Cytat Zamieszczone przez Kosmo Zobacz posta
Ja dziś interweniowałem w sprawie czyszczenia matrycy w Canon Polska i mają zając się ta sprawą. Jak stwierdziła miła pani w CP serwis na żytniej trochę wymusza od klienta drobne naprawy w stylu czyszczenie matrycy. Pytałem czy jeżeli grzebią w aparacie i wymieniaja lustro to automatycznie powinni po takim zabiegu wyczyścic matrycę czy też nie. Jutro mają mi dać odpowiedź w tej sprawie.
Cytat Zamieszczone przez Bombi Zobacz posta
Aparat odebrany.
Syf na matrycy koszmarny, bez porównania z tym 1 paprochem z jakim zostawiłem w servisie.
A żeby było śmiesznie matówka jak w nigdy nieczyszczonym aparacie z lat 70.
Jeden wielki syf. Jestem niezadowolony i zniesmaczony.
Wymiana całego systemu podnoszenia lustra w ramach wady producenta powinna być wykonywana w sterylnych warunkach, a czyszczenie powinno być integralną częścią wymiany i pewnie jest, ale servis musi zedrzeć pieniądze.
Nie zgadzam się z tym. Zobaczymy co na to Canon PL.
Panowie, na jaki adres pisaliście do Canon PL ?
Bo mój aparat właśnie jest w serwisie z powodu tego odpadniętego lustra i oczywiście próbują wyciągnąć 130zł za czyszczenie matrycy, choć nie jest zabrudzona.
Trzeba by to w końcu jakoś ukrócić