-
Jest wielce prawdopodobne że nie znam się na przepisach, dlatego piszę jak to widzę. Kupuję obiektyw Sigmy, nieważne gdzie. To Sigma udziela gwarancji 3+2, to nie jest dobra wola K-Consult. Każdy przedmiot jest objęty jakąś gwarancją. Moim zdaniem jeżeli dystrybutor nie chce dokonać naprawy obiektywu kupionego w kraju to się po prostu miga od odpowiedzialności. I tak to Sigma jako spółka ponosi koszty. Serwis naprawia sprzęt, ale koszty ponosi Sigma, bo Ona wyprodukowała produkt. Serwis w kraju jest po to żeby nie słać produktu na drugi koniec świata.
Dlatego dystrybutor odmawiając przyjęcia towaru zmusza mnie do wysłania go do innego serwisu, poza moim krajem, aż dotrę do samego producenta, który odmówić już nie może. Wyprodukował produkt, dał gwarancję, ja mam produkt i ważną gwarancję. Tyle że taka forma załatwiania spraw, jest bardziej na niekorzyśc firmy niż moją. Bo ja nie dość że zrezygnuję z usług danej firmy to jeszcze odradzę współpracę z nią moim znajomym. Akurat dziś jest konkurencja i niestety nawet małego detalicznego klienta należy traktować z szacunkiem. Do tego Sigma jest raczej na etapie walki o klienta, niż spokojnego odcinania kuponów od działalności.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum