Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Tamron af 75-300 f/4-5,6 ld macro

Domyślnie Tamron af 75-300 f/4-5,6 ld macro

Witam.
    Na początku chciałbym zaznaczyć, że szukałem informacji szukajką ale nic ciekawego nie znalazłem.Jestem początkującym foto-amatorem, który niedawno przesiadł się na lustro. Mam 450D+kit+ 50mm 1/8. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z tego zestawu, ale zdarza mi się fotografować ludzi, czasem zwierzęta i tu właśnie brakuje mi zooma. Jako, że mam dość ograniczone fundusze z racji wieku zainteresował mnie ten obiektyw:
    http://allegro.pl/item1042003045_3mi...acro_nowy.html

Cena bardzo zachęcająca, ale nie chce wyrzucać pieniędzy w błoto. Warto go kupić do amatorskiego zastosowania, czy może absolutnie go sobie odpuścić?

Z góry dziękuję za wyrozumiałość i pomoc w decyzji.
    Pozdrawiam.

Dopiero zaczyna
    Miasto
    Mikołów

Domyślnie

Raczej nie warto...Niestety za tą cenę nic sensownego nie kupisz. Wydasz 350zł i nie będziesz zadowolony. Lepiej odłuż jeszcze z 300zł (650zł używka na CB) i kup 55-250 canona. Z tego napewno na początek będziesz zadowolony.

Dopiero zaczyna Awatar adi_85
    Miasto
    wałbrzych

Domyślnie

Jeżeli jesteś zainteresowany tym, żeby wogóle zobaczyć, co daje taki zakres ogniskowych, to nie jest to zły pomysł. Nie miałem go, ale to szkło pewnie nie bedzie dawało rewelacyjnego obrazka. Do zastosowań amatorskich powinno Ci wystarczyć, wtedy będziesz wiedział, czy sprzedać i kupić coś lepszego.
    poza tym, ucieknie Ci zakres 55-75

Po obudowie śmiem twierdzić, że to wiekowa konstrukcja, więc rewelacji nie będzie.
    ja bym się zastanowił nad tym tamronem : http://www.allegro.pl/item1029121726...fv_lublin.html

albo możesz poszukać w dobrym stanie, niekoniecznei nowego, canona 55-250. światło to samo, ale ma stabilizację i lepszy autofokus.

Domyślnie

Chyba właśnie będę myślał o używkach. Szkoda bo myślałem, że trafie okazje. Zaproponuje ktoś może jakiegoś zooma min 200mm? Okolice 600-800pln za nówke.