Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 34

Wątek: Koniec wymiany matryc w kompaktach canona ?

  1. #11
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    3 225

    Domyślnie

    Dokładnie tak jest, ja wysłałem i naprawili nieodpłatnie aparat żony. Wysłałem Kurierem na koszt Serwisu i po 7 dniach dostałem naprawiony nie płacąc nic Wymienili matrycę na koszt producenta.
    Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII

  2. #12
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Miasto
    Góralem jestem i nikt kto ma okowite nie jest mi obcy.
    Posty
    842

    Domyślnie

    [QUOTE=mlody911;844546]Koledzy a gdzie sprawdzić czy mija matryca A75 podlega wymianie? A co jeśli już po gwarancji?
    Pozdrawiam.[/QUOT] Przychylam sie do pytania kolegi mój aparacik tez pewnego dnia wziął i sie zepsuł ot matryca siadła. Sprzęt jest po gwarancji jesli to ma jakieś znaczenie.
    Kliknij: manfred1 - Odwiedź stronę domową manfred1 - jesteś w raju ;-)

  3. #13
    Początki nałogu Awatar szymekgd
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Gdynia
    Wiek
    52
    Posty
    292

    Domyślnie

    [QUOTE=manfred1;845224]
    Cytat Zamieszczone przez mlody911 Zobacz posta
    Koledzy a gdzie sprawdzić czy mija matryca A75 podlega wymianie? A co jeśli już po gwarancji?
    Pozdrawiam.[/QUOT] Przychylam sie do pytania kolegi mój aparacik tez pewnego dnia wziął i sie zepsuł ot matryca siadła. Sprzęt jest po gwarancji jesli to ma jakieś znaczenie.
    Wystarczy wykonac telefon na zytnia lub zastosowac sie do powyzszych postow...
    CANON EOS 40D z dodatkami

  4. #14
    Początki nałogu
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    404

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RNz Zobacz posta
    http://www.e-csi.pl/pl/wysylka.html
    <sprzęt pogwarancyjny>
    zamawiasz kuriera i wysyłasz na ich koszt

    Poinformowali mnie, że naprawa i przesyłka na koszt Canona
    Kurczę, załatwiają to według kierunku wiatru, trudno - zażądali wyraźnie w mailu dostarczenia na własny koszt to się dostosowałem. Trudno- dobrze, ze odeślą gratis.

  5. #15
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    3 225

    Domyślnie

    To wcale nie tak. Mysyłka do ekspertyzy na Żytnią odbywa sie za pomoca kuriera DPD - serwis ma z nimi podpisaną umowę i nic sie nie płaci Po oględzinach kwalifikują usterke jako powstałą z winy producenta i gwarancja nie jest potrzebna. Ja nie miałem
    Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII

  6. #16
    Początki nałogu Awatar szymekgd
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Gdynia
    Wiek
    52
    Posty
    292

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tantal Zobacz posta
    Kurczę, załatwiają to według kierunku wiatru, trudno - zażądali wyraźnie w mailu dostarczenia na własny koszt to się dostosowałem. Trudno- dobrze, ze odeślą gratis.
    To serwis wydaje ekspertyze czy uszkodzenie podlega naprawie gwarancyjnej, wiec nie ma sie czemu dziwic, koszt wysylki PP to tylko ok.10zl...
    CANON EOS 40D z dodatkami

  7. #17
    Początki nałogu
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    404

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bolek02 Zobacz posta
    To wcale nie tak. Mysyłka do ekspertyzy na Żytnią odbywa sie za pomoca kuriera DPD - serwis ma z nimi podpisaną umowę i nic sie nie płaci Po oględzinach kwalifikują usterke jako powstałą z winy producenta i gwarancja nie jest potrzebna. Ja nie miałem
    Nie kwestionuję tych faktów przecież. Ale dostałem czarno białym:
    Witam,
    W tych modelach aparatów została stwierdzona wada fabryczna przetwornika matrycy CCD i Canon zobowiązał się do darmowej wymiany tych wadliwych elementów. (jednym z objawów jest opisany przez Państwa przypadek)

    Aparat należy dostarczyć do serwisu na swój koszt. Sprzęt może być wysłany drogą pocztową lub dowolną firmą kurierską. Do sprzętu prosimy nie dołączać akcesoriów tzn. akumulatora, karty pamięci itd. Prosimy natomiast o dołączenie dokładnego adresu zwrotnego, numeru telefonu oraz adresu e-mail. Formularz zgłoszeniowy mogą Państwo znaleźć na naszej stronie internetowej
    http://www.e-csi.pl/pl/formularz_zgloszeniowy.html

    Po 3-4 dniach od daty wysyłki prosimy o kontakt z Serwisem w celu uzyskania dokładnych informacji o statusie naprawy. Jeśli Dzieł Techniczny potwierdzi usterkę przetwornika zostanie on bezpłatnie wymieniony w ramach specjalnej gwarancji producenta. Koszt wysłania sprzętu do Klienta pokrywa Serwis.
    Informujemy że taka usługa zgodnie z decyzją firmy Canon dostępna jest tylko dla klientów indywidualnych.
    Z przyjemnością Państwa informujemy, iż w celu zwiększenia zadowolenia z naszych usług, proponujemy Państwu możliwość sprawdzenia STATUSU NAPRAWY SPRZĘTU.
    http://www.e-csi.pl/pl/e_serwis.html

  8. #18
    Początki nałogu Awatar sbogdan1
    Dołączył
    Oct 2007
    Miasto
    k.Bielska - Białej
    Wiek
    58
    Posty
    359

    Domyślnie

    Kolejny staruszek Canon A 85 uratowany za free - wymiana matrycy.
    27go - bm.wysłany a 29go mam go już w domu , bez zbędnych telefonów i kontaktów.
    Kurier DHLu dostarczył mi do rak własnych.
    EOS 40D,BG-E2N, 17-40/4L , 70-200/4L , 50/1.4, 85/1.8 ,T 28-75/2.8,

    Nie kłóć się z idiotami ściągną cię na swój poziom i pokonają doświadczeniem

  9. #19
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Miasto
    Góralem jestem i nikt kto ma okowite nie jest mi obcy.
    Posty
    842

    Domyślnie

    Rozumiem ze trzeba wypełnić formularz dla sprzętu pogwarancyjnego i z zaznaczona opcją odpłatnie?
    Kliknij: manfred1 - Odwiedź stronę domową manfred1 - jesteś w raju ;-)

  10. #20
    Początki nałogu Awatar szymekgd
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Gdynia
    Wiek
    52
    Posty
    292

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez manfred1 Zobacz posta
    Rozumiem ze trzeba wypełnić formularz dla sprzętu pogwarancyjnego i z zaznaczona opcją odpłatnie?
    Ja nie wypelnialem zadnego formularza, zapakowalem do paczki aparat, kartke z danymi kontaktowymi i opisem usterki, po 2 dniach kurier przyniosl naprawiony aparat.
    CANON EOS 40D z dodatkami

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •