-
Czy obiektyw był kupiony tanije, nie wydaje mi się. Teraz w tym sklepie jest za 5600PLN, to nawet drożej niż bezpośrednio z K-Consult.
Moim zdaniem jest to nabijanie ludzi w butelkę, a dlaczego - już tłumaczę.
Wchodze do sklepu i kupuję obiektyw, mam paragon i wszędzie popisane że gwaranca jest na 3+2 lata. Nie mówie o gwarancji K-Consult, ale generalnie o gwarancji Sigmy. Wiem o istnieniu oficjalnego serwisu Sigmy na terenie naszego kraju, więc teoretycznie nic więcej wiedziec nie muszę. Szczególnie że wg prawa, paragon lub faktura jest dokumentem dostatecznym do żądań gwarancyjnych.
Teraz sie okazuje że serwis to firma w firmie i może uznac gwarancję lub nie, oraz okazuje się że jest gwarancja i "gwarancja"
Jeżeli mam być szczery to K-Consult w tym momencie robi słabą reklame Sigmie, bo każdy produkt który jest na gwarancji gdzies musi zostać naprawiony. I jak to teraz wygląda, będę słał gdzieś po świecie obiektyw kupiony w Polsce bo w Polsce nie chcą serwisować.
Serwisy oficjalne sa powiązane umowami w taki sposób żeby taki szary użytkownik nie musiał słać przedmiotu do miejsca jego produkcji, ale do oficjalnego reprezentanta, filii. To troche jak w sądzie, tu mi nie uznali to musze uderzyć do wyższej instancji.
Sprawa która nie podlega wątpliwości to fakt że obiektyw nadal jest na gwarancji, zatem jak nie K-Consult to kto się tym zajmie?
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum