Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13

Wątek: Problem z FF Canon 50D + sigma 70-200 2.8 APO HSM

  1. #11

    Domyślnie

    W sigmie powinni wszystko dograć jak należy. Mam bardzo miłe doświadczenie jeśli chodzi o ten serwis, miałem 450D i sigmę 70-200 EX - skalibrowali (i to tak że foty wychodziły ze szczena opada), coś po czasie się zmieniło z ostrzeniem wysłałem ponownie - wysłali nowy obiektyw, ale chyba nie tak dobrze skalibrowali jak bym chciał, nie reklamowałem bo już się przymierzałem do 50D i wysłałem z nim - stwierdzili wadę obiektywu i dostałem po roku użytkowania zwrot kasy, a po roku to już z doświadczenia wiadomo że szkła systemowe mniej męczą nerwy więc zakupiłem 24-70 i jest cudownie. Skontaktuj się z sigmą wyślij obiektyw i body, możesz dołączyć płytkę z fotami, opisz efekt (nie zapomnij ustawić mikroregulacji na 0 przed wysyłką -bo skalibrują ci na twoją korektę). A jeżeli masz możliwość pomacani innych szkieł i wymienią ci - to jeszcze lepiej.
    EOS 50D | Canon 24-70 2,8L | Canon 10-22 3,5-4,5 | Canon 85 1,8 |

  2. #12
    Zablokowany
    Dołączył
    Mar 2010
    Miasto
    Trójmiasto
    Posty
    181

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KaMa73 Zobacz posta
    Dzięki fleder. Jak najszybciej walę do sklepu, niech dają coś innego do sprawdzenia. Mam nadzieję, że w razie czego wymienią lub będę mogła zwrócić.
    Wątpie aby ktoś ci przyjął używany sprzęt...
    chciała byś sama otrzymać obiektyw który jest "po przejściach"? Raczje nie, sklep może ci przyjąć obiektyw i wysłać do serwisu co najwyżej. Jeżeli sprzęt był odebrany na miejscu to sobie możesz krzyczeć i skakać a i tak wszystko zależy od dobrej woli sprzedawcy i polityki danego sklepu. Polecam udać się z kartą gwarancyjną i dowodem zakupu do najbliższego serwisu sigmy, kalibracja jest darmowa i pod twój korpus.

  3. #13

    Domyślnie

    Shingo z pełnym szacunkiem ale jeśli koleżanka kupiła sprzęt niedawno to jest szansa, że jednak jej go przyjmą jako reklamację (nie wiem jak jest w polsce ale ma chyba na to dwa tygodnie). Tzn. jeżeli w ciągu dwuch tygodni wykryje jakąś wadę fabryczną to ma prawo do zwrotu pieniążków lub wymiany sprzętu na sprawny.
    Pozdrawiam.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •