Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 31

Wątek: Nadeszła ta chwila - urwana migawka ...

  1. #21
    Pełne uzależnienie Awatar popmart
    Dołączył
    Sep 2005
    Wiek
    51
    Posty
    1 721

    Domyślnie

    nie raczej nic takiego wszyscy za kase naprawiali po gwarancji mój ma 2 lata...

  2. #22
    Pełne uzależnienie Awatar popmart
    Dołączył
    Sep 2005
    Wiek
    51
    Posty
    1 721

    Domyślnie

    no i odebrałem wszystko ok 330 PLN

    Nie bardzo rozumiem nażekania na serwis Canona może to nie ideał ale z serwisów które ja znam (innego sprzętu) to jest dobry. Obsługa na właściwym poziomie merytorycznym i "kulturalnym"

    Mam wrażenie że część posiadaczy sprzętu dość drogiego w sumie, ma przekonanie że za to ze wydali ileś tam forsy to mają prawo oczekiwać gestów wierno-poddańczych oraz żeby wszyscy sie do nich uśmiechali...

    wiem że moge wywołać polemike ale takie jest moje zdanie serwis na żytniej jest naprawde ok .... no może robociznę mają troche drogą no ale to specyfika branży....


    nareszcie aparacik w domu


    poczytałem troche na forum i cóż diabli wiedzą co można o tym myśleć wszystkim....


    No i moja radość się skończyła przynajmniej w jakiejś części przestawiono mi numery katalogów z 250 na 350 jakby zrobili 10000 fotek ?!?!?! Ratunku zrobili ?
    Ostatnio edytowane przez popmart ; 15-11-2005 o 19:52

  3. #23
    Początki nałogu Awatar gr86
    Dołączył
    Jun 2005
    Miasto
    Krosno
    Wiek
    38
    Posty
    328

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez popmart
    No i moja radość się skończyła przynajmniej w jakiejś części przestawiono mi numery katalogów z 250 na 350 jakby zrobili 10000 fotek ?!?!?! Ratunku zrobili ?
    troche potestowali panowie (FF/BF) pracochłonne ustawianie wiem z autopsji
    EOS 300 | EOS 300d black +BG-E1 | Tokina AT-X 287AF Pro SV 28-70 f/2.8 |Canon 50mm/1,8 | 18-55 USM | 430EX | Velbon DX-888 | pokrowiec Soligor M42 | Lowepro Orion Trekker | DigiMate II 40GB Image tank | Helios 1:2/58 M42 | MIR 1B 1:2,8/37 | jupiter 4/200 |

  4. #24
    Pełne uzależnienie Awatar popmart
    Dołączył
    Sep 2005
    Wiek
    51
    Posty
    1 721

    Domyślnie

    no nie ale 10000 ?? Przy czym numeracja fotek sie zgadza z tym co oddałem ...

  5. #25
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez popmart
    No i moja radość się skończyła przynajmniej w jakiejś części przestawiono mi numery katalogów z 250 na 350 jakby zrobili 10000 fotek ?!?!?! Ratunku zrobili ?
    http://canon-board.info/showthread.php?t=873

  6. #26
    Pełne uzależnienie Awatar popmart
    Dołączył
    Sep 2005
    Wiek
    51
    Posty
    1 721

    Domyślnie

    thx for info uff....

  7. #27
    Pełne uzależnienie Awatar popmart
    Dołączył
    Sep 2005
    Wiek
    51
    Posty
    1 721

    Domyślnie

    Ha chyba już znam przyczynę usterki w moim przypadku...

    Niestety winę ponoszę sam. Uszkodzenie mirror boxa (którego częścią jest lusterko AF)

    Kara za wkładanie paluchów .. otóż wielokrotnie podnosiłem ręką lusterko do góry ... pliz dont kill me (to do bardziej rozgarniętych userów...)

    NIE MOŻNA TEGO ROBIĆ ( to do tych którzy wsadzają palce)

    ponieważ obluzowałem cały mechanizm i naciągnołem sprężynki i sie wszystko rozleciało.... kara 330pln

    To dla przestrogi dla ciekawskich i czyścioszków ...

    jak do tego doszedłem: otórz po przyjściu do domu znowu mnie zakorciło iwsadziłem paluszki a tu wyrażny opór na lusterku ze sporą siła spręzynka trzyma lusterko na swoim miejscu a przed awarią można było dośc łatwo je podnieść nie było oporów i chodziło dość luźno co oznacza że swoimi poczynaniami doprowadziłem do rozklekotania mechanizmu (plus normalna eksploatacja) ....

    mam nadzieje że ostrzegę tym innych.

  8. #28
    Pełne uzależnienie Awatar p13ka
    Dołączył
    Mar 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    57
    Posty
    1 013

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez popmart
    no i odebrałem wszystko ok 330 PLN

    Nie bardzo rozumiem nażekania na serwis Canona może to nie ideał ale z serwisów które ja znam (innego sprzętu) to jest dobry. Obsługa na właściwym poziomie merytorycznym i "kulturalnym"

    Mam wrażenie że część posiadaczy sprzętu dość drogiego w sumie, ma przekonanie że za to ze wydali ileś tam forsy to mają prawo oczekiwać gestów wierno-poddańczych oraz żeby wszyscy sie do nich uśmiechali...

    wiem że moge wywołać polemike ale takie jest moje zdanie serwis na żytniej jest naprawde ok .... no może robociznę mają troche drogą no ale to specyfika branży....
    Wszystko zależy od tego z jakim problemem udasz się do tego serwisu. Zapewne wymiany migawek mają w małym palcu i nie ma powodu, żeby narzekać. Dobrze, że nie musiałeś zgłaszać problemu z trafnością AF...

  9. #29
    Pełne uzależnienie Awatar DoMiNiQuE
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Ostrów Wlkp.
    Wiek
    43
    Posty
    3 548

    Domyślnie

    poza tym popmart korzystal z odplatnej uslugi a nie w ramach gwarancji wiec uprzejmosc serwisu byla pewnie podystowana $

  10. #30
    Pełne uzależnienie Awatar p13ka
    Dołączył
    Mar 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    57
    Posty
    1 013

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez [DoMiNiQuE]
    poza tym popmart korzystal z odplatnej uslugi a nie w ramach gwarancji wiec uprzejmosc serwisu byla pewnie podystowana $
    Ja też płaciłem za kalibrację, o której kiedyś pisałem...

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •