w miare jest oki.. ale na tym zdjeciu widac ze pan w drugim rzedzie chyba sie nachlal juz niezle przed uroczystoscia weselna.. a to pijak jeden![]()
w miare jest oki.. ale na tym zdjeciu widac ze pan w drugim rzedzie chyba sie nachlal juz niezle przed uroczystoscia weselna.. a to pijak jeden![]()
2x 5D Mark III : 15mm fish, 14 2.8 II,; 24L 1.4 II ; 35 1.4 ; 85 1.2 II ; 100 2.8 Macro IS ; 135L 2.0 70-200 2.8 IS II 2x600EX ST-E3 www.fotoroko.pl
Tak, wiem. Poprzez dodanie czerni wydobyła się ciemna czerwień w tle. Cała obróbka była w sumie dość szybko i niechlujnie robiona, ale chciałem coś pokazać czego najwidoczniej nie zauważyli moi poprzednicy, przez co całe zdjęcie jest monotonne.
Przyglądnijcie się panowie tym fotkom z kościoła:
http://tkacz.dokuro.org/BLOG/pary/AA/034.jpg
http://tkacz.dokuro.org/BLOG/pary/AA/036.jpg
popatrzcie jakie ciemne jest tło. I jedna Pani, która siedzi z tyłu też wygląda jakby za dużo wypiłato mi wygląda na użycie overlaya.
Faktycznie, Tkaczowe pastele są trudne do osiągnięcia. Nie wiem na ile zależy to od materiału wyjściowego, a ile od obróbki. Moje podejście do tematu poniżej, choć pewnie jest nieporadne, bo ja raczej w landszafty się bawię (z góry przepraszam państwa młodych!).
Co jest moim zdaniem charakterystyczne u Tkacza, to że potrafi on operować plamami i przejście w przepał jest łagodne, naturalne dla zdjęcia i nie razi. Z drugiej strony nie stara się pokazywać detali w cieniach, co szczególnie widać na garniturach panów młodych.
PS. Przy okazji miałem okazję przekonać się jakie fajne RAWy robi 5D. :)
.