Strona 5 z 16 PierwszyPierwszy ... 3456715 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 151

Wątek: Mechanicznie uszkodzona matryca

  1. #41
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    55
    Posty
    2 320

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MarekC
    Za 2 tygodnie przyjechał, niczego nie znalazł, bo tydzień wcześniej inny serwis usunął usterkę - sprężynę zwrotną wajchy zmiany begów (nie trzymała parametrów) i było po sprawie. To, że w liście opisałem chamstwo szefa serwisu i jego kilku pracowników przyczyniło się do wyp*** ich z pracy.
    To jest duch! Tak właśnie trzeba. Jeszcze wielu ludzi, którzy pracują dla innych ludzi pewno trzeba by wywalić z roboty, żeby zrozumiano w końcu, że klient jest podmiotem a nie przedmiotem.

  2. #42
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Radom
    Wiek
    54
    Posty
    647

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KMV10
    To jest duch! Tak właśnie trzeba. Jeszcze wielu ludzi, którzy pracują dla innych ludzi pewno trzeba by wywalić z roboty, żeby zrozumiano w końcu, że klient jest podmiotem a nie przedmiotem.

    Dodam jeszcze, że idąc za radami kolegów z forum Focus Klub Polska - napisałem oficjalne pismo do serwisu, prosząc o pisemną odpowiedź w sprawie skrzyni. Moje pismo "gdzieś" zapewne wylądowało, pisemnej odpowiedzi na nie nieotrzymałem..ba, szef serwisu nawet nie chciał potwierdzić że je odebrał. Widać jednak, że nawet brak tego potwierdzenia na kopiach wysłanych z listami nie był przeszkodą dla czytających je.
    Acha w dopisku każdego z listów napisałem, kto otrzymał pozostałe kopie. To bardzo pomaga na wszelkie polskie przedstwicielstwa dużych koncernów
    Pozdrawiam
    Marek

  3. #43
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz Golinski
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    46
    Posty
    8 623

    Domyślnie

    Ja próbowałem podobnej walki z Sony, ale jedne co centrala zrobiła, to przekierowała problem do Polski z powrotem
    30D | 85/1.8 | 135/2 | 70-200/4 | T17-50/2.8 | 100-300/4.5-5.6 | 50/1.4 | 650 | 430EX | Sherpa 600r
    Zdjęcia - Iran, folk, jazz, wątek galeriowy


    FoFot.pl
    Canon IRC

  4. #44
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Radom
    Wiek
    54
    Posty
    647

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomasz Golinski
    Ja próbowałem podobnej walki z Sony, ale jedne co centrala zrobiła, to przekierowała problem do Polski z powrotem
    Może to wynika z ceny jaką wydałeś za sprzęt. Samochód to poważny wydatek, na nowy coraz mniej osób decyduje się, więc i trudniej o klienta na tym rynku.
    Pozdrawiam
    Marek

  5. #45
    Uzależniony
    Dołączył
    Jul 2005
    Wiek
    52
    Posty
    503

    Domyślnie

    Niebardzo wiem jak mozna uszkodzic fizycznie matryce przykryta filtrem IR i zamknieta we wlasnej hermetycznej obudowie...

    Jezeli bedziesz nadal miala problemy to sprobuj korespondencji z zagranicznymi serwisami Nikona, kolega z innego forum mial tego typu problem. W Polsce podliczyli go na ciezkie pieniadze i chcieli uniewaznic gwarancje oraz okreslili czas naprawy na minimum 3 miesiace. Po kontakcie z serwisem niemieckim aparat wrocil naprawiony gratis, w ramach gwarancji po 1.5 tygodnia, dodatkowo z wyczyszczona gratis matryca. To byl serwis Nikona...
    Czarna puszka i gruszka... www.andee.nwz.pl

  6. #46
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    43

    Domyślnie

    tyle tu napisaliscie ze mozna wiele wnioskow wyciagnac. w zasadzie ejstem zmeczona tym wszystkim, ale nie chce dac za wygrana bo wlansie tez nie wiem jak moglam uszkodzic ta matryce. no ale ok nawet jesli to co? co zrobic teraz najlepiej i zeby najszybciej dostac odpowiedz?
    serwis odpada wnioskujac po wypowiedziach. klepiej do sklepu na niezgodnosc z umowa ale wlasnie tak jak pisalsicie sklep chce obciazyc mnie kosztami dostawy do serwisu i z serwisu. kurde w zasadzie nie znam swoich praw. nie mam ochoty placic za kuriera jak moge sama dostarczyc sprzet do serwisu.

  7. #47

    Domyślnie

    Słuchaj sprawa wygląda tak.
    Jeżeli składasz reklamację w sklepie to nie ponosisz z tego tytułu żadnych kosztów. Nie obchodzi cie co oni zrobia ze sprzętem, czy go wyślą pocztą czy kurierem. Jak również nie obchodzi cie to czy go wyślą do serwisu w Polsce czy na Hawajach, czy może bezpośrednio do producenta. Jeżeli nie chcą przyjąc sprzętu w sklepie to wysyłasz im pocztą za potwierdzeniem odbioru wraz z pismem na temat reklamacji.
    Mają 14 dni na ustosunkowanie się do tego czy uwzględniają reklamacje czy nie. Jeżeli w tym czasie nie dostaniesz od sklepu na piśmie, uwzględnienia bądź nie, reklamacji, piszesz pismo że zrywasz umowe kupna z żądaniem zrotu pieniędzy. W tym wypadku musza wtedy zwrócić gotówkę a jeżeli nie bedą chcieli to do sadu dziadów, sprawę masz wygraną.
    Jeżeli otrzymasz pismo że odmawiają reklamacji idziesz do Rzecznika i/lub zakładasz sprawę z powództwa cywilnego. Sąd powoła odpowiednich rzeczoznawców którzy rozpatrzą czy uszkodzenie wynikło z Twojej winy czy nie (ale skoro tego nie zrobiłas nie masz się czym przejmować).

    Z mojej strony rada jest jedna : koniecznie udaj sie do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta... Przeważnie jest to prawnik prawa handlowego z doświadczeniem w takich sprawach i on Ci napewno pomoże.

    A tak na szybkiego moge poradzić stronę :Federacji Konsumentów jest tam dużo przydatnych rzeczy włącznie z ustawą o ochronie praw konsumenta.
    Aparat, lampa i jeszcze troche innego badziewia

  8. #48
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    4 868

    Domyślnie

    Reklamacje sklep musi przyjac - bez najmniejszej laski. Kosztami mozesz byc obciazona, jesli okaze sie (a tak sie okazalo) ze usterka nie podlega reklamacji.

    Zloz to na niezgodnosc z umowa i miej nadzieje ze w ciagu 14dni sklep sie nie odezwie.. wtedy albo beda musieli naprawic aparat, albo oddac kase.

  9. #49

    Domyślnie

    Czacha znowu wprowadzasz w błąd. Nawet jeżeli reklamacja nie zostanie uwaględniona klient nie ponosi żadnych kosztów.

    "W praktyce obrotu sprzedawca nie może odsyłać konsumenta do producenta, hurtownika, importera, ponieważ sam odpowiada za rozstrzygnięcie zgłoszonej reklamacji. Nic nie stoi natomiast na przeszkodzie przesłaniu rzeczy w celu oględzin, badań do producenta, wyspecjalizowanego laboratorium, aby sprawdzić, czy zachodzi niezgodność z umową. Ewentualna odpowiedzialność sprzedawcy-detalisty za działania pomocników kształtuje się na zasadach art. 474 k.c. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność jak za własne działania."

    Klient ma dostarczyć tylko towar do sprzedawcy i również może obciążyc sprzedawcę kosztami demontarzy i/lub dowozu.
    Aparat, lampa i jeszcze troche innego badziewia

  10. #50
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    4 868

    Domyślnie

    tak.. pod warunkiem, ze wszystko jest w ramach gwarancji lub niezgodnosci z umowa - jezeli usterka wynikla w wyniku niewlasciwego uzytkowania, sprzedawca/serwis maja prawo obciazyc kosztami ekspertyzy oraz przewozu klienta.. oczywiscie nie musza.. to ich dobra wola.. i nie jest to niezgodne z zadnym z praw

    przyklad ktory podales dotyczy sprawy rozpatrywanej pozytywnie, gdzie uzytkownik nie zawnili.. a w naszym przypadku serwis przeciez zarzucil uszkodzenie matrycy uzytkownikowi..

Strona 5 z 16 PierwszyPierwszy ... 3456715 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •