Strona 9 z 16 PierwszyPierwszy ... 7891011 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 151

Wątek: Mechanicznie uszkodzona matryca

  1. #81
    Bywalec Awatar piotrgr
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    Elbląg
    Wiek
    60
    Posty
    164

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czacha
    I masz racje - serwis jest wszechmocny, bo to oni maja rzeczoznawcow ktorzy decyduja o tym, co z danym sprzetem sie dzieje..
    Nie wiem czy mają rzeczoznawców , bo do tego trzeba mieć odp uprawnienia, a zgodnie z prawem w sytuacji sporu klient ma prawo zarządać niezależnego rzeczoznawcę np. współpracującego z Federacją konsumentów i serwis może sie przejechać. Pracowałem w serwisie komuterowym przez 7 lat i zdażało mi sie kilkanaście razy wydawać opinię serwisowa (a to dużo mniej niż rzeczoznawca) dla klientów, którzy zakupili sprzęt gdzie indziej, a próbowano zrzucić winę za usterkę na nich. Opinie te pomogły im w dochodzeniu swoich praw.
    __________________
    30D 8) + KIT, EF 28/2.8, EF 50/1.8, S APO SMII 70-300/4-5.6, 420 EX, Sherpa 250R i RUP-43

  2. #82
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    43

    Domyślnie

    właśnie czekam. powiedzcie mi tylko czy w tej ustawie chodzi o 14 dni roboczych?
    podejrzewam ze tak i wtedy pojawia sie 14 dni dni roboczych sklepu gdzie to kupilam (bo to roznica gdyz oni pracuja okargly tydzien) czy serwisu (ktorzy pracuje pn-pt)?

  3. #83
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    55
    Posty
    2 320

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FeelMe
    właśnie czekam. powiedzcie mi tylko czy w tej ustawie chodzi o 14 dni roboczych?
    podejrzewam ze tak i wtedy pojawia sie 14 dni dni roboczych sklepu gdzie to kupilam (bo to roznica gdyz oni pracuja okargly tydzien) czy serwisu (ktorzy pracuje pn-pt)?
    W prawie prawie zawsze chodzi po prostu o 14 dni kalendarzowych

  4. #84
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    43

    Domyślnie

    to tym lepiej dla mnie bo juz minelo 6

  5. #85
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    43

    Domyślnie

    wiec jednak facet z serwisu dzis zadzwonil i okazalo sie ze KIEROWNIK SERWISU NIE PRZYJMIE MOJEJ REKLAMCJI I CO ZA TYM IDZIE APARATU DO EKSPERTYZY, gdyz stwierdzil ze okres dla niezgodnosci z umowa to miesiac. jak sie okazalo do serwisu z aparatem pojechala sama kierowniczka sklepu i przerwala panu denne tlumaczenia w pol zdania proszac zeby przyslal swoje uzasadnienie na pismie do sklepu. tak wiec aparat pozostal w sklepie, nie byl ani minuty w serwisie a kierownik odrzucil reklamacje. i co teraz?

  6. #86
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz Golinski
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    46
    Posty
    8 623

    Domyślnie

    w ogóle nie rozmawiaj z serwisem. domagaj od sklepu ich pisma, o tym, że nie przyjmują reklamacji z podaniem przyczyn. Z tym pismem możesz próbować odwiedzać federacje konsumentów i rzeczników.
    30D | 85/1.8 | 135/2 | 70-200/4 | T17-50/2.8 | 100-300/4.5-5.6 | 50/1.4 | 650 | 430EX | Sherpa 600r
    Zdjęcia - Iran, folk, jazz, wątek galeriowy


    FoFot.pl
    Canon IRC

  7. #87
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    43

    Domyślnie

    to pismo ma przyjsc do sklpeu, sklep stoi po mojej stronie. tak zorbie ze udam sie do rzecznika, ale kierownik przeciez nie moze odrzucic mojej reklamcji do ch*** gdy nawet nie przyjal aparatu

  8. #88
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz Golinski
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    46
    Posty
    8 623

    Domyślnie

    Jeśli sklep stoi po Twojej stronie to masz lepiej. Sklep przyznaje rację? Więc musi wymienić. Zobowiązania wobec Ciebie ma sklep, a nie serwis.
    30D | 85/1.8 | 135/2 | 70-200/4 | T17-50/2.8 | 100-300/4.5-5.6 | 50/1.4 | 650 | 430EX | Sherpa 600r
    Zdjęcia - Iran, folk, jazz, wątek galeriowy


    FoFot.pl
    Canon IRC

  9. #89
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    55
    Posty
    2 320

    Domyślnie

    Powoli zaczynam się gubić w tej historii - kto jest po kogo stronie i kto w zasadzie czego chce... Przepraszam za OT, ale jakoś to mi się tak dziwnie skojarzyło po całym dniu pracy.

  10. #90
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    4 868

    Domyślnie

    jezeli sprzet zlozylas na niezgodnosc z umowa - odpowiada za to sklep
    jezeli w ramach gwarancji - to brocha serwisu

Strona 9 z 16 PierwszyPierwszy ... 7891011 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •