Kurde napisałem dłuższego posta, ale net się odłączył...
także w skrócie:
1. Kategorie sprzętu daj po lewej, bo jest mało intuicyjnie (czyta się od lewej do prawej, nie odwrotnie)
2. Listy kategorii nie rozwijają się od razu po kliknięciu
3. Błędy w opisach - ale na początku to nieuniknione
4. Towar na stronie głównej powinien byc przyporządkowany do jakiejś kategorii (np. bestsellery, nowości, promocje etc.)
5. Angielska wersja - nie obejmuje kategorii i formularza kontaktowego
6. Jeśli chodzi o funkcjonalność to pomyśl o tym, aby dorzucić podział sprzętu (np. obiektywy) ze względu na mocowanie (canon/nikon/sony/itd.)
Design prosty, typowy wręcz jak na sklep internetowy. Kolory mogą być (szary wiecznie modny). Pomyśl nad zamówieniem identyfikacji wizualnej, bo brakuje wyrazistego loga, a stockowe zdjęcie aparatu z wymazanymi oznaczeniami kojarzy się raczej tandetnie :P