelka nie patrzy w obiektyw.
No to chyba z drugim zdjęciem nie bardzo się zgadza
Kontakt ze mną tylko przez e-mail: "mirekkania na yahoo kropka com kropka au". PW nie czytam.
09. Rób i pokazuj zdjęcia, które podobają się tobie, a nie oglądającym.
---Moje zdjecia na FB---
Spoko... każdy zaczyna od takich zdjęć. Głebia ostrosci jest, fotka na trawie kadrowana z góry też. Zdjęcia w kolorze, czyli dzień jak co dzień.
Ale jest ok.
Polecam jednak przerobić focie na czerń i biel od rauz będa ciekawsze, bo zieleń trawy nie powala swoją kolorystyką.
Zgadza się. Na obu 'modelka' patrzy się tuż nad obiektyw i lekko w bok.
Sugestia na przyszłość - każdej fotografowanej osobie mów "gdy powiem 'spójrz na mnie' to znaczy że masz spojrzeć prosto w środek obiektywu". Ja tak robię na sesjach z modelkami i działa...
A same często przyznają (szczególnie te początkujące) że jak fotograf prosi by spojrzeć na niego to nie są pewne gdzie oprzeć wzrok - na grzywce, nosie, palcach przy aparacie, drugim - najczęściej zamkniętym - oku (tak jest chyba na Twoich zdjęciach) ?
A wystarczy przed zdjęciami konkretnie ustalić 'hasła' i z głowy - ewentualnie jak zapomni to przypominać w trakcie sesji.
I patrz w wizjer długo przed zrobieniem zdjęcia oceniając kadr! To naprawdę widać w wizjerze gdzie się patrzy modelka, tylko nie wolno się śpieszyć z pstrykaniem.