Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 41

Wątek: Eos 20D -Krzywy dispaly (błąd fabryczny?)

  1. #21
    Bywalec
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    130

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czacha
    no i co z tego ze nie jest prosto? kadrujecie wyswietlaczem?
    w nikonie byly krzywo montowane wizjery - to jest dopiero problem.. a wyswietlacz? bez jaj panowie..
    To Canon robi sobie jaja.
    Wszystko ma być OK, nawet wyświetlacz ma być prosty, to nie Smiena. Ile to się można nasłuchać i naoglądać o japońskiej pracowitośći i precyzji.
    Jeśli tak dalej pójdzie, to w następnym modelu będzie dodatkowo coś bedzię krzywo i tak dalej.

  2. #22
    Bywalec
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    KORD / IL - US
    Wiek
    49
    Posty
    137

    Domyślnie

    A i ja sprawdzilem i ufff... na szczescie wsio ok. Wg. mnie to jest to sprawa programowa. Tak jak na ekranie tv tak i tu mozna ustwic geometrie. Trzeba tylko znac tryby seriwsowe .
    Pozdrawiam
    airliners.net
    50D + BG-E2 + 70D
    + 17-40 L USM + 50 f1.8 STM + 24-105 L IS USM + EF 100-400 L IS USM + Sigma 150-600 S + SpeedLite 430EX

  3. #23
    Coś już napisał
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    Michigan, USA
    Wiek
    49
    Posty
    91

    Domyślnie

    U mnie tez lekko opada w lewy dolny rog....na poczatku zastanawialem sie czy cos z tym nie robic, ale odpuscilem Specjalnie nie przeszkadza....co nie usprawiedliwia Canona, jesli kupuje cos co jest nowe i prosto z tasmy powinno nie posiadac tego typu usterek !!!

    --
    Marnow

  4. #24
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    4 868

    Domyślnie

    Ale kto powiedzial ze to usterka? Przeciez wszystko dziala..

  5. #25
    Pełne uzależnienie Awatar DoMiNiQuE
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Ostrów Wlkp.
    Wiek
    43
    Posty
    3 548

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czacha
    Ale kto powiedzial ze to usterka? Przeciez wszystko dziala..
    podoba mi sie Twoja podejcie ...praca z ludzmi (klientami) robi swoje

  6. #26
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    4 868

    Domyślnie

    teraz to sie zgrywam mialem w 10D i krzywy wyswietlacz i bad pixele.. i jakos w zaden sposob nie wplynelo to negatywnie na moje zdjecia - rozumiem ze u kolegow ktorzy maja ciutke przechylony LCD jest to wada ktora sprawia ze ... w zasadzie to nie wiem co

  7. #27
    Pełne uzależnienie Awatar piast9
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    3 267

    Domyślnie

    Wada ta wywołuje frustrację wynikającą z tego, że klient wydał kupę kasy na sprzęt, który okazał się niestarannie złożony do kupy, a serwis sobie robi jaja.

    Jest to jednak działanie prorodzinne, ponieważ stres skraca życie i będzie mniej emerytów, na których rodziny muszą łożyć.
    650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0

  8. #28
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    4 868

    Domyślnie

    Przeciez kupujac aparat widac jak wyglada - pretensje mozecie miec tylko do siebie

  9. #29
    Bywalec
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    130

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czacha
    Ale kto powiedzial ze to usterka? Przeciez wszystko dziala..
    Nie obraź się, ale to jest typowa odpowiedź polskiego sprzedawcy i serwisu(standardowa odpowiedź "TTTM").
    A gdybyś kupił samochód i po wyjechaniu z salonu stwirdził, że skrzypi coś w zawieszeniu i ma zacieki na lakierze ?
    Serwis mówi, że skrzypienia nie słychać a zacieki w niczym nie przeszkadzają.
    Jednak pozostaje jakiś niesmak po tak poważnej firmie jak Canon.

    Pozdrawiam

  10. #30
    Bywalec Awatar SAM
    Dołączył
    Oct 2005
    Miasto
    Kamionek
    Posty
    206

    Domyślnie

    Abstrahując od kłopotliwości tej usterki, to dla Canona wady na tym poziomie są strzałami do własnej bramki.
    Trudno będzie utrzymać pozycję lidera, jeśli firma o takiej pozycji na rynku nie potrafi odpowiednio zamontować wyświetlacza w obudowie aparatu dla zamożniejszych klientów. Tego typu wpadki po pewnym czasie się mszczą, zostawiają obraz bylejakości, są gromadzone, a potem skrzętnie wykorzystywane przez konkurencję.
    Namawiam wszystkich, którzy mają takie oczywiste wady (przekrzywione wyświetlacze, czy też inne), aby reklamowali swój sprzęt.
    Jest to działanie w naszym wspólnym konsumenckim interesie, nie można przyzwyczajać producentów do sytuacji, w której klienci tolerują oczywiste buble jakościowe. Im większy szum w takich sprawach i większe niezadowolenie, tym w przyszłości będziemy kupować lepszy jakościowo sprzęt. Jeżeli będziemy godzić się na gnioty jakościowe, to i takimi gniotami będziemy traktowani w przyszłości (bo po co inwestować w lepszą kontrolę jakości, jak i tak matołki kupują).
    Ostatnio edytowane przez SAM ; 07-11-2005 o 11:49

Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •