-
Witam wszytkich
To mój pierwszy post na formu, zapisany wczoraj z jednego powodu brak ostrości przy duzych odległosciach.
Kupiłem pełen zestaw 550d + 18-55, 55-200 w marcu br cena 3888PLN dla mnie nie bagatela 1-sza lustrzanka w życiu po 40 latach zycia.
Upragniony wyjazd Chorwacja widoczki, transfer do kompa i załamka na komputerze ostro do 50-70% powiekszenia potem kicha wszytko nieostre na obu obiektywach.
Cała radość z wyjazdu pryska bo ostrość jest jak na poprzedniej małpce Lumixie Panasonica.
Mam nadzieję, że Mariuszowi się uda bo ja tez nie odpuszczam serwisom wiele razy kończyły się sprawy u sekretarek prezesów i tu działy się cuda serwisy same dzwoiniły i proponowały wymiany sprzętu trzeba tylko wyczaić e-mail.
Napisz Mariusz proszę jak argumentować aby zacząć przynajmniej od Irlandii jak nie da rady skończyć w Japonii.
Patrząc na napis made in Japan ucieszyłem się że nie Chiny Korea itp. a tu kompletny zawód.
Nie mam szansy bawić się z jasymi obiektywami, rozumiem że jest gorzej. Umowa pomiedzy sprzedającym FJ i mną jest jak każda na 2 lata ma działać zgodnie z oczekiwaniami od takiego sprzętu, a jednym z podstawowym jest poprawna ostrość w całym zakresie.
Myślę, że gdyby posiadacze 550d poczytali to forum to realamacje posypały by się w setkach, a tak w większości jak ja jest dumna z drogiego sprzętu i wady traktujemy jak brak własnych umiejętności.
W kazdym razie po wakacjach skuteczna naprawa, wymiana luz zwrot kasy.
Jesli polski Canon jed do d. to powinna o ty wiedzieć centrala, a my opracować strategię nie niszczenia swoich aparatów (rysy, rozkalibrowanie, itd.)
Jedno pytanie dodatkowo - czy do serwisu wysyła sie body czy zestaw ?
Sorry za długą wypowiedż ale moja fustracja jest wielka a zamiast Rakiji śni mi się Canon'ada
Tagi dla tego wątku
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum