Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 34

Wątek: Koniec wymiany matryc w kompaktach canona ?

  1. #21
    Początki nałogu Awatar sbogdan1
    Dołączył
    Oct 2007
    Miasto
    k.Bielska - Białej
    Wiek
    58
    Posty
    359

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez manfred1 Zobacz posta
    Rozumiem ze trzeba wypełnić formularz dla sprzętu pogwarancyjnego i z zaznaczona opcją odpłatnie?
    Tak dokładnie.
    EOS 40D,BG-E2N, 17-40/4L , 70-200/4L , 50/1.4, 85/1.8 ,T 28-75/2.8,

    Nie kłóć się z idiotami ściągną cię na swój poziom i pokonają doświadczeniem

  2. #22
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    3 225

    Domyślnie

    Oczywiście wypełniłem formularz zgłoszeniowy nie zaznaczając opcji naprywy, bo mieli wykonać akspertyzę i mnie powiadomić e-mailem. Aparat możesz wysłać na swój koszt ale jest też opcja wysyłki kurierem DPD - mają z nim umowę i na stronie serwisu są dane dot. numeru umowy. Ten rodzaj wysyłki jest nieodpłatny i ja tak zrobilem
    Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII

  3. #23
    Pełne uzależnienie Awatar mxw
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Poznań
    Posty
    2 315

    Domyślnie

    i kolejny staruszek uratowany! :grin:
    tym razem A95 wysłany tydzień temu DHL'em na koszt serwisu razem z wydrukowanym formularzem i dwoma przykładowymi zdjęciami został zakwalifikowany jako "gwarancja specjalna - koszt naprawy ponosi producent", przez kilka dni status naprawy na stronie CSI był "w trakcie - oczekiwanie na części", i dziś powrócił i działa bardzo dobrze.

    co ciekawe, byłem przygotowany na pokrycie kosztu przesyłki do serwisu - zgodnie z tym, o czym informuje CSI i tu wyżej czytaliśmy - ale nie, ten koszt też wziął na siebie serwis.

    ogólnie kolejny duży plus dla CSI / żytnia :grin:

    choć w tym wypadku akurat koszty ponosi chyba sony

    i jeszcze jedno: ten A95 był tak stary, że nawet numer seryjny miał starty - przez dwa tygodnie przed wysłaniem właściciel szukał pudełka, żeby odtworzyć numer z karty gwarancyjnej (sprzed 6 czy 7 lat ) i nakleić go na aparat, ale i tak serwis nie uznał tej nalepki i w protokole A95 występuje numer seryjny: ############ co nie wpłynęło na szczęście na naprawę - więc IMHO można wysyłać nawet bez numerów. 8)
    pozdro.,
    m.
    __________________
    Canon EOS 3P broken | 28/1.8 | 50/1.4 | 85/1.8 | itd.
    © mxw | mm | deviant | portrety | fotoloader

  4. #24
    Początki nałogu Awatar Maggot
    Dołączył
    Feb 2008
    Miasto
    Bialystok
    Wiek
    44
    Posty
    286

    Domyślnie

    uratowalem 2x Power shot s1 IS
    oba bez gwarancji itp papierkow. same aparaty nawet bez pudelek. Zanioslem osobiscie, zgodzilem sie na wysylke kurierem i po kilku dniach byly jak nowe.

    pozdrowka

  5. #25
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Miasto
    Góralem jestem i nikt kto ma okowite nie jest mi obcy.
    Posty
    842

    Domyślnie

    Wysłałem i czekałem po dwóch dniach odpowiedź-zrobi sie. Wysłali kurierem gratis A95 dalej w akcji a gadają, że cuda to tylko w erze. Cuda to tylko na Żytniej.
    Kliknij: manfred1 - Odwiedź stronę domową manfred1 - jesteś w raju ;-)

  6. #26
    Coś już napisał
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    73

    Domyślnie

    Będąc w Wawie poszedłem przy okazji na Żytnią, zostawiłem aparat(stary dobry kompakcik Canon A95) bez paska, baterii i karty. Po około 2 tygodniach sprzęt dotarł do mnie z nową matrycą wysłany DHL-em - wszystko zupełnie za darmo ! Powiedziano mi jeszcze, że na jedną osobę przysługują (tylko) dwie wymiany.

  7. #27
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Aug 2006
    Posty
    48

    Domyślnie

    Czyli żadnej gwarancji itp nic nie potrzeba tak ?
    Też mam A80 i od czasu do czasu pojawiają się takie pasy na zdjęciu, koloru fioletowego, czy to sie kwalifikuje ? Jak myślicie ?

  8. #28
    Uzależniony Awatar RNz
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Chrzanów, Katowice
    Posty
    708

    Domyślnie

    Myślę, że się kwalifikuje. Ale ostatecznie oceni to serwis.
    Ryzykujesz chyba niezbyt wiele. Poślij na ich koszt i sprawdź
    ... PhotoAnarchist ...
    nie jestem żadnym mądralą... mondralom tym bardziej!

  9. #29
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    3 225

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez orix Zobacz posta
    Czyli żadnej gwarancji itp nic nie potrzeba tak ?
    Też mam A80 i od czasu do czasu pojawiają się takie pasy na zdjęciu, koloru fioletowego, czy to sie kwalifikuje ? Jak myślicie ?
    Gwarancji nie potrzeba, ale musisz wypełnić formularz zgloszenia naprawy i wysłać razem z nim aparat kurierem do Serwisu. Szczegóły w tym wątku powyżej i na stronie serwisu.
    Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII

  10. #30
    Coś już napisał
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    73

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez orix Zobacz posta
    Czyli żadnej gwarancji itp nic nie potrzeba tak ?
    Też mam A80 i od czasu do czasu pojawiają się takie pasy na zdjęciu, koloru fioletowego, czy to sie kwalifikuje ? Jak myślicie ?
    Nie trzeba gwarancji, a co do objawów to fioletowy zafarb i do tego przynajmniej u mnie - zdjęcia rozmazane częściowo lub w całości.

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •