Matrycy mi oczywiście nie wyczyścili i zanim zdążyłem zainterweniować drugi raz paczkę targał już do mnie kurier Tak ich przycisneło, ze zamiast 2 tygodni czekałem kilka dni :-) Kiedyś miałem dobre zdanie o Żytniej teraz uważam, że robią z ludzi wała.
Na szczęście kolega kalibrował ostatnio u nich puszkę i 3 szkła i gratis wyczyścili mu matrycę w moim :-) U mnie już wszystko gra, ale u niego porażka Serwis ni jak nie daje sobie rady z kalibracją 5D i 24-70 L. Najlepiej jak serwisant tłumaczył że ma front fokus bo tak musi być. "Rozumie Pan, raz Pan robi w świetle dziennym, raz w żarowym i potem znowu w innym i aparat w innej barwie po prostu może mieć fron/back focus" :-) Pytanie tylko czemu akurat z 24-70 a z innymi 5 szkłami już nie :-)