Moim celem jest przejscie na stalki L. POwoluje kompletuje.
Zastanawialem sie nad 24L. Jak to z ta winieta?
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Mialo byc powoli.
Moim celem jest przejscie na stalki L. POwoluje kompletuje.
Zastanawialem sie nad 24L. Jak to z ta winieta?
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Mialo byc powoli.
Ostatnio edytowane przez ArturBonoVox ; 11-09-2010 o 12:58 Powód: Automerged Doublepost
Mam 16-35/2,8 czy w tej sytuacji jest sens kupowac 35/2,0 ? Fotografuję imprezy okolicznościowe,może w plenerach ślubnych będzie wyraźnie lepszy od 16-35/2,8 bo na sali przy tańcach to chyba nie wyrobi AF ,jak myślicie ?
to zawsze 0,8 przysłony. Przy ciemnych akcjach to dużo
Zwłaszca, że przy ciemnych akcja 35/2 gubi się niemiłosiernie i jedynie możemy sobie bzyczka posłuchać.
Do tego 35/2 jest bardzo ostry od 2.8 wlasnie wiec normalnie raczej nie uzywa się większej dziury. Ja swoje 35/2 sprzedałem dość szybko po zakupie 16-35, bo wiem że właściwie nigdy bym go nie zapiął...
a juz nie przesadzajcie ze 35 mm /2 jest az taki fuj.
Canon FF
35/2 jest fajny, ale napewno nie jak ma się 16-35. Nie każdy obiektyw musi być super w każdej sytuacji. W tej konkretnej są to moim zdaniem pieniądze w błoto i już.
Myślę, że allxages ma rację. Ale dokupienie 35/2 jeśli się posiada 17-40/4 już ma sens.
Fotografia dzikiej przyrody GALERIA CB
ale mowa o cropie czy fufrejmie?
bo to jednak sie robi inna bajka. 35/2, pomijajac tendencje do paskudnego bokehu (wizualnie jak 50/1.8, ale troche latwiej uniknac) jest w FF fajnym lensem. a w cropie to, moim zdaniem, jest przypomnieniem, ze Canon ma w * stalki do cropa. czy tez dobre stalki ogolnie, nie tylko projektowane pod jak najmniejsza literke za f/ w folderach...