Tak samo działa w kiblu jak i kościele, studio czy gdziekolwiek indziej.
Tak samo działa w kiblu jak i kościele, studio czy gdziekolwiek indziej.
Nie ogranicza mnie wyobraźnia ponieważ jej nie posiadam.
Jasne ,i lampa z aparatu tak samo w gigantycznym kościele oświetlisz pomieszczenie wygaszając przy tym halogeny budowlane ? No życzę powodzenia.
no comment...
Wycięcie światła zastanego wiąże się z dużą potrzebą mocy światła błyskowego. Oświetlenie całego kościoła lampą błyskową przy jednoczesnym wycięciu światła z halogenów 500W jest jak dla mnie NIEwykonalne. Chyba że rozstawimy swoje lampy studyjne 1000ws+.
Oświetlenie pomieszczenia to jedno a wygaszenie halogenów to drugie. Oczywiście wygaszając halogeny wygaszasz żarowe oświetlenie kościoła. Ale w tym przypadku nie ma złotego środka i trzeba wybrać mniejsze zło. Jak chcesz mieć pięknie oświetlony kościół to wystarczy druga lampa systemowa umieszczona gdzieś w kącie i wyzwalana radiowo. Oczywiście można sobie pomóc jeszcze inaczej ale to też inna bajka.
Nie ogranicza mnie wyobraźnia ponieważ jej nie posiadam.
SErgiusz ja mam jeden pomysłjak bedziesz robić następne spotkanie z cyklu ślubnego. to może właśnie pokażesz jak to w kościele zwalczyć takiego kameruna. i jego oswietlenie.
obiecuje zjawie sie na 100%![]()
Canon 55D, kilka tamronow, kilka canonow, troche stalek, troche zoomow, dwie zarowki i 0 umiejetnosci fotograficznych (RP,R7,R8,R5/Sigma RF 18-50, EF A 28,35,135/Canon RF 16,24,35,50,85,100L Macro, 70-200F4L, 100-500L) 24-105f4L, 24-105f2.8L
Ostatnio edytowane przez Cichy ; 24-06-2010 o 13:04 Powód: Automerged Doublepost
O obiektywach wiem prawie wszystko
możesz podać treść zapisu ? przyda się na przyszłość![]()
Canon 55D, kilka tamronow, kilka canonow, troche stalek, troche zoomow, dwie zarowki i 0 umiejetnosci fotograficznych (RP,R7,R8,R5/Sigma RF 18-50, EF A 28,35,135/Canon RF 16,24,35,50,85,100L Macro, 70-200F4L, 100-500L) 24-105f4L, 24-105f2.8L
13. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za niższą jakość zdjęć w przypadku wyraźnego ingerowania osób trzecich w warunki świetlne (głównie chodzi o używanie przez videofilmowców mocnego, halogenowego oświetlenia w kościele lub na sali weselnej) oraz przez ograniczenie przez osoby trzecie możliwości swobodnego wykonywania zdjęć (np. w wypadku, gdy podczas uroczystości jest dwóch videofilmowców stojących blisko Pary Młodej).
O obiektywach wiem prawie wszystko
Tak nie ma to jak dobry papier. Na świadków i gości też masz coś w umowie? I pewnie na księdza aby się powoli poruszał? W sumie to Pan fotograf z dobrym papierem jest number one a nie co inne. Zawsze łatwiej spreparować papier aby się mieć czym zasłonić niż zrobić zdjęcia.
Nie ogranicza mnie wyobraźnia ponieważ jej nie posiadam.