no i odebrałem wszystko ok 330 PLN
Nie bardzo rozumiem nażekania na serwis Canona może to nie ideał ale z serwisów które ja znam (innego sprzętu) to jest dobry. Obsługa na właściwym poziomie merytorycznym i "kulturalnym"
Mam wrażenie że część posiadaczy sprzętu dość drogiego w sumie, ma przekonanie że za to ze wydali ileś tam forsy to mają prawo oczekiwać gestów wierno-poddańczych oraz żeby wszyscy sie do nich uśmiechali...
wiem że moge wywołać polemike ale takie jest moje zdanie serwis na żytniej jest naprawde ok .... no może robociznę mają troche drogą no ale to specyfika branży....
nareszcie aparacik w domu
poczytałem troche na forum i cóż diabli wiedzą co można o tym myśleć wszystkim....
No i moja radość się skończyła przynajmniej w jakiejś części przestawiono mi numery katalogów z 250 na 350 jakby zrobili 10000 fotek ?!?!?! Ratunku zrobili ?