Oczywiście wypełniłem formularz zgłoszeniowy nie zaznaczając opcji naprywy, bo mieli wykonać akspertyzę i mnie powiadomić e-mailem. Aparat możesz wysłać na swój koszt ale jest też opcja wysyłki kurierem DPD - mają z nim umowę i na stronie serwisu są dane dot. numeru umowy. Ten rodzaj wysyłki jest nieodpłatny i ja tak zrobilem![]()
Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII
i kolejny staruszek uratowany! :grin:
tym razem A95 wysłany tydzień temu DHL'em na koszt serwisu razem z wydrukowanym formularzem i dwoma przykładowymi zdjęciami został zakwalifikowany jako "gwarancja specjalna - koszt naprawy ponosi producent", przez kilka dni status naprawy na stronie CSI był "w trakcie - oczekiwanie na części", i dziś powrócił i działa bardzo dobrze.
co ciekawe, byłem przygotowany na pokrycie kosztu przesyłki do serwisu - zgodnie z tym, o czym informuje CSI i tu wyżej czytaliśmy - ale nie, ten koszt też wziął na siebie serwis.
ogólnie kolejny duży plus dla CSI / żytnia :grin:
choć w tym wypadku akurat koszty ponosi chyba sony
i jeszcze jedno: ten A95 był tak stary, że nawet numer seryjny miał starty - przez dwa tygodnie przed wysłaniem właściciel szukał pudełka, żeby odtworzyć numer z karty gwarancyjnej (sprzed 6 czy 7 lat) i nakleić go na aparat, ale i tak serwis nie uznał tej nalepki i w protokole A95 występuje numer seryjny: ############ co nie wpłynęło na szczęście na naprawę - więc IMHO można wysyłać nawet bez numerów. 8)
pozdro.,
m.
__________________
Canon EOS 3P broken| 28/1.8 | 50/1.4 | 85/1.8 | itd.
© mxw | mm | deviant | portrety | fotoloader
uratowalem 2x Power shot s1 IS
oba bez gwarancji itp papierkow. same aparaty nawet bez pudelek. Zanioslem osobiscie, zgodzilem siena wysylke kurierem i po kilku dniach byly jak nowe.
pozdrowka
Wysłałem i czekałem po dwóch dniach odpowiedź-zrobi sie. Wysłali kurierem gratis A95 dalej w akcji a gadają, że cuda to tylko w erze. Cuda to tylko na Żytniej.
Kliknij: manfred1 - Odwiedź stronę domową manfred1 - jesteś w raju ;-)
Będąc w Wawie poszedłem przy okazji na Żytnią, zostawiłem aparat(stary dobry kompakcik Canon A95) bez paska, baterii i karty. Po około 2 tygodniach sprzęt dotarł do mnie z nową matrycą wysłany DHL-em - wszystko zupełnie za darmo! Powiedziano mi jeszcze, że na jedną osobę przysługują (tylko) dwie wymiany.
Czyli żadnej gwarancji itp nic nie potrzeba tak ?
Też mam A80 i od czasu do czasu pojawiają się takie pasy na zdjęciu, koloru fioletowego, czy to sie kwalifikuje ? Jak myślicie ?
Myślę, że się kwalifikuje. Ale ostatecznie oceni to serwis.
Ryzykujesz chyba niezbyt wiele. Poślij na ich koszt i sprawdź
... PhotoAnarchist ...
nie jestem żadnym mądralą... mondralom tym bardziej!
Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII